Spring naar inhoud

- - - - -

Infraligne

• Log in om te reageren
172 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#76 Geplaatst 08 december 2012 - 10:52

Bekijk berichtmiranda, op 08 december 2012 - 09:26, zei:

verlies van kg's nadine is vermindering van cm.. het één gaat gepaard met het ander nadine

Nee, niet noodzakelijk, als je spieren kweekt wordt je beter gevormd, dan hangt niet alles er te hangen, dan verlies je centimeters, maar spieren wegen wel meer dan vet...
Bij je eerste gesprek bij infraligne wordt dat onderscheid tussen centimeters en kilo 's ook duidelijk gemaakt, ze vragen je wat je precies wil bekomen, wil je er beter gevormd uitzien en centimeters verliezen of wil je vooral gewicht kwijtgeraken of wil je allebei en afhankelijk van wat je antwoordt stellen ze dan je oefenprogramma op

Bekijk berichtMauricke, op 08 december 2012 - 06:50, zei:

En ik koop bokalen fruit. (Light met ananas en krieken)

op mijn papieren staat dat er fruit uit bokaal of blik mag gegeten worden maar alleen maar op eigen sap

Bekijk berichtMauricke, op 08 december 2012 - 06:50, zei:

met heel veel groenten.

Ik ben zo blij dat ik de stap gemaakt heb naar Infraligne. Ik ben begonnen in april en ik heb al heel wat mensen leren kennen.
Dikwijls wordt er wel wat afgelachen met de oefeningen. Het is echt een aanrader. Veel succes allemaal.

stoom jij dan je groenten of kook je ze?
Kan je eigenlijk champignons stomen?
Stomme vraag waarschijnlijk maar ik zou dat een beeke raar vinden

ja t is wel lachen als je je oefeningen gaat doen, ik lig daar ook altijd in een deuk van t lachen
Het is ook plezant dat iedereen supergemotiveerd is en je allemaal samen naar een gelijkaardig doel toewerkt
Ik vind het echt leuk, als t mogelijk zou zijn zou ik meer keren per week gaan maar dat gaat niet door vervoersproblemen

Bewerkt door lathyrus, 08 december 2012 - 10:47.

Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#77 Geplaatst 08 december 2012 - 12:55

Bekijk berichtmiranda, op 08 december 2012 - 09:26, zei:

verlies van kg's nadine is vermindering van cm.. het één gaat gepaard met het ander nadine

Klopt niet helemaal hoor. Spieren wegen meer dan vet, dus als je intesief sport maak je spieren aan en kun je zwaarder gaan wegen, terwijl je misschien wel cm kwijt bent geraakt op bepaalde plekken.
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#78 Geplaatst 12 december 2012 - 12:00

Gisteren terug geweest om mijn oefeningen te doen, het ging moeizamer en was heel pijnlijk omdat ik de dag voordien yoga had gedaan maar k heb doorgezet en t is me uiteindelijk toch gelukt om de serie oefeningen af te werken.

Ik dacht dat ik commentaar ging krijgen op mijn eetdagboek omdat ik vandeweek twee maal frietjes en ene keer gebakken aardappelen had gegeten, ik lag knock-out en kon niet koken dus halve trouwboek maakte eten en dan maakt hij frietjes of gebakken aardappelen of noedels ofzo, iets dat niet te moeilijk is, ik wist nog altijd niet hoe die stoomkoker werkte en wil dat liever zelf eerst eens uitproberen, maar ik kreeg gene commentaar, integendeel , ik kreeg te horen dat ik meerdere keren per week frieten mag eten als je ze zoals ons in de actifry bereidt.
Omdat je dan maar éne lepel vet gebruikt, olijfolie dus, en dat is niet hetzelfde als frieten die gebakken worden in de fritex, frieten in de fritex zuigen veel vet op en zijn niet goed.
Maar frietjes in de actifry komt op t zelfde neer dan gewoon gekookte aardappelen eten.
Je hebt trouwens vet nodig zei de dieetiste om bepaalde vitamines en mineralen te kunnen laten opnemen door je lichaam en die olijfolie is daar heel goed voor.
Je moet dan wel opletten dat t geen je bij je frietjes eet niet te vet is zodat je niet teveel vet binnenkrijgt
Ikke blij dus :d en ik ga dat de volgende keer toch eens tegen de andere mevrouw van infraligne zeggen want die zat vorige keer tegen mij bezig dat friet friet blijft ook al is t in de actifry gemaakt en het mocht niet meer dan ene keer volgens haar, maar zij is geen dieetiste en ze heeft er niet zoveel verstand van natuurlijk
De dieetiste zal wel weten wat goed is en wat niet goed is

Ik was trouwens nog honderd gram kwijt, dat maakt een totaal van een halve kilo op één week, dat is zoals t moet zijn hé, traag maar zeker
Ik ben heel benieuwd naar hoeveel centimeters ik ga kwijt zijn maar dat meten ze maar om de vijf keer, ik moet dus nog twee keer gaan vooraleer ze me terug meten

Bewerkt door lathyrus, 12 december 2012 - 12:02.

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#79 Geplaatst 12 december 2012 - 17:41

Bekijk berichtlathyrus, op 12 december 2012 - 12:00, zei:

Gisteren terug geweest om mijn oefeningen te doen, het ging moeizamer en was heel pijnlijk omdat ik de dag voordien yoga had gedaan maar k heb doorgezet en t is me uiteindelijk toch gelukt om de serie oefeningen af te werken.

Ik dacht dat ik commentaar ging krijgen op mijn eetdagboek omdat ik vandeweek twee maal frietjes en ene keer gebakken aardappelen had gegeten, ik lag knock-out en kon niet koken dus halve trouwboek maakte eten en dan maakt hij frietjes of gebakken aardappelen of noedels ofzo, iets dat niet te moeilijk is, ik wist nog altijd niet hoe die stoomkoker werkte en wil dat liever zelf eerst eens uitproberen, maar ik kreeg gene commentaar, integendeel , ik kreeg te horen dat ik meerdere keren per week frieten mag eten als je ze zoals ons in de actifry bereidt.
Omdat je dan maar éne lepel vet gebruikt, olijfolie dus, en dat is niet hetzelfde als frieten die gebakken worden in de fritex, frieten in de fritex zuigen veel vet op en zijn niet goed.
Maar frietjes in de actifry komt op t zelfde neer dan gewoon gekookte aardappelen eten.
Je hebt trouwens vet nodig zei de dieetiste om bepaalde vitamines en mineralen te kunnen laten opnemen door je lichaam en die olijfolie is daar heel goed voor.
Je moet dan wel opletten dat t geen je bij je frietjes eet niet te vet is zodat je niet teveel vet binnenkrijgt
Ikke blij dus :d en ik ga dat de volgende keer toch eens tegen de andere mevrouw van infraligne zeggen want die zat vorige keer tegen mij bezig dat friet friet blijft ook al is t in de actifry gemaakt en het mocht niet meer dan ene keer volgens haar, maar zij is geen dieetiste en ze heeft er niet zoveel verstand van natuurlijk
De dieetiste zal wel weten wat goed is en wat niet goed is

Ik was trouwens nog honderd gram kwijt, dat maakt een totaal van een halve kilo op één week, dat is zoals t moet zijn hé, traag maar zeker
Ik ben heel benieuwd naar hoeveel centimeters ik ga kwijt zijn maar dat meten ze maar om de vijf keer, ik moet dus nog twee keer gaan vooraleer ze me terug meten

µ

Ik moet me morgen laten meten. Heb zoveel angst dat ik geen enkele cm kwijt ben! Want ik geef toe dat het eten toch moeiljk is voor mij.
Als ik dit niet had gedaan, had ik al veel lekkers wel opgegeten :-).

Ik ben 700 gram kwijt op 1 week. Tussen vorige 2 weegbeurten maar 100 gram, maar het is iets he. Heb een zwaar weekend gehad, hahaha. Ale ja, kerstmarktje gedaan, uit gaan eten en vrijdag frietjes gegeten. :s

Over frietjes gesproken: Duurt het lang om je frietjes daarin klaar te maken?
Wil het ook aanschaffen, maar manlief denkt dat dit heel lang duurt?
Smaken ze ook een beetje lekker?

Ook ik heb me een stoomkoker aangeschaft eergisteren. Staat nog wel in de doos. Nog geen tijd gehad om me ermee bezig te houden.

Heb jij ook een fijn kerstcadeautje gekregen? Ik heb 1 beurt gratis gekregen als kerstcadeau!
In totaal dus al 3 gratis beurten. Dat vind ik wel fijn!!

