Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

kittenpakket

• Log in om te reageren
119 reacties op dit onderwerp
Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#31 Geplaatst 24 juli 2009 - 20:21

Hier krijgen de ukken ook een leuk pakketje mee.

-tig speeltjes
-whiskaspakketje
-proplan
-royal canin
-hills
-Iams/eukaneuba
-diverse blikjes
-carnibest pakketje
-mandje
-verenstokkie/ dit nest heeft geluk krijgt een dragonfly
-bij de langharen heb ik een speciale kam met rollendetandjes erbij gedaan
-foto's hebben ze gehad via de mail
-eigen gemaakt kittenboekje met info
-snoepjes en nog wat klein spul wat ik terplekke verzin
-soms een voerbakje of bewaarblik.

Dit alles kan varieren daar ik soms weer iets anders bedenk.

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 24 juli 2009 - 20:38

Amai seg, wat een leuke kittenpakketjes allemaal. :LOL:

leila
leila
  • 115 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 24 juli 2009 - 23:06

voor het pakket van hills en royal canin heb ik naar hun toe gebeld.
royal canin gaat het opsturen.
voor hills krijg ik eerst formulieren thuis die ik dan moet terug sturen.
van prins kon ik zo invullen op de site, en heb ik ook heel snel ontvangen (de gratis pakketjes).
van carocat moet ik bij de dierenwinkel vragen, die moeten het dan gaan bestellen, maar daar ben ik nog niet geweest.
ik woon wel in nederland.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#34 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:34

Smitten Kitten zei:

Wij hebben een redelijk groot kittenpakket omdat ik mijzelf niet in toom kan houden :LOL:

Wat wij meegeven

-Alle filmpjes en foto op cd
-een dragonfly
-een babyfleecedekentje
-allerlei stalen droogvoer (van in de dierenwinkel. Rond de kittenperiode vraag ik altijd -en dat is vaak- als ik in de dierenwinkel ben vraag ik staaltjes om in de pakketten te steken :) )
-kittenpakket van carnibest en andere kittenpakketten, (Hills, Vetconcept, Animonda, Topfokker, Sanabel,... ik bestel gewoon een beetje overal kittenpakketten zodat de nieuwe eigenaars zelf kunnen zien waar ze zich het prettigste bij voelen)
-verschillende zakjes en blikjes natvoer (Shesir, Animonda, Porta21 etc)
-verenstokje
-keischattige eetbakjes met bolletjes
-laserlampje
-kattengrasje
-een tube gimpet maltpasta (tja, langhaartjes he ;-) en zowat elke kat doet een moord voor gimpet pasta)
-een roze hengeltje voor de poesjes en een blauw voor de katertjes van het merk Trixie. Zit ook een speelgoedje bij, een roos hartje met veertjes voor de poezen en een blauw balletje voor de katertjes.
-speelgoedmuisjes oa catnipmuisje
-balletjes
-stinkmuis
-stinkstrik
-stinkkussentje
-gepersonaliseerd mandje
-kittendagboekje
-foto's van de dierenfotograaf en eventueel ook een canvasje, moeten we nog bespreken met de fotograaf.
-foldertjes van oa dierenverzekering, voeding, onze dierenfotograaf
-kattensnoepjes Ziwipeak, whiskas en van die gedroogde tonijnschaafsels
-kruidenmuis

Ik heb hier echt een megagrote verzameling met kattenspulletjes, telkens ik iets leuks tegenkom in de winkel koop ik het in 10+voud met de kittenpakketten in het achterhoofd :LOL: Ik vind het gewoon heel leuk dat ik mijn babies zo'n afscheidskadootje kan meegeven.

En verder zit er in het kittenpakket nog het papierwerk, de papieren van de chip, het contract, het europees paspoortje, de stamboom, het dierenartsboekje, een kopie van alle testen van de ouders etc.

Qua spulletjes probeer ik er eigenlijk gewoon zo een beetje vanalles in te steken dat wij hier gebruiken en dat niet zo heel bekend is of dat bij ons speciaal in de smaak valt (bv die gimpet haarbalpasta) zodat de nieuwe eigenaars die spulletjes eens kunnen uitproberen. Ik hoop dan natuurlijk dat de kittenkopers ook overtuigd zijn van het product en dat mijn babies in hun nieuwe thuis ook de gezonde hapjes en leuke speelgoedjes zullen blijven krijgen.

