Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

kittenpakket

• Log in om te reageren
119 reacties op dit onderwerp
Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 29 juni 2011 - 18:43

Amai, dit zijn allemaal droompakketten. Het enige wat wij hebben gekregen was de draagbench een dekentje er in en een klein speelbeestje. Ahja en de katten ook. Hahaha
Groetjes van Goabees, Moesjke, Savke, Xela en Easy! :p :a :catwalk

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#107 Geplaatst 29 juni 2011 - 19:20

Goabees zei:

Ahja en de katten ook. Hahaha

chance :ha

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#108 Geplaatst 01 juli 2011 - 11:48

Ik heb gewoon alles gekocht hoor, geen kittenpakket aangevraagd, orijen doet dit niet en ik wou geen andere merken voeding meegeven met de kittens.
Dus ik heb gewoon een zak voer en speeltjes gekocht (best duur per kittenpakket was ik over de 80 euro kwijt) :oops:
Geplaatste afbeelding

jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#109 Geplaatst 01 juli 2011 - 13:32

Inderdaad, ik wil ook enkel orijen meegeven en die hebben geen kittenpakketten. Wel kleinere zakjes voer, dus die koop ik dan.

pien16
pien16
  • 9 berichten

#110 Geplaatst 05 augustus 2011 - 13:22

hoi ik ben dan wel 11, maar ik heb wel een heel groot kittenpakket (voor die prijs)
dit kitten pakket was namen lijk helemaal gratis :d .nee geen verzendkosten of zo iets :LOL: .
je kan het zelf ook bestellen door een mail te sturen naar info@biofooddiervoeding.nl je moet dan het antal kittens en je adres door geven.
voor een groter kitten pakket stuur je een mail naar info@royalcanin.nl met je adres en hoe veel kittens je hebt, dat is geen klein blikje voer maar een tas vol spullen.

pien16
pien16
  • 9 berichten

#111 Geplaatst 05 augustus 2011 - 13:31

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding
dit zijn foto's die ik net ben vergeten

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#112 Geplaatst 05 augustus 2011 - 14:07

pien16 zei:

hoi ik ben dan wel 11, maar ik heb wel een heel groot kittenpakket (voor die prijs)
dit kitten pakket was namen lijk helemaal gratis :d .nee geen verzendkosten of zo iets :LOL: .
je kan het zelf ook bestellen door een mail te sturen naar info@biofooddiervoeding.nl je moet dan het antal kittens en je adres door geven.
voor een groter kitten pakket stuur je een mail naar info@royalcanin.nl met je adres en hoe veel kittens je hebt, dat is geen klein blikje voer maar een tas vol spullen.

heel leuk voor je.
als wij als belgische cattery een kittenpakket aanvragen bij RC dan krijgen we per kitten en sporttasje met 3 staaltjes babycat (die ze op 13 weken al lang niet meet eten) een boekje een bontmuisje en een maatbeker voor de voeding :evil:
ik maak dan liever zelf een mooi pakket met 1 soort (goede) voeding en hopen speeltjes :p
Ik moet ook wel bekennen dat ik het heel erg leuk vond om spulletjes voor het kittenpakket te zoeken hoor.

Bewerkt door noukie, 05 augustus 2011 - 14:10.

Geplaatste afbeelding

Lulukai
Lulukai
  • 320 berichten

#113 Geplaatst 06 augustus 2011 - 11:29

Smitten Kitten zei:

Wij hebben een redelijk groot kittenpakket omdat ik mijzelf niet in toom kan houden :LOL:

Wat wij meegeven

-Alle filmpjes en foto op cd
-een dragonfly
-een babyfleecedekentje
-allerlei stalen droogvoer (van in de dierenwinkel. Rond de kittenperiode vraag ik altijd -en dat is vaak- als ik in de dierenwinkel ben vraag ik staaltjes om in de pakketten te steken :) )
-kittenpakket van carnibest en andere kittenpakketten, (Hills, Vetconcept, Animonda, Topfokker, Sanabel,... ik bestel gewoon een beetje overal kittenpakketten zodat de nieuwe eigenaars zelf kunnen zien waar ze zich het prettigste bij voelen)
-verschillende zakjes en blikjes natvoer (Shesir, Animonda, Porta21 etc)
-verenstokje
-keischattige eetbakjes met bolletjes
-laserlampje
-kattengrasje
-een tube gimpet maltpasta (tja, langhaartjes he ;-) en zowat elke kat doet een moord voor gimpet pasta)
-een roze hengeltje voor de poesjes en een blauw voor de katertjes van het merk Trixie. Zit ook een speelgoedje bij, een roos hartje met veertjes voor de poezen en een blauw balletje voor de katertjes.
-speelgoedmuisjes oa catnipmuisje
-balletjes
-stinkmuis
-stinkstrik
-stinkkussentje
-gepersonaliseerd mandje
-kittendagboekje
-foto's van de dierenfotograaf en eventueel ook een canvasje, moeten we nog bespreken met de fotograaf.
-foldertjes van oa dierenverzekering, voeding, onze dierenfotograaf
-kattensnoepjes Ziwipeak, whiskas en van die gedroogde tonijnschaafsels
-kruidenmuis

Ik heb hier echt een megagrote verzameling met kattenspulletjes, telkens ik iets leuks tegenkom in de winkel koop ik het in 10+voud met de kittenpakketten in het achterhoofd :LOL: Ik vind het gewoon heel leuk dat ik mijn babies zo'n afscheidskadootje kan meegeven.

