Spring naar inhoud

- - - - -

Regels foto thema wedstrijden

• Log in om te reageren
111 reacties op dit onderwerp
Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#1 Geplaatst 07 februari 2009 - 19:47

Hier vind je de regels van de maandelijkse foto thema wedstrijd:

- Vermeld altijd de naam van de kat bij de foto. Staan er meerdere katten op je foto, dan moet van elke kat de naam vermeld worden!

- De kat(ten) moet(en) van jou zijn (bij jou wonen). Heb je een mooie foto van een overleden kat van jou, dan mag deze foto toch nog meedoen.

- De foto moet bij het thema van de maand passen.

- Er mag maar 1 foto per lid meedoen met de wedstrijd. (Meerdere leden van 1 gezin mogen niet meedoen met dezelfde kat. De kat kan toch moeilijk gaan concurreren tegen zichzelf...)

- De foto's mogen niet bewerkt worden:  geen kadertje/schaduw errond, geen watermerk/copyright, enz.... Het enige wat toegelaten is, is de foto verkleinen naar het max. toegestane formaat met behoud van de juiste verhoudingen. (Minimum grootte van de kortste zijde is 200 pixels.) Volgende verhoudingen worden aanvaard: 4:3, 3:2, en breedbeeld 16:9/10/11 (waarbij gekende afwijkingen van fototoestellen wel worden aanvaard). Verkleinen is zeker niet verplicht, het forum verkleint te grote foto's automatisch.
Foto's dienen in kleur genomen te zijn, geen sepia of zwart/wit. OPGELET: vanaf februari is het toegelaten om te knippen in je foto

- Foto's moeten tijdig in het topic geplaatst worden. Foto's die te laat zijn, doen niet mee. Ook al was het topic nog niet gesloten! Het is nl. niet altijd mogelijk om exact om middernacht hier op een knopje te komen drukken. ;)

- Gelieve geen reacties tussendoor te geven. Zo blijft het overzichtelijk en gemakkelijker om daarna een stemtopic te maken. Reacties tussendoor worden zonder verwittiging verwijderd.

- Het is verboden om bij het stemtopic te stemmen op je eigen kat! Dit wordt nagekeken. Word je betrapt, dan wordt je foto gediskwalificeerd en mag je de komende maand ook niet meer meedoen met de wedstrijd. Ook partners, kinderen, ouders en al wie nog onder hetzelfde dak woont, mogen niet stemmen op de poezel met wie ze het huis delen, ook al heeft een ander lid van het gezin de foto gepost.

- Denk goed na voor je een foto plaatst. Eens de foto er staat, wordt deze niet meer verwijderd omdat je net een betere foto gevonden hebt. In de 30 min. die je hebt om je bericht nog te bewerken, kan je natuurlijk nog wel de foto wijzigen.

Foto's die niet voldoen aan de regels worden zonder waarschuwing verwijderd! (Dit kan tussendoor gebeuren, maar ook pas bij het maken van het stemtopic.) Zorg er dus voor dat je foto in orde is.

Bewerkt door Siemen, 13 januari 2015 - 12:44.
Reden van bewerken: Update wedstrijdregels 7/8/

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 11 februari 2009 - 01:50

Pixel zei:

- De kat(ten) moet(en) van jou zijn. Heb je een mooie foto maar is je katje helaas overleden, dan mij deze foto toch nog meedoen.

Deze zin klopt niet echt.
Verder is alles duidelijk! :x
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#3 Geplaatst 11 februari 2009 - 08:33

lol :ha Inderdaad. Zal het eens aanpassen :p

Guest_skygirl_*
Guest_skygirl_*

#4 Geplaatst 27 augustus 2009 - 22:10

Hoe moet je stemmen eigenlijk?

Guest_poppymieke_*
Guest_poppymieke_*

#5 Geplaatst 28 augustus 2009 - 11:13

je kan pas stemmen als je 50 berichten hebt geplaatst heb ik ontdekt .
Doen ze om het eerlijk te houden ( en dat snap ikw el )
Ik mag dus ook nog niet stemmen .

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#6 Geplaatst 18 november 2009 - 20:08

En waar kan ik dan mijn stem uitbrengen?

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#7 Geplaatst 19 november 2009 - 08:26

Er kunnen nog foto's deelnemen tot 20 november, dus momenteel kan je nog niet stemmen. 21 November wordt er een stemtopic gemaakt.

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#8 Geplaatst 19 november 2009 - 19:50

ok, dank je wel!! Ik hou het in de gaten!

my_Minoes
my_Minoes
  • 640 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 08 april 2010 - 18:45

Alles is duidelijk.
Ik zal me aan de regels houden :catangel
Geplaatste afbeelding

jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 08 april 2010 - 22:38

hoe kan ik mee doen?
moet ik een aantal berichten hebben geplaatst.

groetjes

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 08 april 2010 - 23:01

Je kan volgens mij altijd meedoen maar je mag pas stemmen als je 50 berichten of meer geplaatst hebt. Dat is om fraude te voorkomen.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#12 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:33

Mag je de foto eigenlijk wel bijsnijden???

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#13 Geplaatst 09 mei 2010 - 14:52

Eigenlijk niet, bijsnijden is ook bewerken hè. ;)

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 09 mei 2010 - 15:09

In dat geval moet er misschien iemand op gewezen worden die nog niet zo lang op t forum meedoet? ;)

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#15 Geplaatst 09 mei 2010 - 16:56

Ah, ik zal eens gaan zien.