Spring naar inhoud

- - - - -

Infraligne

• Log in om te reageren
172 reacties op dit onderwerp
Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#166 Geplaatst 01 november 2013 - 07:28

Ik ben gisteren naar Infraligne geweest en ik heb men rug verzeerd. :( Die onderste elastieken zijn veel te zwaar aan mijn benen. :( De volgende keer ga ik dit niet meer doen. :neen: Pijnstillers helpen niet veel. :misselijk:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#167 Geplaatst 01 november 2013 - 14:38

mauricken ja dat is zwaar hé met die onderste elastieken, k vind dat heel moeilijk om te doen
Geplaatste afbeelding

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#168 Geplaatst 18 november 2013 - 10:04

Spannend. Deze middag heb ik afspraak voor de figuuranalyse.

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#169 Geplaatst 20 november 2013 - 16:52

de figuuranalyse is prima verlopen.
Heb toch toegezegd om al te beginnen met 10 beurten. Dan zie ik wel of ik verder doe of niet.
op zich zou ik al blij zijn moest ik de discipline kweken om dat eetplan te volgen. Ik probeerde die dan al onmiddellijk toe te passen maar toch honger gehad maandag ;)

maar die kaas beperken, dat vind ik zo moeilijk!

morgen dan al eerste oefenbeurt. Hopelijk valt dat goed mee.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#170 Geplaatst 20 november 2013 - 22:27

Ik vind de meeste oefeningen heel goed te doen en ik zit fysiek met nogal serieuze problemen, voor ne gezonde persoon zouden die oefeningen dan toch ook heel goed te doen moeten zijn hé
Ik ben wel mijn moed verloren ondertussen, in t begin vlogen de centimeters er af, ben goed 52 cm verloren in totaal, en dan stopte het plots en ging er geen milimeter meer af terwijl er toch nog genoeg af te vallen valt.
Ik was ook 6 kwijt ongeveer maar van t moment dat ik op 76 kg kom komen de kilo's er terug bij, ik weeg ondertussen terug iets meer dan 81 kilo, sta terug op mijn begingewicht (en dat is dus meerdere keren voorgevallen, dat ik naar beneden ging in gewicht maar ik het uiteindelijk tohc terug allemaal bijkom).
Aangezien het niet meer opbracht om twee keer per week te gaan en er toch niks meer afging en ik me financieel niet kan veroorloven om nog meer keren per week te gaan (ik wou dat ik alle dagen kon gaan) ben ik dan overgeschakeld op abonnement en ga ik nu 1 x per week om het te onderhouden.
Maar k denk dat als mijn beurten op zijn dat ik gewoon ga stoppen.
Ik zou de volgende keer moeten gemeten worden en ik ben eens benieuwd, ik heb het donkerblauw vermoeden dat er nu centimeters gaan bijgekomen zijn en wat haalt het dan eigenlijk uit dat ik nog ga.
Zolang ik mijn oefeningen thuis kon doen ook zolang raakte ik centimeters kwijt
Van t moment dat ik ben moeten stoppen met de oefeningen thuis te doen omdat het fysiek gewoon niet meer mogelijk was voor mij van dat moment af is mijn verlies van centimeters dus ook gestopt...
Ik wil gewoon mijn vetkwabben kwijt...

anathema, oei, je hebt honger gehad? Ik vind dat we toch veel mogen eten, eigenlijk teveel, ik krijg dat gewoon allemaal niet binnen...

Bekijk berichtMauricke, op 01 november 2013 - 07:28, zei:

Ik ben gisteren naar Infraligne geweest en ik heb men rug verzeerd. :( Die onderste elastieken zijn veel te zwaar aan mijn benen. :( De volgende keer ga ik dit niet meer doen. :neen: Pijnstillers helpen niet veel. :misselijk:

Hoe is t nu met je?

Bewerkt door lathyrus, 20 november 2013 - 22:27.

Geplaatste afbeelding

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#171 Geplaatst 21 november 2013 - 15:34

is door het aanpassen aan dat eetplan. Normaal gezien eet ik gemakkelijk 4 à 5 boterhammen per keer en nu ja proberen te gaan naar 2 à 3, op de duur went je maag er wel aan.
En voel ik een hongerke opkomen...taske soep!

Vandaag dus eerste oefenbeurt. Alles in reeks van 12.
Vele oefeningen doe ik/ deed ik al als ik stretch na het lopen. Dus toch al blij dat het in die trend ligt.

Volgende sessie is maandag

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#172 Geplaatst 21 november 2013 - 22:11

De volgende keer moet je het dan 15x doen en de keer nadien 18x en dan 20x
Geplaatste afbeelding

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#173 Geplaatst 25 november 2013 - 13:11

voilà sessie 2 gedaan. Vorige maandag had ik figuuranalyse en onmiddellijk eetplan toegepast. Donderdag eerste oefenbeurt en de weegschaal gaf toen -200 gr (toen wel met sportkledij aan) en vandaag waren de weegschaal en ik beste vriendjes. Van donderdag tot nu - 900 gr. Dus toch al kilootje kwijt :dancer: