Spring naar inhoud

- - - - -

Bongo bon problemen

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 12 maart 2012 - 22:25

Mensen van Bongo bon hebben nog steeds niet de moeite gedaan om te antwoorden. Het lijkt me ondertussen wel duidelijk dat ze dat niet van plan zijn ook. Vandaar dat ik ze morgen ga bellen en ze direct ga confronteren met het voorval.

Ondertussen heb ik nog van iemand anders vernomen dat Bongo bon niet altijd even correct is. Voor mij geen bongo bon meer en als ik er mensen van kan weerhouden, zal ik dat zeker doen.

Bewerkt door Spanishke, 12 maart 2012 - 22:26.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 13 maart 2012 - 07:32

Het is heel spijtig dat je dat hebt moeten meemaken, maar op zich heeft Bongo niets te maken met het voorval dat jij hebt meegemaakt hoor.  
Het is niet zo dat er een medewerker van Smart&Co staat in elk hotel uit hun boxen staat.  
Zij komen een deal overeen met de hotels om in de box te staan en daar stopt het ook (bij wijze van spreken).

Nu ben ik wel akkoord dat je dit voorval zeker moet melden aan Smart&Co, zoals je al hebt gedaan trouwens, want zoals duidelijk blijkt uit jouw reactie, schaden de praktijken van een hotel het imago van de Bongo bon zelf.
Nu weet ik wel niet of je kan rekenen op een "vergoeding" met dat de bon juist vervallen was, etc. Je moet ook verstaan dat ze als bedrijf ergens een grens moeten trekken, want anders mogen ze iedereen vergoeden.  Dus waarschijnlijk gaan ze wel moeilijk doen over de vervaldatum (wat ergens wel normaal is)

Ben wel akkoord dat ze je ergens op de hoogte mogen houden.
Gewoon even bellen naar de klantendienst.  Had de indruk dat ze daar wel vriendelijk waren de laatste keer dat ik daar belde.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 16 april 2012 - 22:12

Het heeft een hele tijd geduurd, maar uiteindelijk willen ze ons toch tegemoetkomen door de bon te verlengen ofwel de bon om te ruilen voor een bon van dezelfde waarde. Een ander thema dat duurder is, is ook mogelijk en dan betalen we gewoon het prijsverschil.

Ben zeer blij met deze onderneming en wou dit topic dan toch ook met een positieve noot afsluiten :)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_fiekesof1979_*
Guest_fiekesof1979_*

#19 Geplaatst 16 april 2012 - 22:16

:LOL: eind goed,al goed :)  heel fijn voor je!!

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#20 Geplaatst 16 april 2012 - 22:22

Super, gelukkig heb je toch met bongo contact opgenomen, anders was je alles kwijt. :thumb:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 16 april 2012 - 22:43

Wat ben ik blij én opgelucht dit goede nieuws te lezen... :LOL: ;) :heart:

Heel fijn...dus toch nog een mooi weekendje in het vooruitzicht :thumb:

Geniet er nu echt maar ten volle van... :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.182 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 17 april 2012 - 11:37

Dat is goed nieuws!

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 17 april 2012 - 12:18

Toch nog goed nieuws! :thumb: En nu maar hopen dat het deze keer wel wat wordt. :duim:
Groetjes van Goabees, Moesjke, Savke, Xela en Easy! :p :a :catwalk

Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 17 april 2012 - 12:47

leuk dat het nog goed is gekomen :d
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 19 april 2012 - 15:05

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag