Spring naar inhoud

- - - - -

Aynoa is ziek (de laatste loodjes p.14)

• Log in om te reageren
235 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#196 Geplaatst 28 juli 2009 - 16:25

Dat is goed nieuws!!!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#197 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:54

Aynoa is echt niet van mij weg te slaan. Ze is altijd al een aanhankelijk katje geweest maar de laatste dagen is het echt absurd. (Niet dat ik dat erg vind hoor. :goofy: )
Miss Aynoa had kaka gedaan en toen ik opstond mocht ik haar billetjes kuisen. :roll: Na haar badje sprong ze onmiddellijk op mijn schoot. Ik zit hier nu KS wat bij te lezen en ze ligt hier nog steeds. Als ik opsta, volgt ze me. Als ik weer zit, komt ze weer op mijn schoot liggen, etc.
Gisterenavond wou ik nog een kruiswoordraadsel maken in bed. Aynoa plaatste zich zodanig neer dat ik haar alle aandacht moest geven. :ha Uiteindelijk hebben we een manier gevonden dat zij op mij kon liggen en ik toch nog wat verder kon doen. 8)
Het is net alsof ze ontzettend blij is dat ik haar zo bemoederd heb. Echt een dotje.. :loveshower:
Vanavond nogmaals naar de DA. Ik ga nieuwe oogzalf vragen. Ze knijpt beide ogen nog steeds wat toe en ik ben niet tevreden over de zalf die ze kreeg.
Bij Aynoa valt het nl. wel héél snel op als er iets aan haar gen scheelt. Normaal heeft ze gigantische kijkers en kijkt ze zodanig dat je soms schrik zou hebben dat beide oogbollen eruit gaan floepen. :x
Het slijm is nog steeds niet helemaal weg, al is het wel al verbeterd.

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#198 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:57

Oooh zo liefjes!! :heart:
Als Phoebe haar ogen tranen/etteren, gebruik ik Terramycine, ben er wel tevreden over.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#199 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:59

Dat heb ik in huis maar is bijna op. :)
Moet deze avond toch naar de DA dus vraag ik liever eerst welke zalf zij me wil voorschrijven. Ik gebruik liever niet allerhande oogzalven dooreen.

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#200 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:02

Super dat Aynoa het zo goed doet!! :thumb: :thumb:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#201 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:13

elixeryen zei:

Aynoa is echt niet van mij weg te slaan. Ze is altijd al een aanhankelijk katje geweest maar de laatste dagen is het echt absurd. (Niet dat ik dat erg vind hoor. :goofy: )
Miss Aynoa had kaka gedaan en toen ik opstond mocht ik haar billetjes kuisen. :roll: Na haar badje sprong ze onmiddellijk op mijn schoot. Ik zit hier nu KS wat bij te lezen en ze ligt hier nog steeds. Als ik opsta, volgt ze me. Als ik weer zit, komt ze weer op mijn schoot liggen, etc.
Gisterenavond wou ik nog een kruiswoordraadsel maken in bed. Aynoa plaatste zich zodanig neer dat ik haar alle aandacht moest geven. :ha Uiteindelijk hebben we een manier gevonden dat zij op mij kon liggen en ik toch nog wat verder kon doen. 8)
Het is net alsof ze ontzettend blij is dat ik haar zo bemoederd heb. Echt een dotje.. :loveshower:
Vanavond nogmaals naar de DA. Ik ga nieuwe oogzalf vragen. Ze knijpt beide ogen nog steeds wat toe en ik ben niet tevreden over de zalf die ze kreeg.
Bij Aynoa valt het nl. wel héél snel op als er iets aan haar gen scheelt. Normaal heeft ze gigantische kijkers en kijkt ze zodanig dat je soms schrik zou hebben dat beide oogbollen eruit gaan floepen. :x
Het slijm is nog steeds niet helemaal weg, al is het wel al verbeterd.

Ooh wat lief seg! Zo'n aanhankelijk poesje :love: .

Wij hebben voor Bo zijn oogontsteking druppeltjes gebruikt... Maar nu kan ik niet meer op de naam komen :wall: Het begon met D-A... Pff :(

Alleszins, dat werkte wel goed hoor, en dat was geen zootje, zoals je soms met zalfjes wel hebt..

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#202 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:39

Een pak van m'n hart dat je schatje aan de beterhand is.
Ze is een taaie meid ons Aynoake! En de goede zorgen van het vrouwke hebben natuurlijk bijgedragen aan de genezing hè. :thumb:
Wat een zorgen toch als onze beestjes ziek zijn.
Gelukkig is ze erdoor en kan jij ook weer verder genieten van je zwangerschap hè.
Dikke knuffel hoor! :hug:
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#203 Geplaatst 30 juli 2009 - 10:32

Wat fijn dat het nu beter gaat ! Profiteer maar van het aanhankelijk zijn, doet deugd !

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#204 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:43

Wat super dat ze zo aanhankelijk is :dancer: Is zo genieten he :d

jammer dat je haar toch nog in badje hebt moeten doen en dat haar oogje nog niet beter is. Maar dat zal ook wel snel beteren :thumb:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#205 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:48

mobius zei:

jammer dat je haar toch nog in badje hebt moeten doen en dat haar oogje nog niet beter is. Maar dat zal ook wel snel beteren :thumb:

Aynoa gaat wel vaker in bad omdat er af & toe iets aan haar billetjes blijft kleven. Geen idee hoe ze het doet maar soms hangt er echt nog een hele drol aan. :twisted:

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#206 Geplaatst 31 juli 2009 - 11:49

De DA was erg tevreden over hoe Aynoa nu is.
Gisteren heeft ze haar laatste spuit gekregen. Vanaf vandaag start ik een AB kuur.
De DA heeft nog druppels voorgeschreven voor haar ogen. Zo hoef ik die zalf niet meer te gebruiken. Die moet ik 3x per dag geven.
Na de pillenkuur ga ik nog eens met Aynoa op controle.

Ze is wel nog steeds niet bijgekomen. Ik ga dat toch wel in de gaten blijven houden. Toch was de DA tevreden omdat ik Aynoa niet meer dwangvoeder en ze dus alles zelf opeet.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#207 Geplaatst 31 juli 2009 - 11:51

Welke druppeltjes zijn het? Als ze zelf al eet is dat toch al een eerste stap hé.. Dat aankomen zal wel nog volgen.

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#208 Geplaatst 31 juli 2009 - 12:02

Het gaat absoluut de goeie kant op zo! Nog 'even' die kuur doen en dan is het vast weer helemaal in orde

Goedzo Aynoa!!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#209 Geplaatst 31 juli 2009 - 12:04

hoera voor aynoa!
eet nu maar flink om bij te komen he liefke!!
:dancer:

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#210 Geplaatst 31 juli 2009 - 12:08

Bibie zei:

Welke druppeltjes zijn het? Als ze zelf al eet is dat toch al een eerste stap hé.. Dat aankomen zal wel nog volgen.

De druppels heten: Trafloxal.
Ik ken ze alsinds niet en heb al een hele serie oogdruppels en oogzalven moeten kopen voor mijn schatjes. :twisted:

Geplaatste afbeelding