Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

blinckx is een tonnetje kittens (upje 11weken !!) + vraagje

• Log in om te reageren
442 reacties op dit onderwerp
Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#346 Geplaatst 15 april 2012 - 21:49

sita zei:

Zijn hele mooie kittens !
:love2: :love2: :love2: :love2: :love2:
:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

dank u !!  

vind ze zelf ook heel mooi, het zijn vooral lieve kittens :d

Poekie
Poekie
  • 149 berichten
  • 9 katten

#347 Geplaatst 15 april 2012 - 22:01

Oh, het zijn echt heel schattige kleintjes, vooral Louwie en minnie :heart: :love3: :heart:
Katten laten pootafdrukjes achter op je hart. Groetjes van de volledige Poezenbende :miauw:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#348 Geplaatst 15 april 2012 - 22:44

:loveshower: :loveshower:

furrball
furrball
  • 553 berichten
  • 4 katten

#349 Geplaatst 16 april 2012 - 21:07

:heart: Ik vind Lowie super

furrball
furrball
  • 553 berichten
  • 4 katten

#350 Geplaatst 16 april 2012 - 21:08

Correctie Ik vind ze allemaal super, die snoetjes zeg.... :love3:

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#351 Geplaatst 16 april 2012 - 21:10

furrball zei:

Correctie Ik vind ze allemaal super, die snoetjes zeg.... :love3:

haha, en die snoetjes worden knapper en schattiger met de dag ...
:d

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#352 Geplaatst 16 april 2012 - 21:13

Poekie zei:

Oh, het zijn echt heel schattige kleintjes, vooral Louwie en minnie :heart: :love3: :heart:

mercikes ,  Lowie gaat zo graag op de foto :LOL:

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#353 Geplaatst 19 april 2012 - 00:17

gewichtjes dag 19

Zorra  : 284gr is een achterblijvertje ( ze komt echt niet veel bij maar is actief)
rossie  : 369gr
Minnie : 293gr  heeft haar zus ingehaald !
Lowie  : 327gr is ook heel goed bijgekomen  en is zijn best aant doen om zijn zus voorbij te steken!
Wish   : 342gr is een 2 dagen blijven steken op haar gewicht maar is dan toch goed bijgekomen vandaag

het zijn zo'n geweldige kittens ! hun verblijfje is wat uitgebreid en  als ik ze voeder nu , zit ik tussen hun en dan kruipen ze allemaal op mijn schoot 2 (Minnie en Lowie)  ervan blijven dan zitten tot ze in slaap vallen na het eten en spelen , Rossie eet knuffelt effe en gaat dan terug in hun nestje...  en plaagt dan iedereen die in de buurt komt!  
Zorra komt knuffelen en gaat dan op onderzoek en komt dan terug als ze moe wordt gaat ze zelf naar hun nestje
en dan heb je Wish nog , de knuffelaar , maar is onafscheidelijk van haar rosse broertje en volgt hem meestal na de nodige knuffel effe haar broer om dan op mijn voet int slaap te vallen !!

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#354 Geplaatst 19 april 2012 - 07:26

Ze doen het daar supergoed zo te lezen. :thumb:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#355 Geplaatst 19 april 2012 - 08:04

Heerlijk om de karakterverschillen te ontdekken hè, zo'n kleine hoopjes en toch hebben ze al hun bijzonderheden. :love2:
En ze blijven goed bijkomen, jij doet dat héél erg goed hoor.
Krijgen we nog wat fotootjes te zien binnenkort? En hoe gaat het met mamake?
Geplaatste afbeelding

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#356 Geplaatst 20 april 2012 - 11:33

vandaag zijn mijn kleine dropjes al 3 weken oud ,het gaat nu zo rap

gewichjes deze morgend

kitten 1 : 305gr
kitten 2 : 402gr
kitten 3 : 323gr
kitten 4 : 356gr
kitten 5 : 380 gr

en nu een paar foto'tjes ( niet  van zo goed kwaliteit maar ze laten toch hartjes smelten

proberen om ne groepsfoto te nemen

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

rijtjes bijten
Geplaatste afbeelding

en  gewoon om niet te delen :heart: :love3:

kitten 1 Zorra

Geplaatste afbeelding

kitten 2 Rossie

Geplaatste afbeelding

knielen mijn dienaren :twisted:
Geplaatste afbeelding

kitten 3 Minnie

Geplaatste afbeelding

kitten 4 Lowie
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

kitten 5 Wish

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Guest_Elise Rijdes van Soest_*
Guest_Elise Rijdes van Soest_*

#357 Geplaatst 20 april 2012 - 13:30

Wat een gezellige gezonde en mooie kleintjes!

