Spring naar inhoud

- - - - -

wat is jouw grootste droom ?

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 11 november 2009 - 20:27

Ik droom van een verbouwde boerderij met iets of wat grond erbij.  Een afgebakende tuin vol met Maine Coones.  Een grote keuken waar ik voor veel vrienden kan koken en kan entertainen.  Ik zou ook graag een verbouwde schuur hebben waar ik hobby, knutsel en handwerkcursussen zou willen geven.
Meer moet da niet zijn :d

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#32 Geplaatst 11 november 2009 - 20:29

Een goede job vinden, in mijn droomhuis wonen en gelukkig worden met de liefde van mijn leven.

Cliché maar het is echt mijn grootste droom

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#33 Geplaatst 11 november 2009 - 20:29

Mijn Droom...

Een ongelooflijk groot domein, met GééN BUREN!!!!!!! en iets realiseren zoals Dierenthuis in Nederland. www.dierenthuis.nl

Eens je daar geweest bent is het een verslaving en kan je er alleen maar van dromen en hopen als je eens wakker wordt, dat die droom uitkomt ;)

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#34 Geplaatst 11 november 2009 - 20:40

de lotto winnen zodat ik kan een heel groot, mooi en efficiënt dierenasiel zetten voor de grensstreek in rekkem/menen
zodat de dieren er goed zitten en ze niet bang moeten zijn om eruit gezet te zijn ze kunnen nergens naartoe :cry: :cry:
waar ze nu zitten is het ook niet zo veilig meer
das men grootste wens en droom :(

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#35 Geplaatst 11 november 2009 - 21:29

Mijn droom:
een mooi huis met tuin... 2-3 slaapkamers (voor ons en 2 kindjes)
een mooie living en keuken met kookeiland

genoeg plaats voor een poezel of 4 (ik wil altijd al een brit of een maine coon)

kortom eigenlijk een supergelukkig leven :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#36 Geplaatst 11 november 2009 - 21:37

Mijn grootste droom is dat alle mensen die ik liefheb gezond mogen zijn/blijven en al de rest komt vanzelf wel...

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#37 Geplaatst 11 november 2009 - 21:43

Mijn meeste dromen zijn gerealiseerd. Een toffe man, leuke job, lieve kinderen en een huis vol huisdieren. Wat wil een mens nog meer ???

Dus nu nog een lang en gezond leven voor ons allen...om een beetje egoïstisch te zijn.

Maar bovenal alle kinderen recht op geluk en liefde !!!!
We hebben 2 jaar een meisje in pleegzorg gehad en toen we ondekten hoe onrechtvaardig alles werkt (dienstverlening, ouders, familieleden,...) , werden we er ziek van !!! Zoveel ellende en triest in een kinderhart hadden we nog nooit gezien. Nog veel te veel kinderen zitten in zware ellende en worden niet geholpen.
(kijk maar naar de verdronken kleuter die ze vonden dit week-end)

Bewerkt door feroesti, 11 november 2009 - 21:48.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#38 Geplaatst 12 november 2009 - 01:34

Mijn droom is dat ik en mij familie gezond mogen blijven..
Geplaatste afbeelding