Spring naar inhoud

- - - - -

Aynoa is ziek (de laatste loodjes p.14)

• Log in om te reageren
235 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#121 Geplaatst 24 juli 2009 - 17:35

Smitten Kitten zei:

Ben ik weer met mijn zelfde tips hoor, maar ik zou toch aanraden om echt lichtverteerbare voeding te gaan proberen.

Toen ik nog opvangmama was voor flessenbabies ging de overgang van flesje naar vastvoer vaak met grote spijsverteringsproblemen gepaard. In eerste instantie mochten wij dan ad gebruiken, maar als dat niet werkte (maw blijven overgeven, aanhoudende diarree etc) dan moesten wij overgaan naar ID/convalescence. Ad is lichtverteerbaar, maar in sommige gevallen toch nog te zwaar als maag/darmen reeds zodanig overhoop liggen.

Heeft ze eigenlijk wel gewone stoelgang?

Dan ga ik straks achter ID bij de DA. :)
Daarnet heeft ze nog wat gegeten en dat houdt ze tot nu toe binnen.

Ik weet niet of ze normale stoelgang heeft daar ik de kattenbakken niet meer uitschep. Ik denk van wel, want moest ze diarree hebben had ik dat zeker al gezien aan haar poepje. Er hangt af en toe eens wat kaka aan de haren van haar billetjes. Bij diarree zou het er dus zeker aan blijven plakken. ;)
Mijn vriend had me vast wel gezegd moest er diarree in de bak liggen.
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#122 Geplaatst 24 juli 2009 - 17:39

arme aynoabolleke :(
veel beterschap meisje! :duim:

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#123 Geplaatst 24 juli 2009 - 21:54

Ze had daarnet nog steeds koorts: 39,02. DE DA hoopt dat de koorts tegen zondag helemaal weg is.
Ik heb nieuwe pilletjes mee voor morgenavond omdat het niet past voor de DA om haar een spuit te geven. Zondagochtend gaan we opnieuw voor Aynoa's spuitjes. Best wel lief, ze is niet van wacht maar heeft er geen problemen mee om Aynoa te ontvangen. Dat vind ik echt fantastisch.

Daarnet heb ik ze nog wat AD gegeven en die blijft goed binnen. ID heb ik toch niet gekocht omdat het precies zo'n maaltijdzakje is. Aynoa eet dat niet;  ze heeft moeite met de stukjes vlees en likt enkel de saus op. :twisted:

Het gaat dus stilletjes aan de betere kant op. Al had ik natuurlijk liever gehad dat het wat sneller zou gaan. :a Eens de koorts gezakt is zal ze ook weer meer eten en dan kan ze weer wat aansterken.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#124 Geplaatst 24 juli 2009 - 21:56

Luxe van de zwangerschap = geen kattenbakken meer kuisen :)

Ik hoop echt dat Aynoa haar koorts snel zakt, want ik ben beetje ongerust over je meisje...
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#125 Geplaatst 24 juli 2009 - 22:15

hey elixeryen ik lees dit nu pas hopelijk wordt aynoa snel beter en gaat de koorts weg  , heel veel beterschap voor je meisje :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#126 Geplaatst 24 juli 2009 - 23:19

Het sleept precies wat aan .Hopelijk wordt Aynoa nu toch snel beter. Hier draaien de duimen alvast op volle toeren. :hug:

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#127 Geplaatst 25 juli 2009 - 09:56

Hoe gaat het vandaag met Aynoa? Is je kleine meisje al wat beter? :hug:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#128 Geplaatst 25 juli 2009 - 11:19

Ik heb geen kotsjes meer gevonden. De AD die ik geef blijft dus prima binnen! Ik heb ook nergens meer plasjes speeksel gevonden. :cheer:
Zowel gisteren als deze morgen wou ze jammer genoeg niet uit zichzelf eten. Het dwangvoeren lukt prima, al heeft ze het topje van mijn spuit wel al wat kapot gebeten. :twisted: :ha

Ze is nog steeds suffer dan normaal. Echt zielig dat ze zo ziek is op haar verjaardag.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#129 Geplaatst 25 juli 2009 - 11:20

Arme schat :(
Van zodra ze beter is, kan je haar verwennen zoals je normaal vandaag zou hebben gedaan :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#130 Geplaatst 25 juli 2009 - 11:23

jammer dat ze ziek is op haar verjaardag
nog veel beterschap

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#131 Geplaatst 25 juli 2009 - 11:48

Beterschap voor Aynoa

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#132 Geplaatst 25 juli 2009 - 14:02

elixeryen zei:

Daarnet heb ik ze nog wat AD gegeven en die blijft goed binnen. ID heb ik toch niet gekocht omdat het precies zo'n maaltijdzakje is. Aynoa eet dat niet; ze heeft moeite met de stukjes vlees en likt enkel de saus op. :twisted:

Bestaat ook in blikjes hoor, net zoals AD, een paté dus.

Maar is blijkbaar niet meer nodig aangezien ze haar eten zo al binnen houdt.

Tamara V.
Tamara V.
  • 91 berichten
  • 3 katten

#133 Geplaatst 25 juli 2009 - 14:26

veel beterschap met je kleine meid. Ik heb met 1 van mijn katten ook wel wat problemen zoals overgeven en diarree, en nu is het eigenlijk nog altijd niet zoals het moet zijn.  Het is altijd wel spannend thuiskomen en hopen dat er nergens geen braaksel ligt of sporen van diarree en altijd dat sprankeltje hoop als het wat beter gaat.  Hopelijk gaat het snel de goede kant op zodat je weer volop kan genieten in plaats van je zorgen te moeten maken!

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#134 Geplaatst 25 juli 2009 - 16:49

Veel beterschap voor Aynoa. En toch gelukkige verjaardag!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#135 Geplaatst 25 juli 2009 - 17:10

hopelijk is ze snel weer beter en kun je ze dan verwennen voor haar verjaardag :love3: :heart:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag