Spring naar inhoud

- - - - -

Kat in bed

• Log in om te reageren
180 reacties op dit onderwerp

Poll: Slaapt de kat bij jullie in bed? (293 leden hebben gestemd)

Slaapt de kat bij jullie in bed?

1. Ja (195 stemmen [66.55%])

Percentage van stemmen: 66.55%

2. Nee (98 stemmen [33.45%])

Percentage van stemmen: 33.45%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Maline
Maline
  • 401 berichten
  • 3 katten

#136 Geplaatst 04 oktober 2012 - 20:00

engeltje zei:

Van mij mag Mr. Lord Sinbad ook op de slaapkamer overdag,maar 's nachts niet.Als hij bij ons komt wonen.Van mijn vriend mag hij zelfs nog niet in de keuken,slaapkamer of badkamer komen.Meningsverschillen zijn met hem moeilijk te onder handelen. :catwalk

Veel ruimte lijkt hij niet echt te krijgen van je vriend. Want wat schiet er dan nog over ... De living, de garage, een eventuele bureau en de tuin?

Wacht maar tot de kat er effectief is :) ...

Hier staan de deuren overal open continu. Katten kunnen dus overal in en uit.

Alleen als wij 's nachts van huis zijn - op weekend ofzo - gaat onze slaapkamer en de badkamer dicht, omdat we daar na onze week zomervakantie minder toffe dingen hebben aangetroffen (lees: heel onze matras vernield door katten-overgeefsel dat er dagen heeft gelegen).

Pipatje
Pipatje
  • 132 berichten
  • 3 katten

#137 Geplaatst 19 november 2012 - 17:33

Bij ons mogen de poezen in bed. Ze slapen de hele nacht aan het voeteind.

Gato64
Gato64
  • 244 berichten
  • 1 katten

#138 Geplaatst 19 november 2012 - 17:51

Hier is het ritueel sinds een paar dagen veranderd-vroeger sliep Twixx aan mijn voeten op een fleecedekentje.Sinds kort slaapt ze een paar uur daar, een paar uur in haar mand en dan om 4 u begint ze klaarwakker te krabben op de zijkant van onze matras, te snorren, naar de kattenbak te gaan ( die in de badkamer staat en wat we natuurlijk ook horen) en dan komt ze op 1 cm van mijn gezicht liggen . Dichtgenoeg om haar snorharen te voelen die natuurlijk geweldig kriebelen; ze rolt zich dat helemaal op als een bolletje in mijn armen en dan kunnen we eindelijk verder slapen
Niet vewonderlijk dat mijn moeder vandaag vond dat ik kringen onder mijn ogen had....:)
Maar als ik 's nachts wakker word en ik zie haar nergens in mijn buurt liggen ga ik een toer door het huis maken om te zien waar ze is ....
Geplaatste afbeelding

Staphenie
Staphenie
  • 60 berichten
  • 5 katten

#139 Geplaatst 19 november 2012 - 18:20

Elke avond, om half 9.. dan luid de wekker van mijn ragdoll. ''Miauw, miauw.. we moeten naar bed''
Wanneer de deur open gaat trekken beide Ragdolls een sprint naar boven, ze zitten dan gelijk voor mijn slaapkamerdeur.
Ze slapen elke avond bij mij in bed, elke dag. Behalve in het weekend, want dan ben ik bij mijn vriend. Het is soms dan ook hartverscheurend als ik rond 9 uur 's avonds op 'n vrijdag vertrek naar mijn vriend. Ze kijken me dan aan en miauwen van 'vergeet je niet iets..?'

Ik kan echt genieten van de katten op mijn kamer, ik slaap in ieder geval nooit alleen :) Ik lig stiekem zo vroeg op mijn bedje om uren te knuffelen met mijn poezels :oops:
"We moesten de kinderen wegdoen omdat onze katten allergisch bleken te zijn."

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.215 berichten
  • 3 katten

#140 Geplaatst 19 november 2012 - 18:37

@Gato: haha dat doe ik dus ook als ik eentje mis die er normaal ligt. :) Het hele huis doorzoeken tot ik ze vind, al kunnen ze niet ver weg zijn.

