Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn andere lieve schatten

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Guest_-Julie-_*
Guest_-Julie-_*

#16 Geplaatst 12 maart 2012 - 14:18

Ah daar zijn ze nog eens. Ze zijn echt prachtig. En worden die al 1 jaar oud, de tijd gaat snel :LOL:

De Bichon zie je inderdaad niet zoveel maar ik denk ook dat veel mensen hun verwarren met de Maltezer. Want zo mooi getrimd zoals die van u worden de meeste bichons niet verzorgd.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 12 maart 2012 - 14:28

Prachtige foto's! :hart: :hart: :hart:

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 01 april 2012 - 00:40

Straks met Kumara en Alysha naar de grote hondenshow in Luxemburg - ik hoop dat ze het goed doen
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#19 Geplaatst 01 april 2012 - 01:53

Heel lief en supervoorgesteld! :heart: Jullie moeten ook jullie handen vol hebben :)

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 03 april 2012 - 12:23

kate2 zei:

Heel lief en supervoorgesteld! :heart: Jullie moeten ook jullie handen vol hebben :)

Is inderdaad heel wat borstelwerk met de 6 hondjes en 9 langharige poezen. Ik hou mijn hart vast hoe ze er binnen een paar weken gaan uitzien :( .  Ik word nl. de 17e aan mijn knie en de 24e aan mijn rechterpols geopereerd en dan mag mijn man borstelen :doh:

Trouwens ze hebben het op de show in Luxemburg heel goed gedaan.  Allebei hebben ze hun 'Exellent' behaald en Kumara mocht naar de erering. Alysha eindigde 2e in haar reeks.
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 03 april 2012 - 16:18

:thumb: :thumb: , proficiat
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 15 april 2012 - 10:07

Kumara is blijkbaar een knapperd aan het worden. Twee weken geleden werd hij in Luxemburg jeugdkampioen bij de Bichons. En gisteren heeft hij opnieuw o.a. van zijn zus en mijn eigen bichon meisjes gewonnen en is hij in Antwerpen opnieuw jeugkampioen bij de Bichons geworden.  Dus straks dierenparty - want gisteren waren ook Mexx en Prada jarig (mijn main coontjes werden 3 jaar) en dat moet alle drie nog gevierd worden.

Bewerkt door Trolleke, 15 april 2012 - 10:08.

Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 15 april 2012 - 12:24

Gefeliciteerd met de behaalde resultaten :flower: :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 15 april 2012 - 13:14

:love3: :love3: :love3: :love3:
Hier in de buurt is er ook een fokker van Bichon frisé maar weet niet of ze nu nog actief zijn want als ik er langs wandel, blafden de honden altijd en nu hoor ik niets meer.

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 16 april 2012 - 21:27

:love3: :love3: :love3: :love3:
Hier in de buurt is er ook een fokker van Bichon frisé maar weet niet of ze nu nog actief zijn want als ik er langs wandel, blafden de honden altijd en nu hoor ik niets meer.[/quote]

weet je hoe de fokker heette ? ik weet wel dat er een fokker bij jou in de buurt maltezers fokt maar bichon frisé wist ik niet.

Nashota

Gefeliciteerd met de behaalde resultaten :flower: :d
bedankt

Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende