Spring naar inhoud

- - - - -

Kat in bed

• Log in om te reageren
180 reacties op dit onderwerp

Poll: Slaapt de kat bij jullie in bed? (293 leden hebben gestemd)

Slaapt de kat bij jullie in bed?

1. Ja (195 stemmen [66.55%])

Percentage van stemmen: 66.55%

2. Nee (98 stemmen [33.45%])

Percentage van stemmen: 33.45%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#166 Geplaatst 27 augustus 2015 - 14:33

Alle 3 mijn katten slapen lekker bij ons op bed,Shaggy meestal tegen mijn vriend aan,Duchess en Sunrise tegen mijn rug of benen,en vaak gaat Duchess onder de deken lekker tegen me aan liggen.
Als een dame kittens heeft wilt ze die ook vaak op bed leggen,dat durf ik dan weer niet de hele nacht omdat ze nog zooo klein zijn.
Zelfs de hond komt soms even bij ons liggen,(Duitse Dog) maar dat is wel erg krap,dus die gaat er meestal na een kwartiertje weer af.

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.319 berichten
  • 3 katten

#167 Geplaatst 24 september 2015 - 21:35

Ze slapen wel in de slaapkamer, maar in hun eigen bedje, op de kast. 'S morgens durven ze wel eens op bed springen, maar dan zijn ze al zo fel wakker dat ze samen liggen te rollebollen en dan vliegen ze de living en keuken in. Na een hapje, gaan ze dan meestal direct naar buiten of op de veranda.
Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

zonnebloem
zonnebloem
  • 57 berichten

#168 Geplaatst 05 oktober 2015 - 16:11

In de dag mag bo in de slaapkamer, s'nachts liever niet, ik zou zelf niet veel slapen :)

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#169 Geplaatst 05 oktober 2015 - 16:54

Bekijk berichtzonnebloem, op 05 oktober 2015 - 16:11, zei:

In de dag mag bo in de slaapkamer, s'nachts liever niet, ik zou zelf niet veel slapen :)

Ja hé, bij ons zouden het ook slapeloze nachten worden :) maar miauwt ze 's nachts dan niet om binnen te mogen?
Bij ons staat de deur tegenwoordig altijd dicht. Als ze er nog niet geweest zijn, missen ze het ook niet heb ik de indruk. Want Trixie kan anders nogal, euh, zagen :x onze hond slaapt wel bij ons, maar niet op bed.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#170 Geplaatst 05 oktober 2015 - 17:24

Cloe mag op ons bed, nu zeker, omdat ze ouder wordt ontzeg ik haar nog weinig. Deze nacht had mijn meisje het koud en is ze lekker onder mijn dons gekropen :love: ik werd beloond met kusjes :)
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#171 Geplaatst 05 oktober 2015 - 17:25

Zooooo lief, Inge :love: mijn Joske* sliep ook graag onder de dekens en ik vond dat héérlijk.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#172 Geplaatst 05 oktober 2015 - 18:37

Nala gaat altijd mooi mee slapen met mijn man. Ze kruipt dan lekker dicht tegen hem aan en hij legt er dan zijn arm over. 's Nachts geeft ze hem likjes op zijn voorhoofd en wil ze aaitjes. :love4:  Alina die slaapt altijd op een stoel in de slaapkamer (één met een zacht kussen). Ze slaapt enkel in haar mandje als het erg koud is. :) :love:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#173 Geplaatst 06 oktober 2015 - 12:11

Bekijk berichtMurron, op 05 oktober 2015 - 17:25, zei:

Zooooo lief, Inge :love: mijn Joske* sliep ook graag onder de dekens en ik vond dat héérlijk.

Ik heb er ook van genoten en cloe ook ;) maar alle dagen zou ik dat niet volhouden, ik slaap niet wanneer ze bij me ligt. Het deken mag niet op haar komen, dus hou ik het omhoog, maar zo slapen lukt dus niet ;)

Bekijk berichtARIZONA, op 05 oktober 2015 - 18:37, zei:

Nala gaat altijd mooi mee slapen met mijn man. Ze kruipt dan lekker dicht tegen hem aan en hij legt er dan zijn arm over. 's Nachts geeft ze hem likjes op zijn voorhoofd en wil ze aaitjes. :love4:  Alina die slaapt altijd op een stoel in de slaapkamer (één met een zacht kussen). Ze slaapt enkel in haar mandje als het erg koud is. :) :love:

Ze zijn zo lief die katjes :love:

Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#174 Geplaatst 11 oktober 2015 - 22:06

En voor baasje is er geen plaats meer..... :kitty

Bijgevoegde thumbnails

• DSC03071.JPG

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#175 Geplaatst 11 oktober 2015 - 22:25

Zo gezellig he!
Maar dan moet je wel  een goede slaper zijn ;)

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#176 Geplaatst 12 oktober 2015 - 21:39

Hier kruipt Sienna er ook altijd bij.
Het begint met dat ze gewoon op haar kussen gaat liggen.
Maar als ik me 's morgens in de vroege uren dan wil omdraaien, gaat dat niet omdat zij dus bij mij in bed ligt.
En vertikken om te moven hé :d
Ze blijft gewoon lekker liggen.
Meestal echt pal tegen mijn zij.
Ach, ik vind het wel lief :love3:

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#177 Geplaatst 21 oktober 2015 - 00:02

Bekijk berichttechnozino, op 11 oktober 2015 - 22:06, zei:

En voor baasje is er geen plaats meer..... :kitty

Zooo herkenbaar! Wij hebben er vier, en daarvan mag alleen Rachelleke mee boven (die was er eerst en de andere drie, onze zusjes, mee boven dan zouden we geen oog meer dicht doen ;) )
Maar Rachelleke ligt dus ook dikwijls pal op mijn plaats, als mijn man eerst in bed ligt, of op die van hem, als ik eerst in bed lig. Dan zitten wij ons in allerlei bochten te wringen om haar toch maar niet te storen :gek:

Dasje
Dasje
  • 150 berichten

#178 Geplaatst 25 oktober 2015 - 20:22

Ik vind het super als mijn poezels op bed slapen.
Eentje aan mijn hoofdkussen, eentje aan mijn voeten en eentje in de plooi van mijn knieën
(bovenop het dekbed dan). Haike slaapt zelden, maar toch soms es boven
Ik hou daar zelfs in mijn slaap blijkbaar rekening mee want ik draai me altijd voorzichtig om. :catangel :catangel :catangel :catangel

Alma.M
Alma.M
  • 16 berichten

#179 Geplaatst 22 mei 2016 - 10:44

Hier mogen de poezen wel op het bed, maar als we gaan slapen gaat de deur dicht. Ze vinden het namelijk leuk, om tikkerje te doen over ons heen. :catwalk

Bewerkt door Alma.M, 22 mei 2016 - 10:44.

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#180 Geplaatst 30 mei 2016 - 23:23

Dit is eens op een nacht gebeurt, 1 poes botst ergens tegen, de andere 2 verschieten en vliegen over onze hoofden, ik had niks maar mijn man was wel getattoeëerd doordat hij zich rechtzetten. Heeft veel geluk gehad aan zijn oog, iris juist niet geraakt.

Bijgevoegde thumbnails

• FB_IMG_14537438007761.jpg

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina