Spring naar inhoud

- - - - -

Seppe is niet meer

• Log in om te reageren
70 reacties op dit onderwerp
Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#46 Geplaatst 19 maart 2012 - 21:27

heel veel sterkte met jullie verlies, hé.....'t is altijd veel te vroeg maar soms komt het heel onverwachts, hé.

gr.

veerle

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 20 maart 2012 - 07:28

Heel veel sterkte met het verlies. Rust zacht lieve Seppe. :hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 20 maart 2012 - 07:40

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 20 maart 2012 - 10:59

Roosje zei:

ik weet niet of dat een recente foto is maar hij staat er zo mooi op.

Hij staat er inderdaad heel mooi op, het is niet de meest recente foto, die kon ik niet direct vinden. Vrijdag heb ik nog enkele mooie foto's van hem kunnen nemen toen ik de ramen aan het poetsen was.
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Sihirci zei:

Wil je Bo namens mij even knuffelen?

Dat zal ik zeker doen, voorlopig lijkt ze niet erg te treuren, maar mijn man is nog 2 dagen met haar thuis, dus ze zit ook niet echt alleen. Vanmorgen als ik met haar ging wandelen was ze wel even onwennig en een beetje aan het zoeken, maar dat komt wel in orde.

Persoonlijk heb ik het vooral moeilijk met de zinloze oorzaak van zijn dood, hij was nog zo vrolijk, zo speels, en dan moet hij het leven laten doordat hij zich waarschijnlijk gewoon heeft omgedraait in zijn slaap, het is zo oneerlijk.

Bijgevoegde thumbnails

• CIMG5974.JPG
  • CIMG5978.JPG

Bewerkt door PeggyJ, 20 maart 2012 - 10:59.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#50 Geplaatst 20 maart 2012 - 11:02

Sterkte :hug:

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#51 Geplaatst 20 maart 2012 - 17:06

Heel veel sterkte Peggy! :hug: :hug:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 20 maart 2012 - 22:14

[quote name='PeggyJ'][SIZE=5]Hij staat er inderdaad heel mooi op, het is niet de meest recente foto, die kon ik niet direct vinden. Vrijdag heb ik nog enkele mooie foto's van hem kunnen nemen toen ik de ramen aan het poetsen was.[/SIZE]

Ik begrijp je volkomen Peggy, dat zijn nog 2 prachtige foto's, hij ziet er zo gezond uit, niets aan de hand zou je denken en dan ineens dat.... het is niet eerlijk.  Koester vooral de mooie herinneringen met hem.
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#53 Geplaatst 20 maart 2012 - 22:23

PeggyJ zei:

Hij staat er inderdaad heel mooi op, het is niet de meest recente foto, die kon ik niet direct vinden. Vrijdag heb ik nog enkele mooie foto's van hem kunnen nemen toen ik de ramen aan het poetsen was.
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Dat zal ik zeker doen, voorlopig lijkt ze niet erg te treuren, maar mijn man is nog 2 dagen met haar thuis, dus ze zit ook niet echt alleen. Vanmorgen als ik met haar ging wandelen was ze wel even onwennig en een beetje aan het zoeken, maar dat komt wel in orde.

Persoonlijk heb ik het vooral moeilijk met de zinloze oorzaak van zijn dood, hij was nog zo vrolijk, zo speels, en dan moet hij het leven laten doordat hij zich waarschijnlijk gewoon heeft omgedraait in zijn slaap, het is zo oneerlijk.

Een maagtorsie komt altijd onverwacht en gaat meestal dramatisch snel en dat maakt het ook zo moeilijk. Denk echt dat Bo al aanvaard heeft dat haar makker overleden is. Als ze geen afscheid had kunnen nemen dan zou ze waarschijnlijk zoeken en rouwen.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 20 maart 2012 - 22:28

Zo erg, Peggy, om je hond op zo'n manier te verliezen.... :hug:
Voel je aub niet schuldig, de natuur heeft beslist, en als mens hebben we geen andere keuze dan het te aanvaarden... :cry:
Veel sterkte daarbij voor jullie allemaal!!! :hug: :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 21 maart 2012 - 00:31

vind ht zo erg vr jullue ,peggy ,heel veel sterkte en een dikke knuffl :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Picasso
Picasso
  • 377 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 21 maart 2012 - 06:09

Heel veel sterkte bij jullie verlies. :hug: :hug: :hug:
Zo onverwacht en zinloos, zal Seppes vertrek wel extra hard aankomen...

:paw van Romeo (†) - Toulouse - Matisse - Fouga (†) - Picasso (†) - Milo

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 21 maart 2012 - 14:36

Veel sterkte :hug:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#58 Geplaatst 21 maart 2012 - 15:43

Pff, zo erg....  :hug

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#59 Geplaatst 21 maart 2012 - 15:49

heel veel sterkte met je verlies....de tranen komen spontaan in m'n ogen, weet maar al te goed hoe het voelt :cry:

Guest_SteffiJ_*
Guest_SteffiJ_*

#60 Geplaatst 21 maart 2012 - 16:49

Heel veel sterkte, het doet altijd zo'n pijn om je schatjes te moeten afgeven. Het ziet er zo leuk uit.