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#80 Geplaatst 12 december 2012 - 18:48

veel succes aan lathyrus en dolfjeweerwolfje.
Ik blijf jullie hier nog even volgen en lees graag hoe jullie Infraligne ervaren.
Maar... :scared: wat zal dit heel moeilijk worden met het eindejaar en al die lekkere dingen.

Ik gebruik mijn stoomkokertje heel veel en ben daar heel tevreden over.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#81 Geplaatst 12 december 2012 - 19:44

Ja, da's waar, hahaha (feestdagen). Toch ben ik nu gestart door de bon uit de Dag Allemaal toen. Bespaarde me veel centjes :-).
En ja, je moet ooit starten he :-).

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#82 Geplaatst 12 december 2012 - 22:14

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 12 december 2012 - 17:41, zei:

µ

Ik moet me morgen laten meten. Heb zoveel angst dat ik geen enkele cm kwijt ben! Want ik geef toe dat het eten toch moeiljk is voor mij.

Ik ben 700 gram kwijt op 1 week. Tussen vorige 2 weegbeurten maar 100 gram, maar het is iets he. Heb een zwaar weekend gehad, hahaha. Ale ja, kerstmarktje gedaan, uit gaan eten en vrijdag frietjes gegeten. :s

Over frietjes gesproken: Duurt het lang om je frietjes daarin klaar te maken?
Wil het ook aanschaffen, maar manlief denkt dat dit heel lang duurt?
Smaken ze ook een beetje lekker?

Ook ik heb me een stoomkoker aangeschaft eergisteren. Staat nog wel in de doos. Nog geen tijd gehad om me ermee bezig te houden.

Heb jij ook een fijn kerstcadeautje gekregen? Ik heb 1 beurt gratis gekregen als kerstcadeau!
In totaal dus al 3 gratis beurten. Dat vind ik wel fijn!!

Nee, ik heb niks gekregen alhoewel ik wel gezien heb dat een mevrouw voor mij wel een kaartje kreeg voor twee gratis beurten...

mijn stoomkoker is ook nog niet gebruikt hoor, ik heb wel al een hoop groenten gekocht maar we hebben verlof nu en als we weg kunnen zijn we weg en dan wordt er niet gekookt hé

Wat de actifry betreft, dat schrikte me in t begin ook af , de tijd die het duurt om je frietjes klaar te maken.
Maar dat went heel snel hoor
Als je in een gewone fritex je frieten bakt moet je fritex toch ook eerst opwarmen en dan ben je ook tijd kwijt
In de actifry doe je je frieten en als t verse frieten zijn één lepel oflijfolie en als t diepvriesfrieten zijn niks van olie en dan is t afhankelijk van t gewicht dat je erin doet hoelang het duurt.
Wij hebben 3 actifry's, twee gewone en één in family fomaat, in die laatste kan je tot anderhalve kilo frieten gereed maken in ene keer, in de gewone is t geloof ik iets van een 800 gram diepvriesfriet en 1 kilo verse frieten.
En dan is t tussen de 32 en 40 minuten dat de actifry moet draaien
Dat lijkt heel lang maar je moet ook denken aan de voordelen die je ervan hebt, je hoeft het niet in de gaten te houden en je kan tussendoor andere dingen doen, die tijd vliegt om hoor als je bezig bent, je kan je ofwel nog concentreren op iets anders van eten dat je erbij maakt of je kan helemaal iets anders gaan doen en je moet niet bang zijn dat je frieten te hard gebakken gaan zijn ondertussen
Ik zou die actifry's niet meer kunnen missen, zo een gemak
En je moet vooral ook denken aan t gezondheidsvoordeel dat je ervan hebt, als je denkt aan al t vet dat je binnenkrijgt met frieten uit de fritex, bweekes
Bij de actifry frieten krijg je gewoon t vet binnen dat je lichaam nodig heeft om bepaalde vitamines en mineralen te kunnen opnemen maar niks meer, en je mag het meerdere keren per week eten zonder dat je er dikker of ongezonder van gaat worden.
De actifry frieten vind ik persoonlijk veel lekkerder dan de frieten uit de fritex, bij die laatste smaak je gewoon al t vet dat je binnen krijgt en ik vind dat niet zo lekker
Je bent trouwens niet beperkt tot frieten maken in de actifry, je kan er groenten en vlees ook in klaarmaken hé, ik zou echt niet meer zonder kunnen/willen

Ik hoop dat je toch wat centimeters gaat kwijtzijn, hoeveel keer ben je nu geweest ondertussen?
Ik ben heel benieuwd naar mijn meetmoment, eigenlijk verwacht ik er nog niet teveel van na vijf beurten maar ik zou wel heel blij zijn als er toch al wat centimeters verdwenen zouden zijn...