En als ze nu 3 weken zijn, kun je ze nu voor het eerst ontwormen.
Ik doe dat altijd met een tabletje milbemax, genoeg voor de totale hoveelheid kittens, dus 1,5 kg (dat is één tablet voor kittens, die is voor 2 kg), die maak je heel goed fijn, meng je met 2 cc water (dat is een entspuitje, dat kun je bij je dierenarts krijgen) en dan geef je 0,1 cc/ 100gr. afronden naar boven: dus een kitten van 350 gr krijgt 0,4cc.
Ze vinden het niet lekker, maar dat is niet anders.

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#358 Geplaatst 20 april 2012 - 16:03

Elise Rijdes van Soest zei:

Wat een gezellige gezonde en mooie kleintjes!

En als ze nu 3 weken zijn, kun je ze nu voor het eerst ontwormen.
Ik doe dat altijd met een tabletje milbemax, genoeg voor de totale hoveelheid kittens, dus 1,5 kg (dat is één tablet voor kittens, die is voor 2 kg), die maak je heel goed fijn, meng je met 2 cc water (dat is een entspuitje, dat kun je bij je dierenarts krijgen) en dan geef je 0,1 cc/ 100gr. afronden naar boven: dus een kitten van 350 gr krijgt 0,4cc.
Ze vinden het niet lekker, maar dat is niet anders.

mercikes , voor de tip !
ik ga er maandag om... is er een pasta voor kittens ?  ik ontworm meestal met pasta,  is er nog iets waar ik op week 3 moet letten ?

de meeste beginnen ook zelfstandig melk te drinken

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#359 Geplaatst 20 april 2012 - 16:37

Dat zwarteke :loveshower: is mijn favorietje ^^ Dan het rosje ... Maar ze zijn allemaal schattig hoor !

Ik ontworm met catminth, vind het gemakkelijk. Is een ontwormingspasta kant en klaar ! Er staat op hoeveel je exact moet geven en er staan handige streepjes op het spuitje. Geen fijnmaken van tabletje nodig met water enz, hier moeten ze er niet van weten op die manier :d Die pasta blijft ook beter in de mond en loopt er niet zo uit.

Als mijn katten groter zijn krijgen ze ook gewoon ontwormingtabletten, leg ik vanachter op de toch en klaar. Maar bij kittens werk ik liever met bovenstaande ;)
Het is maar wat je liever hebt.

En het is een genot zeker? Nu ze stilletjes op ontdekking gaan willen en beginnen rondlopen. Je gaat er echt uren naar kunnen kijken :heart:

Bewerkt door Serenity, 20 april 2012 - 16:41.

Geplaatste afbeelding

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#360 Geplaatst 20 april 2012 - 16:54

Serenity zei:

Dat zwarteke :loveshower: is mijn favorietje ^^ Dan het rosje ... Maar ze zijn allemaal schattig hoor !

Ik ontworm met catminth, vind het gemakkelijk. Is een ontwormingspasta kant en klaar ! Er staat op hoeveel je exact moet geven en er staan handige streepjes op het spuitje. Geen fijnmaken van tabletje nodig met water enz, hier moeten ze er niet van weten op die manier :d Die pasta blijft ook beter in de mond en loopt er niet zo uit.

Als mijn katten groter zijn krijgen ze ook gewoon ontwormingtabletten, leg ik vanachter op de toch en klaar. Maar bij kittens werk ik liever met bovenstaande ;)
Het is maar wat je liever hebt.

En het is een genot zeker? Nu ze stilletjes op ontdekking gaan willen en beginnen rondlopen. Je gaat er echt uren naar kunnen kijken :heart:

ik ontworm ook liever met pasta , zelfs als ze groot zijn :onzeker:

dat zwartje he :love4: :love4:
al zijn het allemaal schatjes ,
het is zo plezant nu , ik heb hun nu een hoekje gegeven , en geen doos meer , nu hebben ze hun nestjes en groot kussen en ruimte om te spelen , maar ze spelen het liefst op mijn schoot en in hun nestje ...
zo leuk , heb er ook een plekje  om er tussen te zitten , zo tof!

ik had gisteren zo'n kleine kittenkrabpaal gekocht , der gingen er direct 4 op af