Spring naar inhoud

- - - - -

Facebook, Netlog en anderen....

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#61 Geplaatst 11 maart 2011 - 22:59

Netlog heb ik ook gedeleted want idd was het beu constant die oneerbare voorstellen te moeten lezen. :evil:
Fb heb ik wel, speel er vooral farmville op, de foto's of berichtjes die ik post zijn alleen zichtbaar voor vrienden. Ik vertel daar ook mijn hele leven niet en ook niet wat ik op elk uur van de dag bezig ben, wat sommige wel doen, niemand hoeft dat allemaal te weten. ;)

Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#62 Geplaatst 12 maart 2011 - 21:52

Netlog heb ik nooit gehad. facebook heb ik al een jaar of 4 en daar heb ik enkel mensen op die ik ken of waar ik vroeger met in de klas enz heb gezeten en famillie. Ik vind het praktisch om soms te communiceren met bepaalde mensen (bv vrienden die in buitenland werken). Kun je meer type dan in een smsje. Ik heb ook niet iedereen toegevoegd die ik ken gewoon omdat niet iedereen alles hoeft te weten ook al meld ik nooit wat. Mensen die ik niet ken voeg ik niet toe. Msn heb ik ook maar daar zit ik amper op.  Vind msn vrij saai maar dat ik mijn gedacht. Mijn ouders hebben geen van beide een profiel op facebook. Mijn schoonouders dan weer wel, heb mijn schoonmoeder zelf moeten helpen dat aan te maken.