Spring naar inhoud

- - - - -

Infraligne

• Log in om te reageren
172 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#136 Geplaatst 12 februari 2013 - 18:48

Ze houden wel echt rekening met je gezondheid he, super!

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#137 Geplaatst 12 februari 2013 - 19:36

:duim:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#138 Geplaatst 12 februari 2013 - 20:33

Ja ze waren heel bezorgd en kwamen regelmatig vragen of het wel ging
Ik had vrijdag te laat afgebeld, als je s morgens een afspraak hebt mag je maar afbellen tot de avond voordien, als je s morgens pas afbelt moet je je afspraak sowieso toch betalen ook al kan je niet komen (als je s avonds of s middags een afspraak hebt mag je tot s noens nog bellen om te zeggen dat je niet kan komen) maar ik weet natuurlijk niet den donderdag hoe ik er de vrijdag aan toe ga zijn en ik heb pas kunnen bellen vrijdagochtend om 9 uur toen ze opengingen terwijl mijn afspraak al om 10 uur was.
Ze brachten daar toch begrip voor op en ik ben die sessie die ik moest afbellen toch niet aangerekend
Waar ik toch ook heel blij om was.
Het zou wel zuur zijn dat je iedere keer 16 euro kwijt bent als je moet afbellen omdat je gewoon niet kan staan en je echt wel heel ziek bent maar ze daar dan geen rekening zouden mee houden en ze zich toch aan hun regels zouden houden.
Gelukkig houden ze toch echt wel rekening met je gezondheidstoestand.
Ik kan echt geen slecht woord zeggen over hen
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#139 Geplaatst 26 februari 2013 - 18:02

alé, vandaag terug meetbeurt
Ik had me voorbereid op terug een grote teleurstelling, vorige keer was ik ocharme 2 cm kwijt en ik verwachtte me deze keer aan t zelfde of zelfs gewoon een dikke 0 aangezien het me ondertussen nog steeds niet gelukt is om mijn oefeningen thuis ook te doen en mijn eetplan een beetje om zeep is en ik niet genoeg water drink.
Groot was mijn verbazing dus toen ze begon op te meten en ze steeds maar centimeters kon aftrekken
In totaal ben ik 16 cm kwijt
Ik ben dus heel heel blij :cheer: :dancer: :jump: :loveshower:  :eDance:
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#140 Geplaatst 26 februari 2013 - 18:16

Proficiat met het resultaat. :d
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#141 Geplaatst 26 februari 2013 - 18:32

straks zien we je niet meer staan achter een lantaarnpaal ;)

Een dikke proficiat hoor! :thumb: :cheer:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#142 Geplaatst 26 februari 2013 - 18:33

Bekijk berichtblubje, op 26 februari 2013 - 18:32, zei:

straks zien we je niet meer staan achter een lantaarnpaal ;)

Een dikke proficiat hoor! :thumb: :cheer:

oei, dan gaat het een dikke lantaarnpaal moeten zijn hoor :lachen: , maar alle gekheid op een stokje, ik ben echt wel heel blij

Bekijk berichtMauricke, op 26 februari 2013 - 18:16, zei:

Proficiat met het resultaat. :d

bedankt !
Ik hou jouw goede voorbeeld in gedachten ;)
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#143 Geplaatst 26 februari 2013 - 19:41

Super!!! Zoals gezegd heb ik het al lang opgegeven en zijn er al 1.5 kg terug bij :(. Maar puur mijn eigen schuld hoor...

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#144 Geplaatst 26 februari 2013 - 19:48

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 26 februari 2013 - 19:41, zei:

Super!!! Zoals gezegd heb ik het al lang opgegeven en zijn er al 1.5 kg terug bij :(. Maar puur mijn eigen schuld hoor...

ach, dat is jammer
Misschien lukt het in de toekomst toch om er opnieuw mee te beginnen, uitstel is geen afstel hé

Ik ben echt wel blij dat ik het kan doen (is niet bepaald goedkoop nietwaar) en dat ik het nu kan volhouden
Ik had er geen goed oog in in vandaag, meende eerst af te bellen (vrijdag was er iets in mijn rug geschoten, kon zaterdag gewoon niet staan of lopen zo pijnlijk) en te wachten tot ik naar de dokter was geweest voor t zekerste (ik heb morgen een afspraak bij de dokter) maar ben blij dat ik toch maar gegaan ben, ze hebben me aangepaste oefeningen gegeven voor diegene die echt niet te doen waren nu en t was toch te doen dan, ik zal morgen wel horen of het verstandig was of niet en k zal straks wel gewaar worden of de boel nu nog verslecht is
Ik wil het echt niet opgeven, t is t enige dat momenteel een beetje normaliteit in mijn leven brengt en t enige dat me kan helpen om van dat overgewicht vanaf te geraken, ook al kan ik de rest  van de week helemaal niks anders doen, ik blijf volhouden tot er af is wat er af moet
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#145 Geplaatst 26 februari 2013 - 19:58

Bekijk berichtlathyrus, op 26 februari 2013 - 19:48, zei:

ach, dat is jammer
Misschien lukt het in de toekomst toch om er opnieuw mee te beginnen, uitstel is geen afstel hé

