Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

blinckx is een tonnetje kittens (upje 11weken !!) + vraagje

• Log in om te reageren
442 reacties op dit onderwerp
janallem2
janallem2
  • 4.984 berichten
  • 6 katten

#391 Geplaatst 27 april 2012 - 19:44

:heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#392 Geplaatst 27 april 2012 - 19:49

Jullie zullen nu wel bij de DA zijn, ik hoop zo dat het niet te ernstig is.
Laat ons iets weten hè.
Dikke knuffel. :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#393 Geplaatst 28 april 2012 - 12:51

oei , ik dacht dat ik een up-date nog had gegeven gisteren , niet dus oeps
sowieso wel in Coopers topic
Ze mochten gisteren allemaal terug mee , Blinckx en lowie hadden koorts (Blinckx zo'n 41.5°) , blinckx nog steeds maar is een pak lager dan gisteren

De kittens staan nu allemaal ook op krachtvoer.... en dat samen met de andere AB vinden ze zeker niet leuk , amaai...

Ze blijven wel wat op hun gewicht steken , en de ene keer vallen ze af de andere keer komen ze bij , maar nu ze dat krachtvoer nemen , zullen ze wel terug bij komen

Cooper en Blinckx eten weer ...

het is wel zwaar... maar ik heb het er zeker voor over ... ik zie hun allemaal  zo graag

binnen een 3 kwartier moeten ze weer eten hebben de kittens , ga nu me effe in de zetel zetten ,

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#394 Geplaatst 28 april 2012 - 16:29

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#395 Geplaatst 01 mei 2012 - 20:49

Hoe gaat het nu met alle poezekes?
Koorts hopelijk gezakt?
Geplaatste afbeelding

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#396 Geplaatst 01 mei 2012 - 20:58

kiki zei:

Hoe gaat het nu met alle poezekes?
Koorts hopelijk gezakt?

Cooper heeft het ergste achter de rug , hij haalt weer puberale streken uit en geen deur is veilig voor Coopers pootjes

Blinckx en kittens is minder , vooral Blinckx en Zorra ...
Blinckx heeft nog altijd boven 40° koorts , ook de kleine meisjes hebben nog wat last van koorts ... maar vooral Zorra is er erg aan toe ...
haar leven hangt vrees ik aan een zijde draadje ... maar het is een vechtertje , en hopelijk blijft ze vechten .... het zijn zeer zware dagen ... 7 zieke katten

heb de laatste dagen niet echt foto's getrokken ...

ondanks dat de kittens nu ziek zijn trippellen ze hier goed rond, ze volgen met zen  5  allemaal mooi en kei schattig achter mij aan ... ook beginnen ze goed te luisteren ze naar hun namen , waar ik heel hard van verschiet... het is wel zielig om te zien hoe ziek ze kunnen zijn ...

hoop dat ze er allemaal rap door gaan zijn ... want ze zien toch af als ze koorts hebben

Guest_Elise Rijdes van Soest_*
Guest_Elise Rijdes van Soest_*

#397 Geplaatst 01 mei 2012 - 22:41

Gut, ik leef met jullie allemaal mee. Het klinkt zo bekend, je doet je best het gaat zo goed en dan worden ze ziek. Duimen maar en ik hoop het beste voor jou en de katjes.

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#398 Geplaatst 04 mei 2012 - 12:22

toch ook nog eens goed nieuws melden ,

Minnie doet het goed , ze woog net 500gr !! is meer dan al de andere nu ....
ik ben voor de eerste keer weg geweest en ze heeft dat goed gedaan ,
ik had ze in de badkamer gezet omdat Cooper nog al eens te wild speeld met haar en alleen laten dan , vond ik te riskant ... maar daar dacht Cooper anders over , ik kwam thuis en beide katjes kwam naar me toe ... Cooper heeft dus 2 deuren geopend om bij zijn dochtertje te kunnen

Maar het is Minnie die me vandaag heeft laten verschieten , madam weigerd natvlees zelfstandig te eten , ik kwam thuis ben haar melkje en natvlees bezig ... zit madam op haar gemakse korrels te eten van Cooper ( kittenkorrels) !!!
en ik mij deze morgend wat zorgen maken omdat ze wat minder at dan dat ze normaal doet , tja als je korrels eet int geheim ....

maar ben zo blij ... ze komt nu vrij goed bij en eet alleen als ze wilt , super gewoon !!

ze heeft nog wel last van haar oogje maar toch een foto'tje van haar en paps... van gisteren,  haar oogje is wel al wat beter vandaag

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#399 Geplaatst 04 mei 2012 - 15:09

Wat een droopieke, die Minnie hè. :loveshower:
Hopelijk gaan de anderen even goed vooruit nu. Hoe is het eigenlijk met hun?
Al nieuws van de DA?
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#400 Geplaatst 04 mei 2012 - 15:32

Blij dat die 2 er toch bovenop zijn. Nu Blinckx en de andere kittens nog.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#401 Geplaatst 04 mei 2012 - 15:36

:dance: :dance: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#402 Geplaatst 04 mei 2012 - 16:48

Blinckx en de andere kittens hebben geen voor uitgang gemaakt,
Blinckx heeft één van de da gebeten toen ze haar aant dwangvoederen waren...

wist je dat Minnie 2 verschillende kleur ogen heeft !!

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#403 Geplaatst 04 mei 2012 - 22:45

Geplaatste afbeelding

:heart: :love3: :heart: :love3:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#404 Geplaatst 05 mei 2012 - 16:38

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#405 Geplaatst 06 mei 2012 - 06:24

Blinckx en haar kittens zijn thuis ... zij en de 3 grote kittens doen het goed , ma er is duidelijk een verschil met Minnie ... nu is zij de gene dat ne kop groter is dan hun ...
Zorra is maar de helft van haar ... met haar gaat het nog lang niet goed ...als is ze wel al beter .... maar zo klein en mager bah ... ik heb nu zelfs meer schrik om haar te pakken dan toen ze pas geboren was ...
de andere 3 kittens doen het beter ... ze eten terug goed .... spelen...Blinckx ziet echt terug goed uit , ze niest nog wel vrij veel maar ze eet terug en begint terug bij de komen maar ze zorgt terug vrij goed voor hun
heb ze wel apart gezet van Cooper en Minnie ....wil niet dat zij terug besmet geraken ... dus BLinckx zit met haar kittens in de badkamer !! laat ze daar maar wat uit zieken

maar nu een vraagje ...
wat geeft dat voor Minnie dat zij nu geen deel vormt aan het gezinnetje ...
Gaat dit gevolgen hebben voor haar ? want zij moet nu toch een deel missen ...
kittens leren toch heel wat tijdens het spel van nestgenootjes en mams , zij moet dit nu missen ....  en ziet nu de puber streken van haar paps ...

en zou er een groot gevolg zijn voor de andere kittens , nu zij in de badkamer zitten ?
ben van plan om nu dagelijks mijn haar droger op te zetten zodat zij nog wel geluiden leren enz ... maar voor hun moet dat toch ook gevolgen hebben , niet ?