Spring naar inhoud

- - - - -

Aynoa is ziek (de laatste loodjes p.14)

• Log in om te reageren
235 reacties op dit onderwerp
Guest_MissFiep_*
Guest_MissFiep_*

#136 Geplaatst 25 juli 2009 - 17:41

Ik lees dit nu pas want ben een beetje uit de running met mijn gecrasschte PC, gelukkig is er die van MissFiep nog !

Wat sneu voor Aynoya, ik hoop dat ze vlug beter is !

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#137 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:21

Haar eten blijft nog steeds mooi binnen. Het overgeven is dus wel gestopt. Toch een klein beetje goed nieuws..
Ook haar pilletje ging vandaag goed binnen en heeft ze niet uitgespuugd.
Ze wil wel nog steeds niet eten. Vandaag heeft ze echt nog niets uit zichzelf gegeten. :8 Ik blijf haar dus dwangvoeren zodat ze toch iets binnen heeft.

Deze middag was ze plots spoorloos. Ik was echt in alle staten. Ik riep en ze kwam niet af. Had echt heel het huis onderzocht en ik vond ze niet. Mijn vriend begon dan ook mee te zoeken en vond ze ook niet. :catnoknow
Dan beginnen nadenken of ze niet naar buiten geglipt kon zijn. Leek me toch onwaarschijnlijk omdat ze toch niet zo snel is en ik haar toch gezien moest hebben als ik Bolo naar buiten deed.
Ik was me al alle rampscenario's aan het voorstellen, zelfs zodanig erg dat ik dacht dat ze gewoon ergens met haar pootjes omhoog lag. :8
Uiteindelijk heeft mijn vriend ze dan gevonden; ze was ergens achter gekropen en had zich wat verstopt. Arm meisje.
Ik hoop wel dat ze mij nooit meer zo laat schrikken! Dat was echt niet goed voor mijn hartje.

Morgenochtend opnieuw naar de DA. Ik ben benieuwd wat ze zal zeggen over Aynoa..

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#138 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:23

Pff..amai..raar maar waar heb ik vandaag iets gelijkaardigs voorgehad: ik vond Mellon ook niet.
Dat is zoo angstaanjagend hé..en de gedachten op dat moment dan..

Maar soit, goed dat ze niet meer overgegeven heeft maar inderdaad wel jammer dat ze zelf nog niks eet. Hopelijk komt haar eetlust toch stilletjes aan terug op gang..na hoeveel dagen zou ze zo terug uit zichzelf moeten beginnen eten denk je?

Veel succes bij de DA!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#139 Geplaatst 25 juli 2009 - 22:04

veel succes bij de da morgen en hopelijk wordt ze snel beter :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_MissFiep_*
Guest_MissFiep_*

#140 Geplaatst 26 juli 2009 - 08:34

Hopelijk is het vlug beter want zoiets is heel frustrerend. Ik heb dit ook eens voorgehad met Sasha. Die kroop ook weg en was toen ook ziek. Uiteindelijk heeft één van mijn andere poezen haar gevonden. Doordat ik haar naam maar bleef roepen was één van mijn andere poezen naar de plaats gegaan waar ze zich verstopt had. Zo heb ik haar dus gevonden.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#141 Geplaatst 26 juli 2009 - 11:26

Amai, ik zou ook in paniek zijn hoor.
Hopelijk krijg je morgen goed nieuws van de DA.
Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#142 Geplaatst 26 juli 2009 - 11:42

Aynoa voelt zich toch echt niet lekker als ze zich zo wegsteekt. Geef haar nog maar een dikke beterschapsknuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#143 Geplaatst 26 juli 2009 - 12:48

Ocharme, dat zal wel verschieten geweest zijn! Hopelijk kan de DA helpen morgen!

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#144 Geplaatst 26 juli 2009 - 13:21

En? Wat zei de DA?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#145 Geplaatst 26 juli 2009 - 13:39

Deze morgen weer naar de DA voor Aynoa's 3 spuiten. De koorts was weg.
Gisterenavond had ze wel nog koorts maar blijkbaar heeft dat pilletje goed geholpen. :dans:
Het overgeven is helemaal voorbij. Ze heeft wel veel slijm in haar lijfje. Haar neusje zit wat toe waardoor ze nog steeds niet uit zichzelf wil eten. De DA raad me aan om eten te geven dat erg sterk ruikt zodat dat haar eetlust wat kan opwekken.

Ik heb van de DA een vitaminepasta meegekregen die de eetlust moet opwekken. Ieder dag mag ze daar wat van hebben. Ik heb het wat in een spuit gedaan en haar zo gegeven. Ze vond het precies wel lekker. :)
Daarnet nog wat AD voorgeschoteld maar dat moest ze niet hebben. Dan gaf ik haar wat rundsvlees (dat vindt ze echt het allerlekkerste vlees) en ze snuffelde eraan. Plots begon ze te ronken! Eerst heb ik gewoon wat vlees in haar mondje gelegd en dat at ze mooi op. Ik ben zo ontzettend trots op haar want daarna begon ze gewoon vlees uit mijn hand te eten. :dancer:
Het gaat dus echt de goede kant uit met Aynoa! Ze heeft weer wat trek in eten en daar ben ik echt blij om. Natuurlijk wil ze enkel eten uit vrouwtjes hand. Uit een bordje eten; daar doet ze niet aan mee. [-(

Morgen heb ik opnieuw een afspraak met de DA.

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#146 Geplaatst 26 juli 2009 - 13:42

:LOL: :LOL: Een kat heeft inderdaad personeel hé..eten uit baasjes hand enzo.. :d
Goed dat ze aan de beterhand is..het is al eventjes bezig hé dus best dat ze er stilaan doorkomt.
Goed zo Aynoa..doe zo verder! :dancer:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#147 Geplaatst 26 juli 2009 - 14:07

:ha ! :cheer: Binnenkort is ze weer de oude zelf.. (en ga jij haar misschien moeten blijven eten geven uit je hand :ha )

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#148 Geplaatst 26 juli 2009 - 14:12

Goed zo Aynoa :hug: !!!

Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#149 Geplaatst 26 juli 2009 - 14:18

Gaëtane, ik lees dit nu pas dit is echt sneu voor jou en vooral voor je kleine meid.  Ik hoop echt dat ze heel snel genezen is en dat ze snel terug haar oude ik is.
Heb je enig idee wat ze juist heeft ?

geef haar in iedergeval een heel dikke knuffel :hug:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#150 Geplaatst 26 juli 2009 - 14:19

Neen, de DA weet niet echt wat het is. Ze zegt dat het vanalles kan zijn.
Het is inderdaad wel wat vervelend dat ik niet weet wat het precies is, maar het belangrijkste is toch dat ik merk dat de medicatie werkt.

Geplaatste afbeelding