Spring naar inhoud

- - - - -

Infraligne

• Log in om te reageren
172 reacties op dit onderwerp
TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 15 februari 2012 - 21:18

Heeft hier iemand ervaring mee?

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

Undomiel
Undomiel
  • 247 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 16 februari 2012 - 11:53

;) ja ,

Ik heb dit vroeger gedaan. Het helpt wel echt om op een gezonde sportieve manier af te slanken. Echt veel kilo's verliezen deed ik niet, maar mijn figuur werd echt veel mooier en veel centimeters kwijt. Het is wel duur en vergt veel discipline, je moet mininimum 2 x per week gaan.

Veel succes
:catwalk :catwalk

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 16 februari 2012 - 12:18

Undomiel zei:

;) ja ,

Ik heb dit vroeger gedaan. Het helpt wel echt om op een gezonde sportieve manier af te slanken. Echt veel kilo's verliezen deed ik niet, maar mijn figuur werd echt veel mooier en veel centimeters kwijt. Het is wel duur en vergt veel discipline, je moet mininimum 2 x per week gaan.

Veel succes

Ik heb dit vroeger ook gedaan en bijna 10 kilo kwijt gespeeld, dus echt wel een aanrader! :thumb:

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 16 februari 2012 - 15:52

Bedankt! :)
Ik ben het aan het overwegen, maar probleem is dat de dichtstbijzijnde Brugge is, en da's ongeveer 36 km... en weet niet of ik het daarvoor over heb...
Mja de prijs moet je er maar bijnemen zeker...? O:)

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 16 februari 2012 - 21:20

Ik heb het ook gedaan, niet veel kilo's kwijt, wel behoorlijk wat cm's. De begeleiding van het dieet vond ik niet zo goed, maar naar't schijnt verschilt dit van centrum tot centrum

Droppie
Droppie
  • 574 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 16 februari 2012 - 21:27

ik heb iets soortgelijk ook gedaan en mijn mama zegt tot op de dag van vandaag nog dat da toch het enige van alles is geweest waarbij mijn figuur echt mooier geaccentueerd werd met de tijd! (als ik andere dieetjes volg, verlies ik wel kilo's, maar verandert er op zich niet zo erg veel aan mijn figuur.... behalve als ik dus zo ga sporten!)
maar je moet inderdaad wel de discipline hebben, dus ik weet niet of die 36km niet nog eens een extra barrière gaan vormen op termijn voor jou!
wat ik gedaan heb, heette slimcab maar is volledig hetzelfde principe als infraligne! dat kwam alleen goedkoper uit voor mij :)

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 17 februari 2012 - 09:27

Droppie zei:

ik heb iets soortgelijk ook gedaan en mijn mama zegt tot op de dag van vandaag nog dat da toch het enige van alles is geweest waarbij mijn figuur echt mooier geaccentueerd werd met de tijd! (als ik andere dieetjes volg, verlies ik wel kilo's, maar verandert er op zich niet zo erg veel aan mijn figuur.... behalve als ik dus zo ga sporten!)
maar je moet inderdaad wel de discipline hebben, dus ik weet niet of die 36km niet nog eens een extra barrière gaan vormen op termijn voor jou!
wat ik gedaan heb, heette slimcab maar is volledig hetzelfde principe als infraligne! dat kwam alleen goedkoper uit voor mij :)

écht?? Is dat volledig hetzelfde?
Ik heb het eens opgezocht en er is 5 min van bij mij ook een centrum die dit doet!
Ik ga er eens gaan informeren! Dat zou wel beter zijn !!!
Bedankt!! :)

Droppie
Droppie
  • 574 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 17 februari 2012 - 21:04

zijn ook cabines met infrarood en 't zijn dezelfde oefeningen! hier in de buurt toch alleszins haha dus ik vermoed bij jou ook wel ;)
succes ermee en laat even weten hoe het lukt eh ;)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 20 november 2012 - 20:40

Vind niet dadelijk al hun centra. Lijkt mij vooral in de grotere steden??

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#10 Geplaatst 20 november 2012 - 20:53

Nog nooit van gehoord. :o

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#11 Geplaatst 20 november 2012 - 21:00

Bekijk berichtTinekeM, op 16 februari 2012 - 15:52, zei:

Bedankt! :)
Ik ben het aan het overwegen, maar probleem is dat de dichtstbijzijnde Brugge is, en da's ongeveer 36 km... en weet niet of ik het daarvoor over heb...
Mja de prijs moet je er maar bijnemen zeker...? O:)

Mocht je Infraligne doen, sommige ziekenfondsen geven een tussenkomst daarvoor dus dan kan je daar misschien eens informeren. is meestal wel niet veel, maar een kleinigheid is toch ook iets hé :) Zelf heb ik het nooit gedaan, maar een collega is daar erg fan van omdat het bij haar zoveel resultaat gaf.

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 23 november 2012 - 19:05

Ik heb me ook eens gewaagd aan die infraligne,
wel maar 10 beurten, want ben dan noodgedwongen moeten stoppen
maar ben wel zeer tevreden! 5 kilo en 25 cm op 4 weken tijd, klinkt misschien niet veel maar de mensen zagen het wel aan me ;)
De oefeningen kan ik (voorlopig) niet meer doen, maar ben me nog wel aan de richtlijnen van het 'dieet' aan het houden,
en er is nog een kilo af sinds ik met infraligne gestopt ben (2 weken geleden).

Dus zeker een aanrader moest je een centra vinden bij jouw in de buurt

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#13 Geplaatst 23 november 2012 - 20:20

Ik heb volgende dinsdag een afspraak voor een eerste gesprek en dan begin ik er ook aan
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 24 november 2012 - 09:55

Ik ben 1 april (geen grap) begonnen bij Infraligne en ik ben daar best tevreden over. :d Ik ben ondertussen 21 kg vermagerd en ik voel mij super. Wel vind ik het prijskaartje redelijk hoog maar met al de voorbije dieetmiddelen is dit het beste resultaat dat ik ooit gehad heb. :eDance:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#15 Geplaatst 24 november 2012 - 13:10

Amai, Mauricke, dat is heel hoopgevend en een knappe prestatie ook
Geplaatste afbeelding