Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

blinckx is een tonnetje kittens (upje 11weken !!) + vraagje

• Log in om te reageren
442 reacties op dit onderwerp
mac jr
mac jr
  • 683 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 06 maart 2012 - 17:40

chanatas zei:

Ben wel benieuwd hoe Blickxx en Cooper eruit zien, misschien eens fotootjes posten?? :goofy:

foto's komen er aan!!! :goofy:

mac jr
mac jr
  • 683 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 06 maart 2012 - 17:51

Meet Blinckx , deze foto is van een 3 weken terug , denk ik
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Meet cooper
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 06 maart 2012 - 17:53

Ahh wat een mooierds :heart: Zijn ze eigenlijk broer en zus?
Geplaatste afbeelding

mac jr
mac jr
  • 683 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 06 maart 2012 - 17:56

chanatas zei:

Ahh wat een mooierds :heart: Zijn ze eigenlijk broer en zus?

thx, nee,ze komen uit andere nestjes en andere ouders , cooper is wat  jonger dan Blinckx

;)

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 12 maart 2012 - 21:49

Hoe is het met de aanstaande mama??? Nog een weekje ongeveer toch?? Is ze al geobsedeerd door eten?? Hier werd ik helemaal gek van Balou toen, kon niet eens zelf normaal eten :)
Geplaatste afbeelding

mac jr
mac jr
  • 683 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 13 maart 2012 - 16:37

chanatas zei:

Hoe is het met de aanstaande mama??? Nog een weekje ongeveer toch?? Is ze al geobsedeerd door eten?? Hier werd ik helemaal gek van Balou toen, kon niet eens zelf normaal eten :)

hoe vallen de eerste weeën op ?  
ze is voor deze week uitgeteld (verlies haar dus niet meer uit mijn ogen )
ze was tot nu de kalmheid zelve , ze loop wa zenuwactig rond ,van mij naar de kattenbak dan terug naar mij en dan naar haar eetkom enz
wordt nog maar kwaad als cooper naar haar kijkt
ze is de laatste weken al geobsedeerd door eten :d

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 13 maart 2012 - 16:43

Gewoon rustig wachten.
Gaat ze naar haar doos?
Als ze daar is af en toe eens op haar buik masseren als ze het graag heeft, dat stimuleert de weeën.
Ik heb ook al opgemerkt als het bijna zo ver is dat de buik dan heel gespannen staat.
Heeft ze haar slijmprop al verloren?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#38 Geplaatst 13 maart 2012 - 16:46

Hier zie je het goed!

Like heeft weeën - YouTube

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#39 Geplaatst 13 maart 2012 - 16:46

mac jr zei:

hoe vallen de eerste weeën op ?  
ze is voor deze week uitgeteld (verlies haar dus niet meer uit mijn ogen )
ze was tot nu de kalmheid zelve , ze loop wa zenuwactig rond ,van mij naar de kattenbak dan terug naar mij en dan naar haar eetkom enz
wordt nog maar kwaad als cooper naar haar kijkt
ze is de laatste weken al geobsedeerd door eten :d

Uh ja de weeën zag ik echt pas vlak voor de bevalling, en dan zie je gewoon die buik op en neer gaan zeg maar....weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar je zult het vanzelf zien...de persweeën zijn nog duidelijker te zien. Maar vlak voor de bevalling zal de een slijmprop en vruchtwater verliezen...bij mijn kat was dat op mn bed haha :d En daarna duurt het meestal niet zo lang meer...
Maar als ze zenuwachtig rondloopt en jou niet uit het oog verliest zal het vast niet meer lang op zich laten wachten.
Oh die van jou ook al weken geobserdeerd door eten, hier Balou ook vanaf het moment dat ze zwanger was dacht ze dat ze alles mocht eten haha :x
Mn andere kat had daar trouwens helemaal geen last van...
Maar we horen het wel wanneer het zo ver is he!! En als je vragen hebt gwoon stellen.
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 13 maart 2012 - 16:53

Het vruchtwater heb ik nog maar één keer gezien van de 7 bevallingen dat ik al heb meegemaakt dus daar kan je niet op verder gaan.
Als je nu iets kleins groen hard ziet hangen dat is een slijmprop en dat je dan zeker rond dag 65 zit dan zal ze binnen de 12u bevallen. ;)
Ik zeg dit erbij omdat ze ook al een week op voorhand een slijmprop kunnen verliezen.

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 13 maart 2012 - 16:59

Solotje zei:

Het vruchtwater heb ik nog maar één keer gezien van de 7 bevallingen dat ik al heb meegemaakt dus daar kan je niet op verder gaan.
Als je nu iets kleins groen hard ziet hangen dat is een slijmprop en dat je dan zeker rond dag 65 zit dan zal ze binnen de 12u bevallen. ;)
Ik zeg dit erbij omdat ze ook al een week op voorhand een slijmprop kunnen verliezen.

Ik heb van de 2 bevalling het alleen bij Balou gezien....bij mijn beide katjes verloren ze de slijmprop echt vlak voor de bevalling (3 uurtjes ervoor bij Balou en bij Bailey 1 uur voor tijd).
Geplaatste afbeelding

mac jr
mac jr
  • 683 berichten
  • 4 katten

#42 Geplaatst 13 maart 2012 - 17:00

dank je voor het filmpje !!
ze ligt nu naast mij , lekker te spinnen ,
denk dat vals alarm was , ik heb nog geen slijm verlies gezien
toch nog effe in spanning wachten
ze heeft niet liever dan dat ik haar buikje aai of masseer ,
haar doos zoekt ze ni echt op , wel haar reismandje maar meestal ligt ze heel kort bij mij in de buurt , mss moet ik de doos wat korter bij mij zetten ?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#43 Geplaatst 13 maart 2012 - 17:01

chanatas zei:

Ik heb van de 2 bevalling het alleen bij Balou gezien....bij mijn beide katjes verloren ze de slijmprop echt vlak voor de bevalling (3 uurtjes ervoor bij Balou en bij Bailey 1 uur voor tijd).

Ja iedere bevalling is anders.
Chanel haar eerste bevalling verloor een week op voorhand haar slijmprop en verloor haar water juist voor de bevalling.

En nu mijn 2 laatste nestjes net als bij jouw, slijmprop een paar uur op voorhand van de bevalling. :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 13 maart 2012 - 17:04

mac jr zei:

dank je voor het filmpje !!
ze ligt nu naast mij , lekker te spinnen ,
denk dat vals alarm was , ik heb nog geen slijm verlies gezien
toch nog effe in spanning wachten
ze heeft niet liever dan dat ik haar buikje aai of masseer ,
haar doos zoekt ze ni echt op , wel haar reismandje maar meestal ligt ze heel kort bij mij in de buurt , mss moet ik de doos wat korter bij mij zetten ?

En zo kan het dagen duren hoor. :)
Je kan rustig wachten tot dag 70!

Als het zo ver is dan zal ze wel naar die doos lopen.
Of in het reismandje maar kan je daar gemakkelijk helpen?
Want anders moet je die maar verstoppen!

En in die doos ligt er iets in?

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#45 Geplaatst 13 maart 2012 - 17:05

Solotje zei:

Ja iedere bevalling is anders.
Chanel haar eerste bevalling verloor een week op voorhand haar slijmprop en verloor haar water juist voor de bevalling.

En nu mijn 2 laatste nestjes net als bij jouw, slijmprop een paar uur op voorhand van de bevalling. :)

Ja iedere bevalling is inderdaad anders. Ik was wel blij dat de bevalling vrijsnel na de slijmprop opgang kwam hoor...want ik had het nog nooit meegemaakt, dus vond het wel heel spannend...Die van mij zijn ook keurig op dag 63 en dag 65 bevallen. En allebei begonnen ze me wakker te maken om 6 uur sochtends haha!! Was leuk om mee te maken, maar echt nooit meer hoor...is voor mij veelste veel stress, zeker als het niet allemaal vlekkeloos verloopt...wat ik dus had!!
Geplaatste afbeelding