Bewerkt door lathyrus, 12 december 2012 - 22:15.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#83 Geplaatst 14 december 2012 - 11:36

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 12 december 2012 - 17:41, zei:

µ

En? Hoe is de meting gegaan? Ben je centimeters kwijt? En hoeveel beurten ben je dan ondertussen geweest?
Als je het liever niet zegt moet je het natuurlijk niet zeggen.

Ik ben vandaag opnieuw voor de oefeningen geweest, moest ze vandaag twintig keer doen , ze bouwen langzaam op, eerst twaalf keer, dan vijftien keer, vervolgens achttien keer en dan nu twintig keer.
Mijn weging was minder goed, ik kan al twee dagen geen number two doen op toilet en dan weegt ook mee blijkbaar, mijn halve kilo die ik kwijt was tot eergisteren was er vandaag terug bij, volgens de uitbaatster is dat dus door de number two die ter plaatse blijft steken...
Ik weet het zo niet, ik blijf bij mijn standpunt dat tenzij je minstens twee kilo kwijtbent dat je er dan niet mag van uitgaan dat er al iets af is aangezien je gewicht per dag tot twee kilo kan verschillen.
Ik ben dus niet echt teleurgesteld.
Ik zal volgende keer wel zien.
Ik ben wel heel benieuwd naar de meting volgende week dinsdag alhoewel ik daar ook nog niet teveel van verwacht na vijf beurten, ik zou het mirakuleus vinden als er al centimeters wegzijn eerlijk gezegd.
We shall see ...

Ik heb vandaag trouwens ook een kerstcadeautje gekregen, 1 gratis beurt die ik moet opnemen tussen twee en twaalf januari.
En een flesje magere melk ...
Merry christmas, schol
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 15 december 2012 - 16:43

Bekijk berichtlathyrus, op 14 december 2012 - 11:36, zei:

En? Hoe is de meting gegaan? Ben je centimeters kwijt? En hoeveel beurten ben je dan ondertussen geweest?
Als je het liever niet zegt moet je het natuurlijk niet zeggen.

Ik ben vandaag opnieuw voor de oefeningen geweest, moest ze vandaag twintig keer doen , ze bouwen langzaam op, eerst twaalf keer, dan vijftien keer, vervolgens achttien keer en dan nu twintig keer.
Mijn weging was minder goed, ik kan al twee dagen geen number two doen op toilet en dan weegt ook mee blijkbaar, mijn halve kilo die ik kwijt was tot eergisteren was er vandaag terug bij, volgens de uitbaatster is dat dus door de number two die ter plaatse blijft steken...
Ik weet het zo niet, ik blijf bij mijn standpunt dat tenzij je minstens twee kilo kwijtbent dat je er dan niet mag van uitgaan dat er al iets af is aangezien je gewicht per dag tot twee kilo kan verschillen.
Ik ben dus niet echt teleurgesteld.
Ik zal volgende keer wel zien.
Ik ben wel heel benieuwd naar de meting volgende week dinsdag alhoewel ik daar ook nog niet teveel van verwacht na vijf beurten, ik zou het mirakuleus vinden als er al centimeters wegzijn eerlijk gezegd.
We shall see ...

Ik heb vandaag trouwens ook een kerstcadeautje gekregen, 1 gratis beurt die ik moet opnemen tussen twee en twaalf januari.
En een flesje magere melk ...
Merry christmas, schol

Het was mijn eerste meting, dus 4 beurten dacht ik he? Na de meting mijn 5de beurt :-).
Ik was in totaal toch 5 cm kwijt, maar niet op de plaats waar ik ze het liefst kwijt ben, hahaha. Mijn moeilijke plaatsen dus (bovenbenen en achterwerk). Daar was ik 0.0 cm kwijt :'(.
Ze had al wel gezegd dat ik daarvoor specifiek nog (!) geen oef. doe, omdat het anders teveel ineens wordt.

Elke oef. beurt moet ik er ook meer doen. Eerst 12, dan 15, ... nu 24 of 2x12 bij de hele zware.
Ben in totaal 1.5 kwijt denk op 2.5 weken.

Maar ik vrees voor deze week. Heb een beugel laten plaatsen en het eten loopt niet zoals voorheen. Ook elke middag groenten eten vind ik niet gemakkelijk.