Moet nog wat toevoegen aan mijn lijstje. Misschien een beetje een raar item, maar heb er ook snelle thermometers met flexibele punt bij gedaan. Waren in reclame in de Aldi. Toch handig voor de kittenkopers om in huis te hebben moest hun kitten/kat ziek worden. Weet nog dat toen we pas katten hadden dat we er pas achter kwamen dat we geen goede thermometer hadden voor de katten toen er eentje ziek werd.

leila
leila
  • 115 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 25 juli 2009 - 22:08

Smitten Kitten zei:

Moet nog wat toevoegen aan mijn lijstje. Misschien een beetje een raar item, maar heb er ook snelle thermometers met flexibele punt bij gedaan. Waren in reclame in de Aldi. Toch handig voor de kittenkopers om in huis te hebben moest hun kitten/kat ziek worden. Weet nog dat toen we pas katten hadden dat we er pas achter kwamen dat we geen goede thermometer hadden voor de katten toen er eentje ziek werd.

alleen al voor het kittenpakket zou ik al graag een kitten bij je kopen :d .
raar??? je zou het niet verwachten in een kittennpakket, maar het is wel iets waar de meeste niet over nadenken om in huis te hebben (incl. ikzelf)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#36 Geplaatst 25 juli 2009 - 23:07

leila zei:

alleen al voor het kittenpakket zou ik al graag een kitten bij je kopen :d .
raar??? je zou het niet verwachten in een kittennpakket, maar het is wel iets waar de meeste niet over nadenken om in huis te hebben (incl. ikzelf)

Haha, het kittenpakket is zoveel minder leuk als de kittens :heart:

leila
leila
  • 115 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 26 juli 2009 - 13:09

dat is zeker waar.

borduurpoes
borduurpoes
  • 125 berichten

#38 Geplaatst 26 juli 2009 - 13:27

Amai, leuk zeg, ik kreeg helemaal niets mee... uitgezonderd het boekje dat de poes was ingeënt en heb maanden moeten wachten op de stamboom...

leila
leila
  • 115 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 26 juli 2009 - 13:36

borduurpoes zei:

Amai, leuk zeg, ik kreeg helemaal niets mee... uitgezonderd het boekje dat de poes was ingeënt en heb maanden moeten wachten op de stamboom...

jammer is dat, zeker omdat de meeste cattery's wel de moeite nemen om er wat informatieve dingen en leuke dingen bij te doen.

waarom moest je zo lang op de stamboom wachten? de stamboom hoort bij de kat, en dient mee te gaan wanneer hij/zij naar de nieuwe eigenaar gaat.

raggedy cats
raggedy cats
  • 526 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 28 juli 2009 - 21:18

goh ik denk maar ben nog niet zeker dat ik er alvast ga indoen:

-alle documenten aangevuld met een cd-rom van de foto's
-de brokjes dat ze hier krijgen en de extra's zoals viyo enzo
-een poezendekentje of kussentje met hun en de mama's geur aan
-geboortekaartje en doopsuiker :)
- speeltjes waarmee ze kat per kat graag mee spelen (nieuw uiteraard)
- kittenpakketten als ik er vast krijg
en nog andere leuke dingen dat ik tegen dan hoogst waarschijnlijk in de winkels zie liggen :LOL:

Ik kreeg mee:
- geboortekaartje en doopwater in een flesje
- fototje van katje
-alle papieren
- testzakjes eten
- dekentje met geur aan (een witte ronde cirkel met staart aan)
in een mooi zakje en vond dit wel heel leuk!

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:27

Het prachtige kittenpakket van Spanishke! (en er ontbreekt zelfs nog iets).. Het was echt een heel mooi pakket met alles op en aan: speelgoed, voeding, foto's, een tentje.. Zelf een kalender van onze mooie Santos :love: Hier een fotootje

Geplaatste afbeelding

Heel erg bedankt Simon en Katrien :hug:

Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#42 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:31

das wel een mooi pakket! :)

Anida
Anida
  • 727 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:38

Toen ik Toetie ging halen kreeg ik ook een klein kittenpakketje. En Toetie komt niet eens bij een Cattery vandaan. Gewoon een htk`tje uit een oepsnestje. Deze dame vond het leuk om ons toch iets mee te geven. Er zat een speeltje in en een zakje brokjes. Een cdtje met de foto`s en filmpjes. En een antivlooienpipetje. En nog wat boekjes die ze van de DA had gehad. Ik vond dit echt heel leuk om te krijgen.
Geplaatste afbeelding
Rust zacht lieve Pluk*

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 03 augustus 2009 - 07:04

Das heel graag gedaan en ja inderdaad ik mee mijne "stomme kop" :wall: ben natuurlijk nog 1 van de belangrijkste dingen vergeten, niet belangrijk voor hem, wel voor jullie :)
Hopelijk vergeet ik het niet mee te brengen in september :LOL: Ik had er nog van gedroomd dat ik vanalles ging vergeten zijn en dat tentje ging ik zeker vergeten omdat dat apart lag, maar dat heb ik gelukkig wel mee. Super dat hij er in zit op de foto :thumb: hij zal er wel veel gebruik van maken, ze zijn er hier allemaal gek op
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#45 Geplaatst 03 augustus 2009 - 11:22

Mooi pakketje!

Geplaatste afbeelding