Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn andere lieve schatten

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 11 maart 2012 - 05:23

Hier een paar fotokes van onze bichons. Kumara wordt in april 1 jaar en Kiss, Alysha en Olinka in mei.

Bijgevoegde thumbnails

• _MG_0836.jpg
  • _MG_0834.jpg
  • _MG_0837.jpg
  • _MG_0840.jpg
  • _MG_0842.jpg
  • _MG_0846.jpg
  • DSC02983.JPG
  • Kopie van DSC02153.JPG
  • DSC_3687.jpg
  • DSC_3685.jpg
  • DSC_3686.jpg
  • DSC_3690.jpg
  • _KD34914.JPG
  • _KD34915.JPG
  • P1060342.jpg

Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 11 maart 2012 - 08:24

Wat een lieve pluizebollekes. :heart:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 11 maart 2012 - 08:46

wat een witte bolletjes... de foto's zijn ontzettend mooi :)
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.433 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 11 maart 2012 - 08:49

:heart: :heart: :heart: zo lief..

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 11 maart 2012 - 09:38

Ooh wat leuk!!!! Ik zie ze nooit zoveel!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 11 maart 2012 - 11:24

Ester zei:

Ooh wat leuk!!!! Ik zie ze nooit zoveel!

Ik denk dat het komt doordat er zo weinig fokkers in België en Nederland zijn.

Hier in België zijn er altijd maar een paar op show ingeschreven. En vorige week in Groningen waren er ook maar een achttal.  In de Scandinavische landen en de vroegere oostbloklanden zijn er altijd 50 of meer inschrijvingen.
Maar ze zijn superlief :heart: heel energiek !!!  Ook al zijn het van die kleine pluizebollen je kan uren met hen wandelen en agility is de ideale sprort voor hen - onvermoeibaar - zolang het geen 30° is ;)

Samen met de katten zijn ze vannacht zeer stout geweest.  De katten gooien alles van kasten of tafels en beneden staat de stropersbende om alles kapot te bijten.  Normaal valt het heel goed mee maar deze morgen was ik even geschrokken.  Er was een zak broodjes op het aanrecht blijven staan en mijn tas + een mand met trimmateriaal.  Beiden lagen deze morgen op de grond.  Heel mijn huis vol met kruimels en halve broodjes en aan al mijn borstels gebeten waardoor net de duurste natuurlijk klaar zijn voor de vuilbak :d

Bewerkt door Trolleke, 11 maart 2012 - 11:25.

Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

Guest_xperahiax_*
Guest_xperahiax_*

#7 Geplaatst 11 maart 2012 - 11:44

Hahaha ze zien eruit als schatjes, maar blijkbaar zijn het soms kleine monstertjes 's nachts...Gremlins? :LOL:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 11 maart 2012 - 12:14

Wat een leuke gremlins zeg, maar ik moet toegeven dat ze er eerder als engeltjes uitzien hoor
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 11 maart 2012 - 12:19

:love4: :love4:

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#10 Geplaatst 11 maart 2012 - 14:43

:heart: :heart: :heart: :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 11 maart 2012 - 17:31

:LOL: :LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 11 maart 2012 - 19:24

gremlins - dat moet het zijn monstertjes als ze hun oren omhoog zetten :o
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#13 Geplaatst 11 maart 2012 - 22:57

Wat schattig, mijn schoonmoeder wil er zo eentje nemen binnen een paar jaar.
Niet helemaal mijn ding, ik heb het liever iets groter maar vind ze wel iets knuffeligs hebben. :heart:

heb een klein vraagje, mijn schoonmoeder is niet goed te been is zoon hondje dan aan te raden?

Moeten ze echt elke dag buiten kunnen of is het niet echt een must?

Haar oordeel is ergens kleine hond dus niet dagelijks buiten snapje?

Bewerkt door Shadow, 11 maart 2012 - 22:59.

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#14 Geplaatst 11 maart 2012 - 23:02

perfecte samenwerking tussen kat en hond , wat kan je meer wensen!? :x

het is niet zo mijn ras ,maar ik moet  toegeven dat het schoonkes zijn , vooral die met het rose halsbandje , zoooo schattig :heart:

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 12 maart 2012 - 05:43

@ Shadow:  ze zijn verzot op wandelen maar momenteel heb ik een scheur in mijn meniscus en sommige dagen kan ik ook niet met ze wandelen en dan zijn ze even tevreden als ze even de tuin in mogen gaan.  Trouwens toen ik 7 jaar geleden Coby kocht was dit ook niet mijn ras (op mijn verlanglijstje stond een Leonberger, een Briard of een Newfoundlander) maar omwille van mijn honden- en kattenallergie was er niet veel keuze en nu zou ik ze voor geen geld meer willen inruilen voor een ander ras ook al word ik dikwijls op de hondenshows nog bekoord door vele andere honden.
De Bichon Frisé is goed met oude mensen en met kinderen.  Ze passen zich heel goed aan!!   Als ik ze bij mijn ma van 87 laat, dan liggen ze met hun zessen rond haar de hele dag te slapen vier of vijf naast haar in de zetel en eentje aan haar voeten. En als Liesl er is dan zijn ze zo wild en kunnen niet stoppen met spelen en plagen.  Ze hebben bovendien een heel lief karakter, hechten zich heel erg aan 1 persoon, ze zijn bijna nooit ziek en er zijn heel weinig gedragsproblemen.

@Mac Jr:
- de samenwerking tussen hond en kat verloopt hier dikwijls perfect alhoewel ik niet denk dat de katten blij zijn als de honden met hun buit gaan lopenb ;)
- die met het roze halsbandje is het mini-meisje uit mijn bende nauwelijks 22 cm schofthoogte, ze heet Alysha en kan bijna iedereen om haar 'poot' winden is trouwens ook die met de zwarte vuile snoet op de foto's en de laatste op de foto van de show
En wat ras betreft -  is net als met alles hé - gelukkig hebben we allemaal een andere goesting anders zou het nogal saai zijn.  Ik zie alle honden graag maar net als met katten gaat mijn voorkeur uit naar langharige rassen
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende