Spring naar inhoud

- - - - -

3woorden spel

• Log in om te reageren
415 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#256 Geplaatst 31 augustus 2009 - 21:45

zo warm dat

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#257 Geplaatst 01 september 2009 - 16:34

hij zo hard

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#258 Geplaatst 01 september 2009 - 16:42

Gilde van plezier

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#259 Geplaatst 01 september 2009 - 19:23

en daarna jankte
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#260 Geplaatst 01 september 2009 - 19:42

zijn liefje van

Guest_bramiewamie8_*
Guest_bramiewamie8_*

#261 Geplaatst 02 september 2009 - 15:06

aj wat nu?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#262 Geplaatst 03 september 2009 - 06:20

wat nu gedaan?

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#263 Geplaatst 03 september 2009 - 18:05

Er was eens een kikker die in een vijver lag te slapen, maar toen kwam de reiger en hij slurpte van de kikker zijn heerlijke zalige vel, die sprong toen over een steen, hij zag toen iets bewegen en sprong zo snel dat hij bijna holderdebolder met zijn van zijn stokje viel en kwam terecht op een grote kat en deze keek op verward en moe en ze miauwde van de honger en dacht toen, zou kikker lekker smaken met een beetje chilli erop?
Even proeven dan. Maar van chilli krijg ik de vlammen in mijn pijp en ineens voel ik iets kriebelen in mijn buikje en dan wil ik zo gebuikjeskrabt worden en lekker geaaid worden over mijn oortjes en onder mijn kinnetje, daar word ik zo spinnerig van en zweten van al die streeltjes.
Plots sprong mijn broertje in de waterpoel en kletste het water op mijn snoet en het voelde zo slecht aan, dat ik op de tafel sprong.
Maar per ongeluk de wijnfles van het baasje viel, ik likte van de rode wijn en werd draaierig, maar dat vond ik best wel leuk, ik voelde mij heel tipsy, ik sprong maar en stootte hierbij menig vaasje omver.
Het was een helse trip die sprong van mij en ik brak mama's mooiste vaas. Mama kwam dus heel boos om de hoek kijken en ik dacht, verstoppen is het beste wat ik zou kunnen doen, maar ons mama is wel slimmer, dus probeerde ik heel onschuldig een miauwke te produceren en ja hoor, de kat werd afgeleid van het schouwspel en kreeg een wasbeurt van mamapoes en samen huppelden ze door de kamer en mama viel in een bakje met speelgoed in en alle speeltjes vlogen in het rond en 1 speeltje belandde op het dak van de speelgoedauto die op de baan reed met een flikkerlicht om een tegenligger van de baan te waarschuwen voor flitsende agenten en brommende bijen die hard kunnen steken met hun scherpe angels in je nek en dan zwelt alles op en wordt rood tot je geen adem meer krijgt en om hulp krijst, zodoende heeft de halve buurt het gekrijs gehoord en toen ineens sprong er een vlo op zijn mooie grijze vacht.
Die kriebelde zo op haar huid dat ze er jeuk van kreeg en nog harder tot ze het niet kon houden en sprong op de schoot van de gruwelijke dinosaurus, die hard krijste en hard wegliep, zodat hij de wortel liet vallen, maar opeens deed de groene boom zijn takken dicht, wat raar was, dat nu zat die gevangen en kon niet weg.
Gelukkig was daar de boze politieagent met zijn matrak, die de boom wou afranselen, maar toen plots kwam er een tak los te zitten.
Die viel bovenop zijn kale kop en die barstte van de koppijn, want het was een rotte boom.
Ik deed alsof ik niet zag dat de cocosnoten ook gingen vallen tussen de braambessen in het bos. Daar zat ik alleen en verloren te wachten op de prins van haar dromen en waarom zou je geloven dat dit erg romantisch zou kunnen worden als ze daar alleen of met twee zat te plassen in haar broek van het lachen, maar toen opeens een kikker kwam die slijmerig was, stopte ze met te plassen en liep ze verder naar de kikker om daar een broodje te eten met kip curry en een cola met Ierse whiskey.
Ze voelde zich afschuwelijk mottig, maar toen kwam de ambulance aangegierd die reed tegen meer dan honderd, op zijn fiets met een sirene, recht naar de drogist om pleisters en een windel te gaan halen.
Halverwege het traject stopte die plots en nam een frisse duik in het zwembad van de buren, die prompt politie belden, te horen dat ze dringend hun hebben en houden mee naar buiten namen en gooiden alles zo snel in de groencontainer tot die onverwacht omkiepte tegen het hek van de buurman die zeer extreem onvriendelijk is voor dieren van andere mensen. Toen werd het plots donker en in het hoekje van de tuin was een gat gegraven in de modder. Daar zat een heel klein monstertje dat erg lelijk deed en gulzig. Maar plots zei de kat van de buren woorden: "Wat moet je, heb je  iets in je neus?"
Hij schrok zo hard dat hij begon te huilen, maar gelukkig was er gelijk een vriendje van hem om hem heel snel te troosten, omdat hij heel erg verdrietig was.
Maar het werd er elke dag zo warm dat hij zo hard gilde van plezier en daarna jankte zijn liefje van: "Aj, wat nu? Wat nu gedaan?"

Het liefje van

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#264 Geplaatst 09 september 2009 - 06:21

de nabije buur

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#265 Geplaatst 10 september 2009 - 00:11

moest ook janken

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*