Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

kittenpakket

• Log in om te reageren
119 reacties op dit onderwerp
Lotlorie
Lotlorie
  • 82 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 23 juli 2009 - 11:03

Spanishke zei:

Zo'n pakketje kost maar 20-30 euro?? Er zit een fotoboekje bij ook zie ik of is dat iets anders? :oops:

Oh sorry mijn fout dat staat er een beetje onduidelijk ik bedoel 20-30 euro per kitten. Gezien het pakket op de foto voor twee kittens is, zit daar dus 40-60 euro in. Zat hem in dit geval voornamelijk in de zak eukanuba brokjes, zak tolerant versvoeding en wat speeltjes. De rest dus allemaal gratis aangevraagd.

De fotoboekjes die erbij zitten zijn zelf gemaakt, dus die kosten waren nihil ;) Wel zaten er ook foto afdrukken bij met ook foto's van de ouders etc.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 23 juli 2009 - 11:16

Lotlorie zei:

Oh sorry mijn fout dat staat er een beetje onduidelijk ik bedoel 20-30 euro per kitten. Gezien het pakket op de foto voor twee kittens is, zit daar dus 40-60 euro in. Zat hem in dit geval voornamelijk in de zak eukanuba brokjes, zak tolerant versvoeding en wat speeltjes. De rest dus allemaal gratis aangevraagd.

De fotoboekjes die erbij zitten zijn zelf gemaakt, dus die kosten waren nihil ;) Wel zaten er ook foto afdrukken bij met ook foto's van de ouders etc.

Ah zo bedoel je, ja 20-30 euro per kitten moet mogelijk zijn, het moet toch iets zijn natuurlijk. Hoe kan je die dingen gratis aanvragen, via het RC lidmaatschap?
Die fotot's in de boekjes zijn dan ook van fotokwaliteit? Als je deze zelf afprint op fotopapier kost dat toch ook veel aan het papier en de inkt? Zo'n boekje vind ik dus ontzettend leuk, alleen vind ik het soms moeilijk om wat recente foto's van de laatste week ofzo erbij te voegen aangezien ze dan normaal gezien al af moeten zijn

Bewerkt door Spanishke, 23 juli 2009 - 11:32.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 23 juli 2009 - 11:19

Dit vraag ik me ook af, waar vragen jullie allemaal die gratis kittenpakketjes aan?

Lotlorie
Lotlorie
  • 82 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 23 juli 2009 - 11:39

De pakketten kun je vaak aanvragen via de websites van de voeren. Soms moet je lid worden van een breederclub voordat je de pakketten aan kunt vragen. Hiervoor neem je het beste een kijkje op de websites van de voeders.

De foto's in de boekjes zijn afgedrukt op een fotoprinter thuis, dus ja die zijn wel van goede kwaliteit maar kosten wat minder. Die printer hebben we nu niet meer en ik denk dat we nu per kitten een leuk fotoboekje bestellen, ze zijn er al vanaf iets van 8 euro hier in nederland. Die heb ik ook eens laten maken voor op de showkooi en iemand vond die blijkbaar zo leuk dat ie hem heeft meegenomen :evil:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 23 juli 2009 - 11:52

Lotlorie zei:

De pakketten kun je vaak aanvragen via de websites van de voeren. Soms moet je lid worden van een breederclub voordat je de pakketten aan kunt vragen. Hiervoor neem je het beste een kijkje op de websites van de voeders.

De foto's in de boekjes zijn afgedrukt op een fotoprinter thuis, dus ja die zijn wel van goede kwaliteit maar kosten wat minder. Die printer hebben we nu niet meer en ik denk dat we nu per kitten een leuk fotoboekje bestellen, ze zijn er al vanaf iets van 8 euro hier in nederland. Die heb ik ook eens laten maken voor op de showkooi en iemand vond die blijkbaar zo leuk dat ie hem heeft meegenomen :evil:

Ah waarschijnlijk zijn wij nu te laat om dit nog aan te vragen :(
Amai das wel straf, gewoon een boekje nemen van katten en kittens die niet eens van hun zijn, hoe belachelijk ben je dan niet bezig. Die zullen ook wel in't geniep je kat proberen strelen hebben van achter het plexiglas :evil:
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 23 juli 2009 - 11:55

In mijn kittenpakketje van vorig jaar zat het volgende:

- Zak voeding RC Babycat (die kregen ze hier)
- Zakjes Kitten Persian RC
- Enkele speeltjes en een hengeltje
- DVD met foto's
- Infomapje met info voeding / ziekten / ... , testresultaten, groeitabel kitten, info kittentje, etc.
- Doekje met nestgeur
- Kittenpakket Hill's
- Kittenpakket Prins
- Kittenpakket Topfokker
- Stamboom en dierenartsboekje zat er uiteraard ook bij. ;)

Ik denk dat het zo iets was. Dit jaar zal dat weer iets gelijkaardigs zijn. Kittenpakketten van RC kon ik niet aanvragen daar ik geen lid mocht zijn van de Catbreedersclub.

Kittenpakketjes kan je inderdaad aanvragen via sites. Als ik weet dat een bepaalde voeding kittenpakketten heeft, stuur ik een mailtje met de vraag of ik er enkele mag ontvangen. (Soms wordt er niet op gereageerd hoor. :ha )
Ik ben wel van mening dat er voor Nederlanders meer beschikbaar is. Soms kreeg ik de melding dat het voor belgen niet beschikbaar is..

