Spring naar inhoud

- - - - -

Kat in bed

• Log in om te reageren
180 reacties op dit onderwerp

Poll: Slaapt de kat bij jullie in bed? (293 leden hebben gestemd)

Slaapt de kat bij jullie in bed?

1. Ja (195 stemmen [66.55%])

Percentage van stemmen: 66.55%

2. Nee (98 stemmen [33.45%])

Percentage van stemmen: 33.45%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 03 maart 2012 - 13:04

Hier slapen ze beide bij ons op bed. In begin had ik besloten dat ik dat niet wilde toestaan. Maar vanaf dag 1 waren ze al veilig bij mij in bed. Ze zijn dat nu zo gewend en anders gaan  ze gaan net zo lang tegen de deur krabben/bonken tot ze binnen zijn(deur valt niet goed dicht, dus kunnen ze zelf openen door tegen te springen).
En ach, nu zijn ze dat zo gewend, en ik ook hoor. Ik voel me prettiger wanneer mijn katten bij ons liggen. En als ze niet komen omdat ze aan het spelen zijn bijv. dan roep ik ze zelf.
En dan komen ze meteen, en dan val ik heerlijk met spinnende katten in slaap.

Bewerkt door Anousje, 03 maart 2012 - 13:16.

Prutsie32
Prutsie32
  • 61 berichten
  • 4 katten

#62 Geplaatst 03 maart 2012 - 14:24

Mijn Misty slaapt sinds het begin bij mij... ze duwt hard met haar neus in mijn oog als ik niet snel genoeg het deken ophef want mevrouwtje ligt op "haar" kant (3/4 van het bed) met haar eigen hoofdkussen! Als ze boos is op mij dan blijf ik roepen tot ze bij me is, ik kan namelijk niet slapen zonder mijn katje aan mijn zijde :( Prutsie heeft 17.5 jaar naast me geslapen en nu Misty reeds 4 maanden. Ik haar geronk en ik zit in dromenland :LOL:

SteffiJ
SteffiJ
  • 168 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 08 maart 2012 - 10:23

Bij ons mogen ze overal komen maar niet in de slaapkamer. O:) We hebben het nooit toegelaten dus ze vragen er ook niet naar.

Maya
Maya
  • 417 berichten
  • 1 katten

#64 Geplaatst 13 maart 2012 - 18:35

Bij ons kon het helaas niet anders, omdat we op een duplex zaten in het begin, kamer op de verdieping en geen deur... De eerste weken had ze het omgekeerde slaapritme nog (had nooit in een gezin geleefd), maar later ging dat beter. Enige vervelende is wat haar, dus heel vaak beddengoed wassen ;)

Loeka
Loeka
  • 4.277 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 18 maart 2012 - 14:06

Mijn katten slapen zowiezo op mijn kamer omdat we beneden alarm hebben, dus ze komen ook soms bij mij in bed liggen en dat vind ik helemaal niet erg :love3:

Geplaatste afbeelding

meitepeit
meitepeit

Grootste wildebras 2016

• 1.695 berichten
  • 1 katten

#66 Geplaatst 18 maart 2012 - 14:31

zij :kitty gaat naar bed, wij mogen! bij haar liggen :ha

Loes
Loes
  • 407 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 18 maart 2012 - 19:28

MiekeV zei:

Bij mij mogen ze niet in de slaapkamer om 2 redenen:
1. ik vind het niet echt hygiënisch om al dat haar in mijn bed te hebben. Ik vind het al voldoende dat ik elke dag mijn woonkamer en keuken moet stofzuigen, inclusief de zetels omdat anders echt alles vol haar hangt.
Nee, ik zie mijn katten doodgraag, maar er zijn grenzen.

Hier idem :oops:
Ik zou trouwens geen oog dichtdoen als ze rond zouden lopen of beginnen woelen en heb veel te onregelmatige werkuren om dit dan vol te houden.

Niet tegenstaande dat ik mijn lieverds supergraag zie !!! :heart:

Nivo
Nivo
  • 5.721 berichten
  • 2 katten

#68 Geplaatst 18 maart 2012 - 19:41

meitepeit zei:

:thumb: dat klopt toch wel :LOL:

Bijgevoegde thumbnails

• user2962_pic76322_1326623298.jpg

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#69 Geplaatst 18 maart 2012 - 20:29

:lachen: :lachen: :lachen:
De mijne mochten 's nachts niet meer binnen, maar ondertussen weet Joe hoe hij de deur open krijgt (op klink springen) dus slapen ze weer in de slaapkamer O:)

meitepeit zei:

Irenelidwina
Irenelidwina
  • 178 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 18 maart 2012 - 20:34

Ze mogen bij ons wel op de slaapkamer, maar als we gaan slapen wil mijn vriend ze er niet bij hebben. :cry:

Probeer ´m al een tijdje te overtuigen dat ze wel bij ons moeten slapen. Lijkt me zo gezellig! :heart:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 18 maart 2012 - 22:17

Nivo zei:

:thumb: dat klopt toch wel :LOL:

:dancer: :dancer: :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding

noesje
noesje
  • 1.389 berichten
  • 9 katten

#72 Geplaatst 18 maart 2012 - 22:18

Ik zou de katten graag snachts bij me op bed hebben maar helaas...manlief wil het niet hebben...
vooral omdat we een waterbed hebben, en omdat hij geen katteharen in bed wil.

Ik geniet als er een poes op het punt van bevallen staat, dan slaap ik soms wel een week in de woonkamer bij de katten...
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#73 Geplaatst 20 maart 2012 - 02:08

Hier slapen de katten beneden,op Sheela na die gaat elke avond met me zoon mee naar bed, dus niet bij ons op de slaapkamer, in het begin deden we het wel eens toen we alleen nog maar minoes en sheela hadden, dan namen we Minoes mee naar boven, maar peter kreeg toch wat last ervan, werd wat kortademig, dus toen Romeo en Mara hier kwamen wonen, hebben we besloten katjes beneden te laten, alleen onze poedel slaap bij ons op bed, dat doet hij al 18 jaar haha..
Geplaatste afbeelding

Nieke
Nieke
  • 55 berichten
  • 3 katten

#74 Geplaatst 21 maart 2012 - 18:40

Hier slaapt de koningin mee op bed!

Fien C
Fien C
  • 277 berichten

#75 Geplaatst 28 maart 2012 - 08:47

Mijn kat sliep af en toe bij mij, maar in de zomer sliep ze altijd buiten! In de winter ging ze ook graag naar buiten, of kwam ze gezellig bij mij liggen (: Ik kon haar er wel nooit lang houden hihi, ze ging altijd op de bureaustoel liggen ;d
Lieve groetjes, Fien! :catyawn