Ik ben echt wel blij dat ik het kan doen (is niet bepaald goedkoop nietwaar) en dat ik het nu kan volhouden
Ik had er geen goed oog in in vandaag, meende eerst af te bellen (vrijdag was er iets in mijn rug geschoten, kon zaterdag gewoon niet staan of lopen zo pijnlijk) en te wachten tot ik naar de dokter was geweest voor t zekerste (ik heb morgen een afspraak bij de dokter) maar ben blij dat ik toch maar gegaan ben, ze hebben me aangepaste oefeningen gegeven voor diegene die echt niet te doen waren nu en t was toch te doen dan, ik zal morgen wel horen of het verstandig was of niet en k zal straks wel gewaar worden of de boel nu nog verslecht is
Ik wil het echt niet opgeven, t is t enige dat momenteel een beetje normaliteit in mijn leven brengt en t enige dat me kan helpen om van dat overgewicht vanaf te geraken, ook al kan ik de rest  van de week helemaal niks anders doen, ik blijf volhouden tot er af is wat er af moet

Vind het ook spijtig en het is kostelijk!! Maar ik heb het geprobeerd (spijtige eraan is dat je niet kan proberen een paar keer he). Het blijkt te zwaar te zijn voor mij. Ik kan het niet combineren met fultime te werken (uren wel, maar lichaam wil niet). Dus ja...
Ik troost me ook dat ik geen overgewicht heb en dat dit niet de hoofdreden was...

Mijn wederhelft zegt zelf ook dat die 'extra' dingen voor mij te zwaar zijn. Hij bedoelt hiermee na mijn werk nog iets 'extra' doen.
Het zou fijn zijn, mocht ik een deel terug krijgen van mijn geld, maar zo werken ze niet he.
Spijtig, maar niets aan te doen. Ik heb nu wel een hoop info om zelf verder mee te gaan.
Als ik alleen al het eetblad volg, val ik al af. Dus da's dan wel weer positief.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#146 Geplaatst 26 februari 2013 - 20:28

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 26 februari 2013 - 19:58, zei:

Vind het ook spijtig en het is kostelijk!! Maar ik heb het geprobeerd (spijtige eraan is dat je niet kan proberen een paar keer he). Het blijkt te zwaar te zijn voor mij. Ik kan het niet combineren met fultime te werken (uren wel, maar lichaam wil niet). Dus ja...
Ik troost me ook dat ik geen overgewicht heb en dat dit niet de hoofdreden was...

Mijn wederhelft zegt zelf ook dat die 'extra' dingen voor mij te zwaar zijn. Hij bedoelt hiermee na mijn werk nog iets 'extra' doen.
Het zou fijn zijn, mocht ik een deel terug krijgen van mijn geld, maar zo werken ze niet he.
Spijtig, maar niets aan te doen. Ik heb nu wel een hoop info om zelf verder mee te gaan.
Als ik alleen al het eetblad volg, val ik al af. Dus da's dan wel weer positief.

als het is om medische redenen, dat je lichaam het niet aankan, krijg je wel een deel van je geld terug hé
Als je een doktersbriefje kan afgeven waarop staat dat je het niet aankan
Dat is toch tegen mij gezegd, er waren wel drie voorwaardes, je moest 2x per week gaan, je mocht niet meer wegen als je stopt dan toen je begonnen bent en ik weet niet meer zeker of het derde nu dat doktersbriefje was of dat het iets anders was, maar dan kan je een deel van het reeds betaalde bedrag recupereren
Geplaatste afbeelding

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#147 Geplaatst 20 augustus 2013 - 19:36

even uppen. Die ermee bezig waren, nog altijd bezig?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#148 Geplaatst 20 augustus 2013 - 19:44

Bekijk berichtlathyrus, op 26 februari 2013 - 20:28, zei:

als het is om medische redenen, dat je lichaam het niet aankan, krijg je wel een deel van je geld terug hé
Als je een doktersbriefje kan afgeven waarop staat dat je het niet aankan
Dat is toch tegen mij gezegd, er waren wel drie voorwaardes, je moest 2x per week gaan, je mocht niet meer wegen als je stopt dan toen je begonnen bent en ik weet niet meer zeker of het derde nu dat doktersbriefje was of dat het iets anders was, maar dan kan je een deel van het reeds betaalde bedrag recupereren

Ai, dat zal nu niet meer lukken zeker he ?

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#149 Geplaatst 20 augustus 2013 - 20:22

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd...
Over hoeveel kilo te veel spreken ze dan? 5 - 10 - 20 - 30 ...

Toen ik jong was was ik een latje
en nu zo'n 18 jaar later ben ik een heel brede lat geworden. ;)

Stoppen met roken heeft me de das omgedaan. Maar liever een paar kilo teveel dan constant hoesten en bassen. Blij dat ik tenminste DAAR vanaf ben.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#150 Geplaatst 20 augustus 2013 - 20:49

Bekijk berichtJoske123, op 20 augustus 2013 - 20:22, zei:

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd...
Over hoeveel kilo te veel spreken ze dan? 5 - 10 - 20 - 30 ...

Toen ik jong was was ik een latje
en nu zo'n 18 jaar later ben ik een heel brede lat geworden. ;)

Stoppen met roken heeft me de das omgedaan. Maar liever een paar kilo teveel dan constant hoesten en bassen. Blij dat ik tenminste DAAR vanaf ben.

Dat kan je 'kiezen' denk. Ik was wat afgevallen, maar dan vooral - naar mijn mening - door me voor 80% te houden aan hun eetschema. De oef. op zich denk ik niet dat het veel gedaan heeft in m'n gewichtsverlies. Heb het ook niet lang gedaan hoor.