Spring naar inhoud

- - - - -

Facebook, Netlog en anderen....

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#16 Geplaatst 17 februari 2009 - 20:52

das just.pfffffffffffff

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#17 Geplaatst 17 februari 2009 - 20:53

Gelukkig hebben we de kattensite :)

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#18 Geplaatst 17 februari 2009 - 20:54

garnet zei:

Gelukkig hebben we de kattensite :)

Yep en zonder oneerbare voorstellen :d

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 17 februari 2009 - 20:57

Ik zit ook op face book, msn en skype.
Skype krijg je soms vetzakjes.... :louche: maar gewoon negeren...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 17 februari 2009 - 21:02

Ik heb ook een profiel op facebook en netlog maar ik vind netlog maar niks. En op facebook heb ik ook alleen maar vrienden ik accepteer ook niet eender wie. Msn is gemakkelijker om te chatten en je msn adres geef je aan wie je wil natuurlijk, zoals een paar die ik heb leren kennen via de kattensite. :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 17 februari 2009 - 21:03

Facebook heb ik nog en netlog heb ik gehad. Maar van alletwee ben ik niet laaiend enthousiast.
Die netlog heeft me niks als last bezorgd met mannen dus daar zien ze me nooit meer op!
Facebook vind ik gewoon leuk omdat je daar mensen terugziet die je al meer dan 10 jaar niet meer gezien hebt. Maar nu beginnen ze daar ook al met die zever van requesten voor de grootste zever. sneeuwballen gooien, starwars dinges, blablabla...
daar heb ik gewoon allemaal geen tijd voor.
Aan dit forum heb ik mijn handen al vol :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 17 februari 2009 - 21:17

Ik heb ook Facebook en netlog, maar eigenlijk begrijp ik er weinig van :blont: . En ook hoor dan vaak dat facebook kei tof is :trance: , dacht al dat ik een uitzondering was, maar nu ben ik weer gerust nu ik hier lees dat er nog anderen zijn die het maar niks vinden. Ik laat ook enkel maar mensen toe die ik ken, hoe kan je nu bevriend zijn met iemand die je van haar nog pluim kent ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 17 februari 2009 - 21:43

Hier ook facebook, netlog en msn.
Netlog zit ik niet veel op, vind het gewoon niet leuk. Facebook vind ik leuker, en ik laat ook niet zomaar iedereen toe, soms wel mensen die ik al heel lang niet meer gezien of gehoord heb. Dat is wel een leuke manier om terug in contact te komen. En msn dat geef ik alleen aan mijn vrienden.

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 17 februari 2009 - 22:05

hier ook facebook omdat mijn zoon Kim het gevraagd had ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#25 Geplaatst 18 februari 2009 - 17:06

Ik vind het op Facebook toch best meevallen, daar word ik niet met van die rare dingen aangesproken. Netlog is nog wat anders. Facebook vind ik wel erg leuk omdat je daar tegenwoordig iedereen die je ooit gekend hebt terugziet precies :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 18 februari 2009 - 17:50

Ik heb beiden, zowel Netlog als Facebook, vroeger zat ik redelijk vaak op netlog, ook met onbekenden, gewoon gezellig praten over niets vulgairs ofzo. Er zitten natuurlijk wel hele deftige op, maar idd ook veel vetzakjes en enorme zieligaards, maar die negeer ik gewoon voor de volle 100%, het staat ook bij mijn intro. Nu zit ik er helemaal niet meer op, vind het maar een tijdloze bedoeling nu. Hij bestaat enkel nog voor mijn vrienden en mijn profiel blokkeert dan ook de onbekende en bepaalde leeftijdscategoriën.
Facebook is idd wel boeiend om mensen terug te zien die je al lang niet meer gehoord hebt en al bijna soms niet meer van wist, dat die nog bestonden :ha
Anyway, geef mij maar deze kattensite, veel gezelliger en boeiender en helemaal niet zielig :)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#27 Geplaatst 18 februari 2009 - 17:56

kiki zei:

M'n dochter zei dat ik me eens moest registreren op Facebook. Hum. niet m'n genre maar allé toch maar een profiel aangemaakt. Ondertussen heb ik "al" 22 vrienden. Meestal mensen die ik ken en het is idd wel leuk. Verschillende onbekenden vroegen ook om "vriendjes" te worden en een paar wat me wel toffe lui leken heb ik dan maar toegevoegd. Een vrouw uit Michigan waarvan ik dacht dat ze wel cool was vroeg me al direct om te cammen. Dat zie ik niet zo direct zitten en ik dan met m'n stomme kop: "Why?" "Because I would like to see you, you turn me on!" Huh???? Pardon??? :o
Net een man, knap en boeiend uiterlijk, (al wat ouder) vraagt om op MSN te komen. De derde zin dat hij typte was weeral raak. Ik zei dat ik me niet met dat soort dingen bezig hield en of hij niks anders had om over te praten? " Bye bye dan" was de reactie en weg was hij. Nu vraag ik me af: word ik te oud voor die flauwekul, zitten er alleen maar gefrustreerden achter dat machien, zijn er geen andere sites waar ze met die praat weg kunnen etc...Of ben ik de zielige? Ben ik zo naiëf?
Geef mij dan toch maar het Kattenforum hoor, ben er echt (een beetje)van aangedaan. Moet je daar 55 jaar voor zijn?

Amai..awel, ik zit ook op Facebook en ik heb dat nog nooit meegemaakt! Alé, ooit had er iemand een Friend Request gestuurd maar ik kende die persoon helemaal niet dus dan negeer ik die altijd meteen...

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 18 februari 2009 - 18:05

Ik heb mij onlangs of Facebook gezet omdat een collega het gevraagd had maar ik voeg slechts heel selectief mensen die ik ken toe, en onbekenden hebben zowieso geen toegang tot mijn profiel maar eigenlijk vind ik dat er andere manieren zijn om te communiceren.
Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#29 Geplaatst 18 februari 2009 - 18:08

Pfff, ik had hyves en alleen maar met vrienden. Heb mijn account opgezegd, ik heb daar geen tijd voor. Ik zit liever hier en breng ook liever tijd door met mijn katten en mensen die ik via via leer kennen. Netlog en facebook moet ik niet, juist vanwege die vervelende mensen met rare gedachten. Ik had namelijk al via andere kanalen gehoord van vervelende situaties op netlog en facebook. :s

christine.
christine.
  • 175 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 18 februari 2009 - 18:31

ik heb de 2
op netlog kunnen de mensen beperkt naar mijn profiel kijken.mijn vrienden zijn ofwel kennissen ofwel personen met gemeenschappelijke interesse zoals Clouseau en katten
op facebook zijn bijna al mijn vrienden (ex) collega's of kennissen,vreemden komen er niet bij.
ik heb nog niets negatiefs meegemaakt