Spring naar inhoud

- - - - -

wat is jouw grootste droom ?

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#1 Geplaatst 20 juli 2009 - 17:38

wat is jou grootste droom moest alles kunnen , wat zou je willen ... :)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 20 juli 2009 - 17:39

ik wil kunnen toveren :oops: :onzeker:

Geplaatste afbeelding

Sjalot
Sjalot
  • 128 berichten
  • 8 katten

#3 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:00

Hier in de buurt staat een prachtige boerderij...dat is mijn droomhuis....
Groetjes van Charlotte

6 Maine Coons & 2 Heilige Birmanen

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:04

ik zou graag een toverstafje hebben :ha
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:53

terug 18 zijn en weten wat ik nu weet

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#6 Geplaatst 20 juli 2009 - 19:33

ik heb zovele dromen maar één er van is dat ik genoeg centjes zou hebben dat ik de woning van naast mij, die al jaren leeg staat koop, beide (die van mij en die van hiernaast) plat gooi en er een grotere woning op bouw, de tuin helemaal in het teken van mijn katjes en mijn huis natuurlijk ook. Ik zou dan meer plaats hebben want met 5 kids en al die katten is het hoe groter hoe beter :d
Geplaatste afbeelding

Guest_Billy_*
Guest_Billy_*

#7 Geplaatst 20 juli 2009 - 19:39

Ik heb eigenlijk niet echt een droom. K vind het leven zooo boeiend zoals het is! Je weet nooit wat morgen brengt, en alles heeft zijn reden, zelfs al zie je die vandaag nog niet.
Als ik dan al een droom zou hebben, dan zou het zijn dat mensen eens anders leren omgaan met mekaar, dieren en natuur.
En voor mezelf... Een boerderijtje zie ik wel zitten :)
Dan koop ik een varkentje, en geitjes, kippies, een pony'tje voor de dochter :love3: en een héleboel weggesmeten poezies om te vertroetelen :heart:

Guest_hulpelose dierenvriend_*
Guest_hulpelose dierenvriend_*

#8 Geplaatst 20 juli 2009 - 19:52

met ozzy aan een kattenshow meedoen

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 20 juli 2009 - 21:41

Een toverstafje zie ik ook wel zitten, en heel veel geld hebben om alle verwaarloze dieren te helpen zodat ze kunnen genieten voor de rest van hun leven. :thumb:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#10 Geplaatst 20 juli 2009 - 23:24

Wel, ik had twee dromen:

1) een heel goed diploma halen zodat ik een heel interessante job zou kunnen hebben. Ik ben natuurlijk nog niet gestart maar afgestudeerd ben ik al wel :)
2) het huis volledig renoveren zonder teveel compromissen, wat nu ook aardig goed aan't lukken is

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 20 juli 2009 - 23:27

Ik zou heel graag eens naar japan willen om me te verdiepen in de geishacultuur.

Verder niet veel dromen hoor, ja een eigen huisje en een kindje maar dat is toekomst, daar moet je niet mee haasten.
Geplaatste afbeelding

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#12 Geplaatst 20 juli 2009 - 23:51

catherine zei:

Een toverstafje zie ik ook wel zitten, en heel veel geld hebben om alle verwaarloze dieren te helpen zodat ze kunnen genieten voor de rest van hun leven. :thumb:

wat een mooi idee :)
ik ben wat egoistischer, mocht er ooit nog een wonder uit de lucht vallen, mijn oud huis verkocht krijgen , een kindje ooit en fotografie verder uitbouwen als beroep

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#13 Geplaatst 20 juli 2009 - 23:56

oh, ik weet het wel hoor, Ik zou een groot stuk grond willen en dan een huis dat volledig naar men zin is laten bouwen. Met een ruime tuin zodat ik men poezels een grandioze kattenren kan geven en dat men dochtertje veel plaats heeft in de tuin. En dan als laatste zou ik graag achter men tuin een weide hebben waar ik dan voor mij en men dochtertje een paard en een pony'tje kan zetten, zodat ik mijn hobby terug kan hervatten. :LOL:

Rebucci
Rebucci
  • 367 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 21 juli 2009 - 01:32

Terug gelukkig zijn...

Grtz,
Rebucci
Geplaatste afbeelding
      :paw Pootjes van mijn 2 schatten en mij! :paw

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 21 juli 2009 - 08:08

Ik droom van zoveel dingen...  Een toverstaf zou wel handig zijn, dan kun je gewoon alles waar je van droomt te voorschijn toveren...
Maar waar ik eigenlijk van droom, is een boerderij, met plaats voor een hele hoop dieren (waar ik dan ook verwaarloosde of gedumpte dieren kan opvangen) en dan ook geld genoeg hebben, zodat ik niet meer hoef te gaan werken, en
ik gewoon al mijn tijd kan spenderen aan de dieren op die boerderij.

Geplaatste afbeelding