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#22 Geplaatst 23 juli 2009 - 12:00

Lotlorie zei:

Herkenbaar! Ik had ook eens fotoboekjes mee naar show en moest voortdurend achter mensen aanlopen die ze mee wilden pikken :evil:

Volgende keer hang ik ze vast aan de kooi 8)

Lotlorie
Lotlorie
  • 82 berichten
  • 6 katten

#23 Geplaatst 23 juli 2009 - 13:35

Smitten Kitten zei:

Herkenbaar! Ik had ook eens fotoboekjes mee naar show en moest voortdurend achter mensen aanlopen die ze mee wilden pikken :evil:

Volgende keer hang ik ze vast aan de kooi 8)

Ik zet enkel nog een of twee foto's neer, dan maar geen boekjes.

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#24 Geplaatst 23 juli 2009 - 15:58

Tirza zei:

Dit vraag ik me ook af, waar vragen jullie allemaal die gratis kittenpakketjes aan?

Bij Rc ga je naar hun website en moet je het formulier invullen, je moet langs website nestjes aangeven en dan krijg je zo kittenpakketten, je moet ze wel afhalen bij een winkel zoals zoomart bevoorbeeld.

Bij Hill's kan je ook dit aanvragen, je krijgt formulieren thuis gestuurd , deze formulieren moet je invullen, dan als je een nestje hebt moet je een formulier invullen om kittenpakketten te krijgen, deze worden je thuisgestuurd, ook kan je achteraf de naam en adres van de nieuwe baasjes invullen als het kitten 1 jaar wordt krijgen ze nog een cadeautje van Hill's.
Adres van Hill's:
Hill's Pet Products NV
T.A.V Hill's Breeder Association
Vorstlaan 165,1160 Brussel
Tel: 02.6463555

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 24 juli 2009 - 08:18

amazingdolls zei:

Bij Rc ga je naar hun website en moet je het formulier invullen, je moet langs website nestjes aangeven en dan krijg je zo kittenpakketten, je moet ze wel afhalen bij een winkel zoals zoomart bevoorbeeld.

Bij Hill's kan je ook dit aanvragen, je krijgt formulieren thuis gestuurd , deze formulieren moet je invullen, dan als je een nestje hebt moet je een formulier invullen om kittenpakketten te krijgen, deze worden je thuisgestuurd, ook kan je achteraf de naam en adres van de nieuwe baasjes invullen als het kitten 1 jaar wordt krijgen ze nog een cadeautje van Hill's.
Adres van Hill's:
Hill's Pet Products NV
T.A.V Hill's Breeder Association
Vorstlaan 165,1160 Brussel
Tel: 02.6463555

Zou het nog mogelijk zijn om dit volgende week te bekomen of gaat dit langer duren? Ik ben nl nog geen lid of nix, ik neem aan dat je ook lidgeld moet betalen en dergelijke? Als er iets is dat ik over het hoofd gezien heb, zijn het wel gratis kittenpaketten, hoe dom van mij :wall:

Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 24 juli 2009 - 09:14

Misschien is het makkelijk om de directe link van de site hier te plaatsen.

Heb een gans eind zitten zoeken op de site van Hill's en nog niet gevonden.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#27 Geplaatst 24 juli 2009 - 12:49

Spanishke zei:

Zou het nog mogelijk zijn om dit volgende week te bekomen of gaat dit langer duren? Ik ben nl nog geen lid of nix, ik neem aan dat je ook lidgeld moet betalen en dergelijke? Als er iets is dat ik over het hoofd gezien heb, zijn het wel gratis kittenpaketten, hoe dom van mij :wall:

Voor Hill's moet je geen lid zijn. Althans, vorig jaar kreeg ik de kittenpakketen gewoon zo. Dit jaar heb ik enkel nog maar info gekregen over hun cattery-programma (weet niet precies wat het was eigenlijk :oops: ) Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ik 4 kittenpakketten krijg maar ik heb nog geen antwoord gekregen.
Misschien bel je best eens? (0800-17745)

@ Tirza: Dit zijn de contactgegevens van Hill's: http://www.hillspet.be/Contact-Us.aspx
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 24 juli 2009 - 13:00

elixeryen zei:

Voor Hill's moet je geen lid zijn. Althans, vorig jaar kreeg ik de kittenpakketen gewoon zo. Dit jaar heb ik enkel nog maar info gekregen over hun cattery-programma (weet niet precies wat het was eigenlijk :oops: ) Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ik 4 kittenpakketten krijg maar ik heb nog geen antwoord gekregen.
Misschien bel je best eens? (0800-17745)

@ Tirza: Dit zijn de contactgegevens van Hill's: Contact

Ga ik zeker doen straks, bedankt :jump:
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#29 Geplaatst 24 juli 2009 - 14:23

Spanishke zei:

Ga ik zeker doen straks, bedankt :jump:
Laat je hier dan ook eventes weten wat ze gezegd hebben? :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#30 Geplaatst 24 juli 2009 - 20:07

Ik heb de kittens hier een pakketje meegeven van

1 kilo kittenbrokjes
2 keer natvroer
twee speeltjes
en veel leesvoer en informatie
en een fotoboek van de kittenzelf vanaf het moment dat ze geboren werden todat ze weggingen.
Geplaatste afbeelding