feroesti, op 07 december 2012 - 14:42, zei:
Man, man, zijn dat dan allemaal geneesheren bij zo'n centrum ?
Een arts kan niet eens vetmassa van vocht gaan scheiden in gewicht , dan doen labo's bij bloedtesten.
dat gebeurt met en medische weegschaal, eentje die ook gebruikt wordt door artsen
Als je zelf op je voeding let, gaat wandelen, zwemmen, fietsen of joggen, is dat veel minder duur en veel efficiënter en gezonder ook op langere termijn.
Regelmatig veel vocht ineens verliezen betekend ook heel veel extra moeten drinken, als je dat vergeet kan je je eigen nieren (of andere organen) gaan beschadigen.
Bovendien zal je veel sneller verouderen, want enkel door veel vocht blijft je huid stralend gezond.Bij regelmatig flink en overtollig zweten zonder extra veel te drinken krijg je rimpels. Veel drinken en gezond eten en bewegen is nog altijd dé beste manier op langdurig en gezonde resultaten.
ik kan niet gaan fietsen of zwemmen of wandelen of wat dan ook, voor mensen zoals mij is het dus goed dat er zulke opties bestaan waarbij je met een beperkte fysieke inspanning toch resultaat kan boeken.
Infraligne is trouwens goed voor je huid.
En er wordt benadrukt dat je minstens anderhalve liter per dag moet water drinken, als je dat dan niet doet is dat je eigen schuld
Ooit deed ik één keer een reinigend dieet (Mayr kuur) bij een huisarts en het heeft me tijdelijk inderdaad een slankere taille opgeleverd.
Echter enorme luie darmen heb ik er aan overgehouden, door het Engels zout dat ik toen moest naar binnen kappen. gezond en efficient ???
Neen, duur vooral !
dat ken ik niet maar t klinkt inderdaad niet bijster gezond.
Het is niet omdat jij ooit zo een ongezonde kuur hebt gedaan dat je dan alles over dezelfde kam moet scheren.
Bij infraligne werken dieetisten die je op een verantwoorde gezonde manier willen doen eten.
Daar is toch wel niks verkeerd mee
Ik had ook liever gehad dat het wat goedkoper was maar t is nu eenmaal zo duur en ik heb het voor mijn gezondheid over om er geld in te investeren.