En verder zit er in het kittenpakket nog het papierwerk, de papieren van de chip, het contract, het europees paspoortje, de stamboom, het dierenartsboekje, een kopie van alle testen van de ouders etc.

Qua spulletjes probeer ik er eigenlijk gewoon zo een beetje vanalles in te steken dat wij hier gebruiken en dat niet zo heel bekend is of dat bij ons speciaal in de smaak valt (bv die gimpet haarbalpasta) zodat de nieuwe eigenaars die spulletjes eens kunnen uitproberen. Ik hoop dan natuurlijk dat de kittenkopers ook overtuigd zijn van het product en dat mijn babies in hun nieuwe thuis ook de gezonde hapjes en leuke speelgoedjes zullen blijven krijgen.

amai! waren ze maar allemaal gelijk u! :) ik heb zelf nog nooit een katje gekocht (ik ben eerder pro adoptie uit een asiel) maar je merkt duidelijk dat je erg veel geeft om de katjes en wilt dat ze een goede thuis krijgen. :love3:
Geplaatste afbeelding

pien16
pien16
  • 9 berichten

#114 Geplaatst 12 augustus 2011 - 15:59

ja ja ik weet het ik ben 11 en mijn kat is bevallen van 5 super schattige  kittens.

dit is mijn kitten pakket helemaal gratis ook geen verzendkosten. :)
Geplaatste afbeelding

dit zit er in:

* 400 gr. royal canin kitten 35

* 60 gr. (proefzakje) royal canin babycat 34

* royal canin maatbeker

* royal canin kittengids

* 1 zakje royal canin kitten instinctieve

* royal canin voeding wijzer

* royal canin waardebon 2,50

* 2 bio food proefzakjes kat 3 mix

* 2 roletjes c.a. 12 snoepjes zalm kaas zeewier of gist smaak

* c.a. 100 snoepjes bio food anti vlo of relax

* 4 papieren over bio food

* bio food folders

* bio food waardebon bij aankoop van bio food klein verpakking 100 katten snoepjes gratis

* alles van bio food is ver pakt in een doos

* die doos en de rest woorden verpakt in een royal canin tas

dit alles heb ik geregeld via verschillende bedrijven en via internet.
:eat

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#115 Geplaatst 12 augustus 2011 - 19:38

ik heb ook naar biofood gemaild (vorige week) voor de opvangkittens van pakketjes te voorzien en ik kreeg helemaal niets :evil:

geen budget was het antwoord :roll:

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.141 berichten
  • 4 katten

#116 Geplaatst 07 december 2015 - 18:33

Uppieeeeee, altijdd leuk nieuwe pakketjes en creativiteit te zien!!!

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#117 Geplaatst 15 december 2015 - 13:03

Ik varieer meestal maar dit is ongeveer de basispakket 😊 WP_20150424_11_02_04_Pro.jpg
Geplaatste afbeelding

poezeminneke
poezeminneke
  • 61 berichten

#118 Geplaatst 16 december 2015 - 14:05

altijd leuk ,  wij hebben gewoon een zakje van rc kittenbrokjes mee gekregen , ma kom tis iets he

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 810 berichten
  • 11 katten

#119 Geplaatst 18 december 2015 - 20:02

Een van onze kittenpakketten vol speeltjes en vertrouwde spullen.

12231256_781081462004056_887049723_n.jpg IMAG0769.jpg IMAG0775.jpg

Daarnaast krijgen onze kittens nog versvoer mee.

Bewerkt door mijnbengaaltjes, 18 december 2015 - 20:10.

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#120 Geplaatst 19 december 2015 - 07:41

Bekijk berichtelixeryen, op 24 juli 2009 - 12:49, zei:

Voor Hill's moet je geen lid zijn. Althans, vorig jaar kreeg ik de kittenpakketen gewoon zo. Dit jaar heb ik enkel nog maar info gekregen over hun cattery-programma (weet niet precies wat het was eigenlijk :oops: ) Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ik 4 kittenpakketten krijg maar ik heb nog geen antwoord gekregen.
Misschien bel je best eens? (0800-17745)

@ Tirza: Dit zijn de contactgegevens van Hill's: http://www.hillspet.be/Contact-Us.aspx

de kittenpakketten bij hills krijg je alleen nog als je kan aantonen zelf een aantal zakken te kopen in hun catteryprogramma

hier krijgen ze mee:

- USB-stick (zo kunnen ze altijd de foto's zelf kiezen die ze willen houden)
- speeltentje
- speelveertje
- kong
- laserlampje
- balletjes en muisjes
- speeltunnel
- eetbakje
- zakje rc 400gr
- kittenpakket rc
- kittenpakket fokker
- zakje cats' breeders kattenzand
- kittenpakket smolke
- kittenpakket prins
- pingpong balletjes (altijd leuk)
- rugzakje cattery
- speeltje met veertje aan
- een ronde met balletjes in
- valeriaankussentjes

- snoepjes van vitakraft en cats sense
- natvoer rc kitten (paar zakjes)
- biofood kittenpakket ( al haal ik de snoepjes eruit, kittens hebben geen kalmering nodig
- pippet stronghold kitten

en dan meestal nog wat anders, te zien wat ik tegenkom in de winkels

Bewerkt door nisha's wonderland, 19 december 2015 - 07:43.