Ik hoop wel dat de kleintjes binnenkort eens wat langer doorslapen. Finn komt hier ook vaak rond mn gezicht liggen, alleen niet zo handig als hij echt recht op mn keel komt liggen of stappen, lucht!
Geplaatste afbeelding

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#141 Geplaatst 19 november 2012 - 19:25

Jup, onze kleine pruts komt gezellig mee naar boven slapen :) Hij heeft z'n plekje gevonden tussen mij en mn vriend :d Hij slaapt de nacht gewoon door, gelukkig maar ^^

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#142 Geplaatst 19 november 2012 - 19:30

Vasilla slaapt altijd bij ons, liefst natuurlijk op mijn gezicht :) maar dat neem ik er graag bij. Er is voor ons geen zaliger geluid dan in het slaap vallen terwijl ons Vasilla tegen ons spint.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#143 Geplaatst 20 november 2012 - 03:41

Hier slapen ze allemaal mee in bed , yes yes alle vier :loveshower: :love: :loveshower:
Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

rexan
rexan
  • 348 berichten
  • 9 katten

#144 Geplaatst 20 november 2012 - 08:38

bij ons mogen ze ook op bed, ze kunnen de hele dag door op de slaapkamer ook staan er naast bed een paar poezenmandjes, ze weten precies wanneer het bedtijd is en er zitten er altijd wel al een paar tewachten op bed als ik ga slapen, simba komt meestal 's nachts een s lekker spinnen en knuffelen, saartje heeft de gewoonte om als ze vind dat het tijd is om op te staan om in je voeten te bijten, alleen het ventje heeft wel eens moeite om in bed te geraken als hij later komt slapen :Ooops:

Aurelie
Aurelie
  • 364 berichten
  • 1 katten

#145 Geplaatst 04 december 2012 - 20:39

je en neen, van mij mag ze, maar het enige wat ze doet is erin komen liggen en na een tijdje toch naar beneden gaan om in haar mand of in de zetel te gaan liggen
onderschrift

Ciske
Ciske
  • 699 berichten
  • 3 katten

#146 Geplaatst 05 december 2012 - 13:06

van mij zou het mogen, van mijn ventje helaas niet.  Op zondag als we uitslapen, haal ik ze soms wel om gezellig mee te soezelen

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#147 Geplaatst 06 december 2012 - 15:36

Bij ons slaapt simba bij ons vanaf de eerste dag..
We leerden hem dat zijn slaapplaats zijn mandje is, op de hoek van het bed ( naast mijn hoofdkussen.)
Wij hebben nooit last dat onze nachtrust verstoord is door hem.. Hij ligt altijd braaf in zijn mandje, komt er enkel uit voor iets te eten of drinken.

Enkel wanneer de wekker afgaat durft hij dan wel eens komen fleemen en leukjes geven..

Siggy2311
Siggy2311
  • 144 berichten
  • 2 katten

#148 Geplaatst 04 november 2014 - 14:31

Mijn man heeft het liever niet en het is wel gemakkelijker dat er dan geen haren op de sprei liggen en ze er ook geen ongelukjes kunnen in hebben. Maar als ik alleen thuis ben ga ik gewoon bij hen in de zetel slapen. :)
Geplaatste afbeelding

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#149 Geplaatst 04 november 2014 - 16:23

Kat in bed. Wel dat is simpel, tuurlijk. Als ik dit niet toelaat terroriseren ze mij heel de nacht, dus liever een paar monster die stil aan mijn voeten liggen dan 7 monsters die aan mijn deur liggen te krabben heel de nacht omdat ze niet binnen kunnen. :lachen:

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#150 Geplaatst 04 november 2014 - 16:27

Bekijk berichtTaptrut, op 04 november 2014 - 16:23, zei:

Kat in bed. Wel dat is simpel, tuurlijk. Als ik dit niet toelaat terroriseren ze mij heel de nacht, dus liever een paar monster die stil aan mijn voeten liggen dan 7 monsters die aan mijn deur liggen te krabben heel de nacht omdat ze niet binnen kunnen. :lachen:
:lachen:  Maar kan je dan wel slapen als die allemaal in je bedje liggen? :catyawn