Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

blinckx is een tonnetje kittens (upje 11weken !!) + vraagje

• Log in om te reageren
442 reacties op dit onderwerp
Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#301 Geplaatst 06 april 2012 - 22:38

gewichtjes zijn niet positeif vandaag ,

er zijn er 3 die niet zijn bijgekomen
en de andere 2 maar ne gr of 2 !!
:(

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#302 Geplaatst 06 april 2012 - 23:29

Ik heb het ook al een keertje gehad, niet bij 3 kittens maar wel bij eentje, de andere die dag ook slechts 2 gram. Dag erna ging het weer opwaarts. Ik zou ook niet direct panikeren(zolang de kittens normaal reageren) maar even alles goed in het oog houden en evt extra wegen. Kijk even hoe het morgen gaat. Evt kan je dan denken aan bijvoeden.

Soms gaat het de ene dag heel goed, komen ze goed bij of zelfs meer dan normaal...dan een andere dag zeer weinig of heel soms zelfs niets. Zolang dit niet te lang en vaak is, het mag natuurlijk niet te lang duren.

Misschien heeft mama iets minder gevoed, hou het goed in het oog !

Bewerkt door Serenity, 06 april 2012 - 23:32.

Geplaatste afbeelding

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#303 Geplaatst 06 april 2012 - 23:59

mams , komt er wel wat meer uit ...
gisteren waren de kittens echt vaak aant zeuren maar vandaag waren ze heel kalm
ik hou ze heel goed in de gaten... alleen verhuis ik morgen
ik was zelf stressie wegens omstandigheden

en natuurlijk ben ik weer overbezorgd, maar liever een keertje te veel dan te weinig

duim voor morgen

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#304 Geplaatst 07 april 2012 - 13:02

heb de kittens terug bij gevoederd vannacht ...
de gewichtjes waren weer positief  deze morgend !!

kitten 1: 178gr
kitten 2: 186gr
kitten 3: 161gr
kitten 4: 178gr
kitten 5: 190gr !!

:d

nu normaal ga ik vandaag (van avond) nog verhuizen , heb niet zoveel spulen dus zal rap gedaan zijn ...
maar ik ga de volgende dagen nog geen internet enz hebben dus tot dat ze terug komen aansluiten (dinsdg) zal ik normaal  niet online kunnen komen :(

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#305 Geplaatst 10 april 2012 - 12:41

Verhuis goed verlopen?  

Super hoe je de gewichtjes opvolgt!  
Dat zijn dingen die je enkel hier leert.  Denk niet dat de gemiddelde oepsnestjeseigenaar (wat een woord), dit doet :flower:
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#306 Geplaatst 10 april 2012 - 14:30

Terug van weg geweest!! pff wat heb ik het al gemist !!
de verhuis in goed verlopen , allee toch voor mij....
Blinckx was er niet zo met opgezet ...maar na een moeilijke 1ste nacht had mervrouwtje zich al helemaal aangepast
Cooper was effe bij mij ex gebleven en had daar helemaal geen vrede mee... deed alle deuren open, janken en zagen niet willen eten of drinken over al zoeken en geen rust vinden... ben ik heb gisteren avond gaan halen ,Blinckx reageerd heel goed en was blij hare cooper terug te zien

nu de kittens hebben er helemaal geen last van ... en stellen het allemaal heel goed !!
alle oogjes waren volledig open op dag 9 !!
ondertussen merk je al duidelijk karaktertjes op, schattig om te zien

nu de gewichtjes dag 11 (morgend)

kitten 1: 202gr
kitten 2: 232gr
kitten 3: 196gr
kitten 4: 205gr
kitten 5: 232gr

Foto's volgen nog

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#307 Geplaatst 10 april 2012 - 14:34

Super te lezen dat de verhuis al bij al goed verlopen is. En ben benieuwd naar fotookes natuurlijk :d

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#308 Geplaatst 10 april 2012 - 14:38

Oh zo cute :loveshower: :loveshower: . Zal straks eens het hele topic doorlezen :) .

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#309 Geplaatst 10 april 2012 - 15:17

Ze komen goed aan hè. :thumb:
En fotootjes zijn ook welkom.
Geplaatste afbeelding

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#310 Geplaatst 10 april 2012 - 17:52

heb niet echt mooie foto's van de afgelopen dagen door de verhuis,  ik ga er strak proberen te trekken ,ze slapen toch zo mooi

Geplaatste afbeelding

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#311 Geplaatst 10 april 2012 - 18:45

:heart: :heart: :heart:

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#312 Geplaatst 11 april 2012 - 14:39

:heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#313 Geplaatst 11 april 2012 - 20:20

deze morgend waren de gewichtjes niet zo goed , gisterenavond had een van de kittens 1 keer diarree gehad, en met overleg met de da ... is er beslist dat er vannacht niet ging bijgevoederd , de da wou de kittens 2 dagen niet bijvoederen...maar blinckx heeft heel de nacht lastig gedaan en heeft 8 keer al haar kittens tot bij in bed gebracht ... deze morgend hadden de kittens echt honger en heb ze gewogen en ze hadden allemaal terug gewicht verloren , dus ben terug begonnen met voederen, Blinckx opgelucht en was terug kalmer van zodra ze hadden gegeten!
kitten 1 was van 212 naar 211 en woog net terug 212
kitten 2 (rossie) was van 246 naar 241 en woog net 249
kitten 3 was van 203 naar 198 en woog net 205
kitten 4 was van 211 naar 209 en woog net 224
kitten 5 (wish) was van 245 naar 243 en woog net 248
ze zijn allen hun verloren gewicht terug bij  
ze zijn allemaal heel actief en 2 van hun zijn er ingeslaagt om uit de doos te ontsnappen , alleen kitten 1 die bekijkt alles en is de kalmste van den hoop

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#314 Geplaatst 11 april 2012 - 22:47

vermoedelijk zal mamapoes het moeilijk hebben omdat ze nu toch in een  nieuwe omgeving is die ze nog niet als haar thuis aanschouwt. Bij jou zal ze zich veilig voelen, vandaar die verhuis. Ik hoop maar dat ze zich dus zeer vlug thuis voelt in je nieuwe woonst.

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#315 Geplaatst 12 april 2012 - 00:42

hilleke zei:

vermoedelijk zal mamapoes het moeilijk hebben omdat ze nu toch in een nieuwe omgeving is die ze nog niet als haar thuis aanschouwt. Bij jou zal ze zich veilig voelen, vandaar die verhuis. Ik hoop maar dat ze zich dus zeer vlug thuis voelt in je nieuwe woonst.

ja ,zou kunnen voor de rest doet ze het wel goed ,  ze eet en speelt goe
nu ze gaat steeds veel bij haar kittens , lag de hele namiddag/avond bij en nu ook ... maar vorige nacht ,amaai wat was me da

de kittens hebben met de nodige wankel hun eerste pasjes gezet ,
ook zie ik nu duidelijk hun karaktertjes , kei schattig en maar spinnen...zijn vrolijke kittens,echt genieten in een moeilijke tijd