Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

sinds begin december

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Nivo
Nivo
  • 2 katten

#16 Geplaatst 11 maart 2012 - 22:46

oh, duizenden duimen, duimen mee hier :geluk:

nouchka1990
nouchka1990
  • 711 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 11 maart 2012 - 22:50

bedankt iedereen voor jullie steun, ik hoop dat ik nog kan slapen!

groetjes Nouchka, Streepje, Minoe, Zorro, fluffy, en alle opvangertjes :)

TINO
TINO
  • 392 berichten

#18 Geplaatst 12 maart 2012 - 00:08

nouchka1990 zei:

bedankt iedereen voor jullie steun, ik hoop dat ik nog kan slapen!

ja vooral jouw katje niet in de steek laten, ze wacht op jou!!!!!ze is verloren gelopen in een vreemde omgeving en heeft toevallig eten gevonden bij een huis maar ze rekent erop dat jij haar blijft zoeken en ook zult vinden, ze rekent op jou!!!!!!! bij mij kan je ook een zeer diervriendelijke vangkooi gebruiken, ik heb zelf zo kooien omdat ik mij persoonlijk inzet voor zwerfkatjes; blijven openzetten tijdens de dag als er min om het uur discreet kan toegezien worden of ze erin zit.nooit als het regent en nooit snachts openzetten aub. ALTIJD een grote donkere badhanddoek of tapijtje of fleece in de buurt klaarleggen om deze direct over de vangkooi te leggen zodra het katje erinzit om bijkomende stress te vermijden. Steeds bereid voor bijkomende info, voor mijn adres en telnr mag je altijd een pb sturen

nouchka1990
nouchka1990
  • 711 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 12 maart 2012 - 00:17

TINO zei:

ja vooral jouw katje niet in de steek laten, ze wacht op jou!!!!!ze is verloren gelopen in een vreemde omgeving en heeft toevallig eten gevonden bij een huis maar ze rekent erop dat jij haar blijft zoeken en ook zult vinden, ze rekent op jou!!!!!!! bij mij kan je ook een zeer diervriendelijke vangkooi gebruiken, ik heb zelf zo kooien omdat ik mij persoonlijk inzet voor zwerfkatjes; blijven openzetten tijdens de dag als er min om het uur discreet kan toegezien worden of ze erin zit.nooit als het regent en nooit snachts openzetten aub. ALTIJD een grote donkere badhanddoek of tapijtje of fleece in de buurt klaarleggen om deze direct over de vangkooi te leggen zodra het katje erinzit om bijkomende stress te vermijden. Steeds bereid voor bijkomende info, voor mijn adres en telnr mag je altijd een pb sturen

hey Tino, bedankt voor je info!
ik ga eerst proberen om haar zo te kunnen pakken (maar denk niet dat dat gaat lukken, ze houden daarvoor al niet van om opgepakt te worden)
ik heb de moed nooit opgegeven om haar te vinden (de hoop werd alleen minder) ik vindt het super leuk van je dat je je inzet voor zwerfkatjes !!
weet niet waar je woont maar misschien kan ik je hulp wel gebruiken

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#20 Geplaatst 12 maart 2012 - 08:37

Grappig dat ik via PB hetzelfde schreef als Tino... ;-)
Ik woon niet zo ver van jou, dus mijn aanbod blijft zeker geldig...
Misschien inderdaad eerst proberen haar zelf te roepen daar... wie weet komt ze misschien toch als ze je stem herkent... veel succes en hopelijk is zij het inderdaad....

Nivo
Nivo
  • 2 katten

#21 Geplaatst 13 maart 2012 - 01:53

Al meer nieuws?

nouchka1990
nouchka1990
  • 711 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 13 maart 2012 - 07:06

De vangkooi staat, nu alleen wachten tot ze erin zit en dan weten we zeker of het moortje is maar men gevoel zegt van wel, spannend zenne zo wachten op een telefoontje

DORIS
DORIS
  • 7.912 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 13 maart 2012 - 07:51

Hoop voor jou dat het Moortje is.Hier draaien alvast de duimen. :thumb: :thumb: :thumb:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

DORIS
DORIS
  • 7.912 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 15 maart 2012 - 15:37

Nog nieuws?
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

nouchka1990
nouchka1990
  • 711 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 15 maart 2012 - 16:36

DORIS zei:

Nog nieuws?

neen helaas niet, de mensen zetten de vangkooi alleen s'avonds een paar uur open en als ze gaan slapen dan zetten ze de kooi terug binnen, ik denk dat dit hopeloos is om haar te vangen maar ze willen de kooi overdag niet open zetten omdat hun eigen kat overdag buiten loopt

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#26 Geplaatst 15 maart 2012 - 19:12

Ik weet dat het allesbehalve ideaal is, maar mss vragen of ze ze 's nachts ook open laten staan? Als ze er dan in komt, dan heeft ze wel even stress, maar na een tijdje zal ze rustig worden in de kooi... en dan heb  je ze wel ...
Vervelend natuurlijk als er andere dieren in zouden komen... het overwegen waard ?...

nouchka1990
nouchka1990
  • 711 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 15 maart 2012 - 20:28

Nadine zei:

Ik weet dat het allesbehalve ideaal is, maar mss vragen of ze ze 's nachts ook open laten staan? Als ze er dan in komt, dan heeft ze wel even stress, maar na een tijdje zal ze rustig worden in de kooi... en dan heb  je ze wel ...
Vervelend natuurlijk als er andere dieren in zouden komen... het overwegen waard ?...

ik wacht het nog even af, volgens mijn zus haar pendel (ik geloof daar niet zo in maar ze heeft toch al 2keer gelijk gehad met dat ding) die zegt dat ze tegen zondag in de kooi gaat zitten, maar ik ga iedere dag kijken en ik denk dat er al iets in de kooi heeft gezeten wandt het gazettenpapier was gescheurd

nouchka1990
nouchka1990
  • 711 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 17 april 2012 - 08:49

Ik kreeg gisteren een telefoontje dat moortje in de vangkooi zit
Ben er direct heen gereden maar helaas het was moortje niet
Deze poes was veel dikker dan ons moortje dus moest het wel een poes vanuit de geburen zijn
Weet echt niet meer wat ik moet doen om haar te vinden als ze nog leeft!

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#29 Geplaatst 17 april 2012 - 08:54

En dat was dus de poes waarover het de hele tijd ging bij die mensen?
Jammer, maar je mag de moed niet opgeven he!
Kan je niet eens opnieuws flyers ophangen in de buurt? En in de winkels daar? En vooral zoeken en roepen waar Streepje teruggevonden werd?

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist