Je verliest natuurlijk ook gewicht als je je echt heel goed aan dat eetplan houdt.
Dat is bij mij dus een groot probleem.
Ik kan zelf niet koken , halve trouwboek moet koken, en die heeft niet veel tijd dus maakt dingen die snel klaar zijn , indertijd toen hij naar de dieetist ging en ik nog kookte toen stak ik uren en uren in het opzoeken van recepten, alles werd netjes afgewogen zoals het hoorde, ik maakte weekmenu's en boodschappenlijsten op, ik deed wat me gezegd werd dat nodig was door de dieetiste, halve trouwboek moest gewoon opeten wat voor zijn neus gezet werd en viel af.
Nu ik niet meer kan koken is t altijd snel snel en meerdere keren per week ook frieten van t kot, hoe kan een mens dan afvallen...
Zeker als je dan nog niet kan bewegen zoals normaal en je zeker 18 uur per dag compleet buiten westen ligt plus dat je met de overige 6 uren ook al geen bal kan doen...
Dan helpt 2 keer per week een kwartier tot een halfuur infraligne niet, dat is gewoon niet genoeg beweging
Vanaf het me gewoon niet meer lukt om mijn oefeningen ook thuis te doen iedere dag val ik geen centimeter of milimeter meer af
Ik ben in totaal dus een goeie 50 cm kwijtgeraakt en dan plots ging er niks meer af, de laatste zes tot zeven meetbeurten is t nul komma nul
Ik schakel vanaf deze week over op ene keer per week gaan omdat het toch niks uithaalt om twee maal te gaan (ik zou t liefst iedere dag kunnen gaan maar dat is financieel niet haalbaar en fysiek waarschijnlijk ook niet, ik lig iedere keer ik geweest ben de dagen daarna compleet plat) maar ik durf niet helemaal stoppen uit schrik dat die 50 cm er toch terug gaan bijkomen en omdat ik nog niet alle hoop heb opgegeven.
Ik hoop dat ik er toch terug in slaag om thuis mijn oefeningen te doen iedere dag en ik ben dan benieuwd of er terug wat afgaat.
Als er terug wat afgaat dan is t teken volgens mij dat het niet de 2x per week zijn dat je gaat die opbrengen maar dat het gewoon belangrijk is dat je de oefeningen dagelijks herhaalt en dat niet noodzakelijk in zo een cabine moet en dan kan ik er ook evengoed mee stoppen natuurlijk...
Ik blijf maar hopen dat het me toch gaat lukken om de oefeningen thuis terug te doen...
Ik ben in ieder geval veelbelovend gestart, ik was iedere keer tussen de 12 en 16 cm kwijt en ik was daar heel blij mee.
Maar er is lang niet genoeg af om mijn buik weg te werken en ik krijg er blijkbaar ook niks meer extra af...
Ik zit natuurlijk wel in niet normale omstandigheden dus ik denk dat mensen zich beter niet spiegelen aan mij
Bij Mauricke was er toch 20 kg afgegaan en heel wat centimeters , voor haar was t dus wel een groot succes
dolfjeweerwolfje, op 20 augustus 2013 - 19:44, zei:
Ai, dat zal nu niet meer lukken zeker he ?
k denk dat je nu wat te laat gaat zijn om dat nog te gaan vragen...
Je kan altijd proberen natuurlijk maar ik vrees ervoor
Je had dat onmiddellijk moeten zeggen tegen hen hé en onmiddellijk briefje moeten afgeven van je dokter