Spring naar inhoud

- - - - -

Facebook, Netlog en anderen....

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#31 Geplaatst 18 februari 2009 - 21:29

ik heb geen netlog en geen facebook, maar heb wel een hyves :)
Ik voeg daar enkel mensen aan toe die ik ken, hetzelfde als bij mijn msn ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#32 Geplaatst 18 februari 2009 - 22:00

Wij hebben geen netlog enzo.. Zijn daar zo niet aan..

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 19 februari 2009 - 11:29

Ik heb netlog, maar zit daar niet zo veel op. Ik heb die acount aangemaakt op vraag van de kinderen. Die zitten daar voordurend op om foto's en liedjes op te zetten maar daar ben ik niet zo goed in mee.
Sinds een paar maanden het kattenforum gevonden en nu kan mij de rest niet meer schelen. Hier is het veel leuker!!! :d :goofy: :love3:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 19 februari 2009 - 11:30

Ik heb ook een facebook. Ik heb (gelukkig) nog geen oneerbare voorstellen gekregen. :ha

Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#35 Geplaatst 19 februari 2009 - 11:43

ik vind het een groot verschil tussen Netlog en facebook. Tkan mijn idee zijn, maar vind dat er deftiger mensen op Facebook zitten. Het is natuurlijk ook een beetje ingewikkelder dan Netlog (vind ik dan), dusja, misschien kunnen enkel diegenen met een beetje verstand er mee werken?
Vind het van facebook ook wel leuk dat je idd mensen van vroeger es terughoort.
msn heb ik ook, en daar voeg ik ook enkel toe wie ik ken, of wil leren kennen (vb van het forum). nuja, zit eigenlijk nog heel zelden online. vroeger kon ik mij uren bezighouden met de chatten, maar nu interesseert het me niet meer. twerkt zelfs meestal op mijn zenuwen als ze me aanspreken als ik online sta, dus sta meestal offline! goja, ne mens verandert hé!

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 19 februari 2009 - 11:47

Zowel Netlog als Facebook hier.
Netlog vind ik eigenlijk vreselijk.. Ik heb een beperkt profiel, maar toch krijg ik constant vriendschapsverzoeken van onbekende mannen (en ik heb daar een gloeiende hekel aan).
Facebook vind ik veel fijner! En inderdaad ik heb ook de indruk dat er daar serieuzere/deftigere mensen opzitten.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#37 Geplaatst 19 februari 2009 - 11:56

Go, ik denk, hoe bekender het wordt, hoe meer vervelend volk er ook gaat op zitten :)
Ik krijg elke dag minstens 5 e-mails om toch ook maar netlog-vriend te worden of facebook-vriend
ik lees ze zelfs niet meer die gaan recht de prullenbak in :)

Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#38 Geplaatst 19 februari 2009 - 12:28

volgens mij zou daar een minimumleeftijd moeten opstaan. nuja, ze kunnen natuurlijk liegen dan...
maar een vriendin van mij haar kindjes (10 tot 15J ofzo)zitten ook op netlog, en zij vertellen daar dan van, over de jongens dat ze mee gechat hebben enzo, en de reacties op hun foto's... ik vind dat toch allemaal maar gevaarlijk!

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#39 Geplaatst 19 februari 2009 - 18:32

idd, mijn nicht en neef zitten er ook op, ook langs Johnny's kant.
Ze krijgen idd veel aanvragen van jongens of meisjes die willen chatten, afspreken, enz...  
Ik ben eens mee gaan kijken en sommige tieners nemen erg sexy foto's van zichzelf.  Ik vind het dus ook erg gevaarlijk. Je zal maar op de verkeerde aanvraag ingaan :louche:

Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#40 Geplaatst 19 februari 2009 - 18:44

Ik zit op facebook.
Vind ik wel leuk. Herontdek veel mensen uit mijn verleden, school ed

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#41 Geplaatst 19 februari 2009 - 18:45

Hier enkel facebook en dat is voor familie, vrienden,... Nog geen slechte ervaring mee gehad. Waarschijnlijk omdat ik alleen maar mensen accepteer die ik 'ken' :LOL:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#42 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:47

Ik heb dus sinds gisteren een netlog gemaakt, dacht leuk, heb al 8 vrienden haha, dus dacht ga ff hier zoeken of er al een topic van is , want anders kan ik hier nog meer vriendjes krijgen..

Affijn was er nog mee bezig en kreeg al gelijk twee berichten, ik wil wel jou vriendje worden, en wat zie je er sexy uit , grrrrrr, had alleen nog maar een nette en degelijke foto er op staan, en een foto van samen met minoes..

Nu ben ik al een stuk verder en staat er netjes op ,GETROUWD in mij profiel, en nog geen gekke berichtjes meer gehad, wel al leuke kattenmensen erbij..

En uiteraard de link van ks er op, nu maar hopen dat die zielige mannetjes niet hier komen kijken of er wat voor hun tussen zit ahhahahahahah..

Bewerkt door brithany, 14 juli 2010 - 13:47.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#43 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:52

netlog en FB heb ik ook maar netlog daar zit ik nooit meer op , heb daar ook geen behoefte aan ,
FB heb ik vooral voor de buitenlandse vrienden uit ZAmerika maar op zich.....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#44 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:59

Hier alleen facebook voor de spelletjes :LOL:

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#45 Geplaatst 14 juli 2010 - 14:03

netlog is bij mij gedeleted!  om dezelfde reden als hierboven!  altijd die venten met hun schunnige verzoeken :trance: :trance:
bij facebook is het heel anders, ik heb dan ook alles in privé staan, zodat enkel vrienden kunnen lezen. degene die niet tot die vrienden behoren hoeven van mij ook verder niks te weten
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com