Spring naar inhoud

- - - - -

Middel tegen haarballen

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 18 juni 2012 - 13:28

Ja hoor, Lola & Dahlia zijn beiden langhaar, Lola heeft nooit last van haarballen en Dahlia heeft er regelmatig eentje, ze krijgen beiden nochtans de antihaarbalpasta (Lola voornamelijk omdat die dat zo lekker vind :LOL: :x ), maar bij Dahlia werkt het ook niet helemaal dus...
banner

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#17 Geplaatst 18 juni 2012 - 13:30

Ok, da's dan al geruststellend :) Ik vind het niet zo erg hoor, maar het ziet er echt niet aangenaam uit voor de kat :o

Guest_Lilien_*
Guest_Lilien_*

#18 Geplaatst 18 juni 2012 - 13:58

Hallo,

Vreemd maar van onze twee katten, is het slecht ons katinnetje die er last van heeft.
Vooral nu de laatste twee maand! Hebben haar wat gras gegeven en sindsdien zijn de eerste haarballen vlotjes blijven komen.
Zal zeker ook eens kijken voor die pasta van kela, of die gimpet pasta.
Maar ik had eigenlijk hierover een andere vraag.
Als de kat bijvoorbeeld laat 's avonds een haarbal braakt en je dit maar de dag erop opmerkt, kan dit dan kwaad voor je laminaat? Iemand hier ervaring mee?
De laminaat ligt al klaar om binnen een maand of twee gelegd te worden en vroeg me dit eigenlijk af.
:catnoknow :)

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 18 juni 2012 - 14:05

kate2 zei:

Ok, da's dan al geruststellend :) Ik vind het niet zo erg hoor, maar het ziet er echt niet aangenaam uit voor de kat :o

Ja, ik vind het ook niet erg, alleen zo zielig voor Dahlia als ze die zit op te hoesten :(
banner

Guest_RosselJoke_*
Guest_RosselJoke_*

#20 Geplaatst 17 januari 2013 - 13:49

Hoe vaak geven jullie van die pasta aan de poezen ? Hilaya is mijn eerste longhair, dus ik heb echt niets van ervaring =(

Alvast bedankt.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 17 januari 2013 - 20:20

Haarbalpasta geef ik maar eens sporadisch eigenlijk, omdat ik merk dat ze er hier niet zoveel last van hebben. Ik zou het een beetje aankijken, als je ziet dat ze veel last heeft van haarballen bijvoorbeeld in de rui-periode, kan je het gerust dagelijks geven.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_DonsSpons_*
Guest_DonsSpons_*

#22 Geplaatst 26 januari 2013 - 12:21

Ik gebruik Kela - "Antihaarbal" van bij de apotheek.

Guest_RosselJoke_*
Guest_RosselJoke_*

#23 Geplaatst 26 januari 2013 - 12:30

Bekijk berichtDonsSpons, op 26 januari 2013 - 12:21, zei:

Ik gebruik Kela - "Antihaarbal" van bij de apotheek.

Ik heb deze ook aangekocht, ze eet hem gewoon uit de tube.
DroomPoes !