We zullen zien. De voorlaatste keer was ik maar 100g kwijt en de keer erop ineens 600g ofzo.

De oef. op zich lukt goed (behalve op het moment zelf, want dan is het wel afzien vind ik), maar het eten en het water drinken!!

Ik 'volg' dit onderwerp, maar heb precies van dit geen melding gekregen?

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#85 Geplaatst 16 december 2012 - 15:38

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 15 december 2012 - 16:43, zei:

Het was mijn eerste meting, dus 4 beurten dacht ik he? Na de meting mijn 5de beurt :-).
Ik was in totaal toch 5 cm kwijt, maar niet op de plaats waar ik ze het liefst kwijt ben, hahaha. Mijn moeilijke plaatsen dus (bovenbenen en achterwerk). Daar was ik 0.0 cm kwijt :'(.
Ze had al wel gezegd dat ik daarvoor specifiek nog (!) geen oef. doe, omdat het anders teveel ineens wordt.

Elke oef. beurt moet ik er ook meer doen. Eerst 12, dan 15, ... nu 24 of 2x12 bij de hele zware.
Ben in totaal 1.5 kwijt denk op 2.5 weken.

Maar ik vrees voor deze week. Heb een beugel laten plaatsen en het eten loopt niet zoals voorheen. Ook elke middag groenten eten vind ik niet gemakkelijk.

We zullen zien. De voorlaatste keer was ik maar 100g kwijt en de keer erop ineens 600g ofzo.

De oef. op zich lukt goed (behalve op het moment zelf, want dan is het wel afzien vind ik), maar het eten en het water drinken!!

Ik 'volg' dit onderwerp, maar heb precies van dit geen melding gekregen?

alé vooruit, toch goed dat je al wat centimeters kwijt bent :)  en ook gewicht
Zelf verwacht ik daar nog niet teveel van bij de eerste meetbeurt.
Ik dacht trouwens dat ze de meting deden na de vijfde beurt maar t is dan meten vooraleer je je oefeningen doet?
Ik heb me de dag nadat ik naar infraligne geweest ben en een number two heb kunnen doen nog eens gewogen, om te kijken of dat gewicht er nu af was en inderdaad het was er af plus nog een extra 200 gram, ik was toch blij dat het dan aan de number two lag dat ik terug op mijn begin gewicht stond bij de weging
Ik eet veel soep, groenten eet ik eigenlijk niet veel als ik er zo eens over nadenk, ik heb mijn stomer nog altijd niet in gebruik kunnen nemen, heb nog niet de gelegenheid gehad om te lezen hoe het ding werkt, en ook zonder die groenten te eten val ik toch af blijkbaar...
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#86 Geplaatst 16 december 2012 - 15:45

ik ben trouwens ne keer benieuwd wat ze gaan zeggen de volgende keer als ik ga, ik heb een libelle clubkaart en blijkbaar (zo las ik vantweekend in het boekje waar in staat welke voordelen je met die kaart krijgt) krijg je dus bij infraligne met een libelle clubkaart nog eens tien procent korting plus twee gratis beurten per twintig oefenbeurten die je betaald, ik heb er veertig in ene keer betaald dus ik zou toch vier gratis beurten moeten krijgen.
Ik heb ook tien procent korting gekregen omdat ik die veertig beurten in ene keer betaald heb maar in principe zouden ze me nog eens tien procent moeten geven omwille van die clubkaart, er staat niet op dat het niet cummuleerbaar is met andere akties...
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#87 Geplaatst 16 december 2012 - 16:40

Normaal erna, maar omdat het erg rustig was dat moment hebben we het ervoor gedaan. Die 30 min. zullen het ook niet maken :-).

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#88 Geplaatst 18 december 2012 - 18:45

Het was vandaag de vijfde keer dat ik moest gaan voor oefeningen en iedere vijfde keer wordt je gemeten.
Ik verwachtte er niks van eerlijk gezegd maar ik ben joepie de poepie toch 10 cm kwijt :jump: :eDance: :dancer: :cheer: , 2cm aan taille, 2 cm aan heupen, aan iedere arm 1 cm en aan iedere bil 1 cm en dan nog ergens maar k weet niet meer waar, ik ben er echt heel content mee want k had 0,0 verwacht.

Wat die libelle clubkaart betreft, ik heb ocharme 2 beurten gekregen, dat ik 40 beurten in ene keer betaald had maakte niet uit volgens haar (terwijl ze zelfs niet wist dat ze verondersteld werd om wat te geven voor die clubkaart, ze moest kijken in t boekske dat ik meehad waar het allemaal instond) en volgens haar had ik al tien procent korting gehad, jawel, maar die ik heb ik gekregen omdat ik 40 beurten in ene keer heb betaald...
Alé ja, k had me er wel aan verwacht dat ze er zich gingen vantussen moffelen maar ik vind het allesbehalve eerlijk gezegd
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#89 Geplaatst 18 december 2012 - 20:08

Bekijk berichtlathyrus, op 18 december 2012 - 18:45, zei:

Het was vandaag de vijfde keer dat ik moest gaan voor oefeningen en iedere vijfde keer wordt je gemeten.
Ik verwachtte er niks van eerlijk gezegd maar ik ben joepie de poepie toch 10 cm kwijt :jump: :eDance: :dancer: :cheer: , 2cm aan taille, 2 cm aan heupen, aan iedere arm 1 cm en aan iedere bil 1 cm en dan nog ergens maar k weet niet meer waar, ik ben er echt heel content mee want k had 0,0 verwacht.

Wat die libelle clubkaart betreft, ik heb ocharme 2 beurten gekregen, dat ik 40 beurten in ene keer betaald had maakte niet uit volgens haar (terwijl ze zelfs niet wist dat ze verondersteld werd om wat te geven voor die clubkaart, ze moest kijken in t boekske dat ik meehad waar het allemaal instond) en volgens haar had ik al tien procent korting gehad, jawel, maar die ik heb ik gekregen omdat ik 40 beurten in ene keer heb betaald...
Alé ja, k had me er wel aan verwacht dat ze er zich gingen vantussen moffelen maar ik vind het allesbehalve eerlijk gezegd

Oh, 10 cm!!! Ik aan mijn billen 0.0 :'(.
Maar ben ook wel niet zo heel consequent met het eten (en vooral het water drinken). Ai.....

Op uw strepen staan he. Krijgen waar je recht op hebt!

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#90 Geplaatst 18 december 2012 - 20:20

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 18 december 2012 - 20:08, zei:

Oh, 10 cm!!! Ik aan mijn billen 0.0 :'(.
Maar ben ook wel niet zo heel consequent met het eten (en vooral het water drinken). Ai.....

Op uw strepen staan he. Krijgen waar je recht op hebt!

op mijn strepen staan brengt niet veel op precies, ik zei het haar dat het toch per twintig beurten twee gratis beurten was dus als ik er veertig in ene keer betaald had dat ik er dan toch vier gratis moest krijgen.
Zo werkt dat niet kreeg ik te horen.
Ik ga toch ne keer een mailtje sturen naar de libelle hoor...

Wat het eetplan betreft en het drinken, in t begin deed ik het goed met dat drinken maar als ik knock out lig kan ik niet drinken want dan ben ik van de wereld en dan moet is s avonds nog water beginnen lurken en dan kom ik niet aan meer dan zes glazen van goed 25 cl
Ik vind dat water vlotter binnengaat als ge een klein maar breder glas neemt, dan lijkt dat niet zoveel om binnen te krijgen.
En het eten: als ik van vandaag zeven dagen terugtel dan heb ik zeker drie keer frieten gegeten, ene keer uit actifry en twee keer van een kot (ene keer op de kerstmarkt en zondag is halve trouwboek er om gereden en heb ik 150 g van zijn pak genomen dus eigenlijk teveel), ik heb ook op dinsdag en op zaterdag een cupcake gegeten en zaterdag ook nog eens twee vettige kaaskroketten (we hadden in aalst een tafel gereserveerd om te eten en dat was de enige veggie keuze...), ik steek tussendoor ook wel eens een frutella in mijne mond...
Voor de rest eet ik clementines als tussendoortje en voor middageten en zelfs morgendeten en dikwijls ook avondeten dan soep met twee snedes brood erbij, ik heb nog niet veel groenten gegeten hoor.
Je moet zo streng niet zijn voor jezelf.
Ze zei tegen mij dat ik nu een aantal centimeters kwijt was dat de gemiddelde mens kwijt was na vijf beurten maar dat is niet voor iedereen t zelfde, bij sommige mensen is t een trage start maar die hebben later  dan meer centimeterverlies
De courage nog niet opgeven hé
Geplaatste afbeelding