Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwbouw: verhuisd :)

• Log in om te reageren
328 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#121 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:12

Ik moet zeggen bij mijn schoonouders hebben ze zo'n stofzuiger systeem ingewerkt en die hebben daar al veel miserie mee gehad. Verstoppingen incl. Persoonlijk vind ik dat ook niet goed zuigen (heb daar 3maand gewoond en ik nam altijd mijn Dyson omdat die beter zuigt, zeker voor de zetel enzo). Ook maakt dat een lawaai in hun garage. Maar het kan zijn dat er verschil zit in de kwaliteit enzo. Ik ken alleen hun problemen natuurlijk. Dat systeem is 4-5jaar oud. Als dat prima werkt en goed zuigt dan is het wel handig, maar dat vond ik daar niet zo.

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#122 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:14

1 ding moet ik wel toegeven, het hangt veel af van de kwaliteit van de installateur, er moet veel aandacht gegeven worden aan hoe de buizen liggen, koppelingen, ...

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:21

Stijn_Poezenpaleis:-) zei:

1 ding moet ik wel toegeven, het hangt veel af van de kwaliteit van de installateur, er moet veel aandacht gegeven worden aan hoe de buizen liggen, koppelingen, ...

Idd en ik denk dat dat ginder een probleem was. Pas op ze gebruikten het wel, maar ik denk puur omdat het er nu is. Maar elke week weer zat het vast en moesten ze weer zoeken wat het was. En dan de zuigkracht die niet echt sterk was. Wel sterk genoeg voor stof en haren van de vloer, maar echt je zetels of steentjes van de grond was wel pakken minder. En veel lawaai maar dat kan komen doordat het systeem in een garage stond. Maar ik moet zeggen moest het goed werken, ik zou er ook voor opteren want het is wel super makkelijk!! Enkel je slang, dus geen gewicht mee te sleuren :) .

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#124 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:32

ja, eigenlijk moet je goed je plannen bekijken met de verkoper, die zal je wel zeggen om je motor zo centraal mogelijk in je huis te zetten, buizen zo kort mogelijk te houden, hoe vlotte overgangen te verwezelijken, ...
Wij hebben met die van ons zeker een uur samen gezeten om alles te bekijken :)
en dan nog hebben wij ook gekozen voor een zwaardere motor dan dat eigenlijk nodig was.
En mss ook belangrijk, we hebben niet voor de goedkoopste gekozen maar wel naar de kwalitatief beste, die het meeste info en details van het systeem kon geven.
Had me eerst goed ingelezen en dan begonnen met verkopers vragen te stellen en zo uiteindelijk zijn er 2 leveranciers maar overgebleven :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#125 Geplaatst 18 juni 2012 - 20:37

Wij gebruiken het systeem al gedurende een 8-tal jaar, en nog nooit een probleem mee gehad.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#126 Geplaatst 18 juni 2012 - 21:09

Stijn,
als alles af is...
mogen de KS-ers dan eens naar een stofzuigdemonstratie bij u thuis komen kijken?

:LOL:

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#127 Geplaatst 19 juni 2012 - 08:05

dan zal ik 1 van de poezels stofzuigen hé :LOL:

Eind volgende week zal de beton er liggen!!!!!!!!! :goofy:

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#128 Geplaatst 19 juni 2012 - 08:52

:eDance: :eDance: :eDance:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#129 Geplaatst 19 juni 2012 - 08:59

dan zal ik 1 van de poezels stofzuigen hé :LOL:

:dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

Poezels stofzuigen . :LOL:  zie maar dat ze nog  vacht hebben met dat systeem van stofzuigen Stijn . :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#130 Geplaatst 19 juni 2012 - 10:50

babetatilla zei:

:dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

Poezels stofzuigen . :LOL: zie maar dat ze nog vacht hebben met dat systeem van stofzuigen Stijn . :ha :ha :ha

:louche: moeten die nog vacht overhouden???????
Zijn toch binnenkatten :goofy:

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#131 Geplaatst 19 juni 2012 - 11:47

ben ondertussen dus alles aan het bekijken voor de garage... en dan komt natuurlijk ook de garagepoort erbij... welke bediening vinden jullie het handigste?
afstandsbediening
codeklavier buiten
contactsleutel buiten
biometrisch afdrukscanner
...

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#132 Geplaatst 19 juni 2012 - 12:16

Afstandsbediening + codeklavier.
Geplaatst door mijn vader en broer :x

Zo nen biometrische afdrukscanner had hij zelf hangen aan zijn garagepoort van 't magazijn en als da ding in de volle zon hing, werkte het niet meer.
Hij heeft ook telefoonbediening.  Belt naar de poort en dan gaat die open
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#133 Geplaatst 19 juni 2012 - 12:37

Afstandsbediening en bediening via domotica (iPhone).
Codeklavier buiten wilde onze electricien vermijden owv de veiligheid. Als je nog een andere toegang tot je garage hebt, is dat niet echt nodig.
Geplaatste afbeelding

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#134 Geplaatst 19 juni 2012 - 13:03

Evyke81 zei:

Afstandsbediening + codeklavier.
Geplaatst door mijn vader en broer :x

Zo nen biometrische afdrukscanner had hij zelf hangen aan zijn garagepoort van 't magazijn en als da ding in de volle zon hing, werkte het niet meer.
Hij heeft ook telefoonbediening. Belt naar de poort en dan gaat die open

dat ze dan maar een goeie prijs geven, poort van 2500 x 2200 in Ral 7012 :) met 2 afstandsbedieningen en codeklavier :x en 70% korting :x

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#135 Geplaatst 20 juni 2012 - 10:05

Succes Stijn!! Al die keuzes die je op zo'n korte tijd moet maken. Ik zou zeker afstandsbediening nemen. En ik wist niet dat je zo'n poort kon bedienen met een iphone :LOL: . Ik wil ook zo'n poort :LOL: :LOL: :LOL: !!!!! Maar ik heb geen garage :oops: .