Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

kittenpakket

• Log in om te reageren
119 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 03 augustus 2009 - 13:44

:LOL: :LOL: , ziet er inderdaad leuk uit  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#47 Geplaatst 03 augustus 2009 - 14:50

Hele mooie pakketjes allemaal! :)

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 03 augustus 2009 - 18:53

Oh, prachtige kittenpakketten allemaal!!

Bij Zucchero kreeg ik wat speeltjes, bij Minstrel een speeltunnel en een mapje met foto's. Ook kreeg ik bij Minstrel wat rauwvoer, de rest was niet nodig want ik heb zelf een volle vriezer.
Zucchero komt uit Luxemburg dus rauwvoer meenemen vanuit daar naar hier was niet zo handig.

Bij Sam krijg ik ook een kittenpakket, heb ik al vernomen. :)
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 04 augustus 2009 - 13:47

Ester zei:

Bij Sam krijg ik ook een kittenpakket, heb ik al vernomen. :)

Ik vind dat dit er toch echt wel bij hoort, bijna even noodzakelijk als een stamboom naar mijn mening.
Ik heb nog maar 2 pakketjes samengesteld en ik heb me toch nog wat moeten inhouden.. je wil gewoon dat het kitje zich opperbest voelt, nog wat kan snoepen van het natvoer dat ze van kleinsaf hebben gekregen, de speeltjes waar ze gek op zijn, ik kon hen dat echt niet ontnemen, echt echt niet!
Ok bij Santos en Purrlin kon ik echt heel onze voorraad aan speeltjes meegeven, maar dat was ook niet de bedoeling natuurlijk :x Wat ik maar wil zeggen is, ik kan het mij niet voorstellen om een kitten mee te geven zonder kittenpakket, dat is tenslotte zijn/haar valiesje toch? :)
Wat er wel nog aan mijn pakketje ontbrak was een dekentje uit het nest (probleem is dat ze elk dekentje onderplasten) en een boekje met informatie. Dat kalendertje was in ruil voor een fotoboekje, want voor dat boekje had ik niet genoeg tijd meer en ik vond het ook beter om dat op dvd te zetten, zo kon ik er tenminste nog foto's van 1 augustus opzetten als het kitten 2 augustus verhuist :)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 11 augustus 2009 - 13:26

prachtige pakketten allemaal, hier kan ik een idee opdoen voor wanneer ik zelf pakketjes ga samenstellen. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#51 Geplaatst 11 augustus 2009 - 13:51

De kittenpakketjes van Topfokker worden helaas niet meer uitgedeeld aan fokkers die zelf deze voeding niet kopen. Jammer, want er zat daar zo'n leuke (en erg lelijke :lachen: ) speelmuis bij.

Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#52 Geplaatst 11 augustus 2009 - 14:54

Spanishke zei:

Ik vind dat dit er toch echt wel bij hoort, bijna even noodzakelijk als een stamboom naar mijn mening.
Ik heb nog maar 2 pakketjes samengesteld en ik heb me toch nog wat moeten inhouden.. je wil gewoon dat het kitje zich opperbest voelt, nog wat kan snoepen van het natvoer dat ze van kleinsaf hebben gekregen, de speeltjes waar ze gek op zijn, ik kon hen dat echt niet ontnemen, echt echt niet!
Ok bij Santos en Purrlin kon ik echt heel onze voorraad aan speeltjes meegeven, maar dat was ook niet de bedoeling natuurlijk :x Wat ik maar wil zeggen is, ik kan het mij niet voorstellen om een kitten mee te geven zonder kittenpakket, dat is tenslotte zijn/haar valiesje toch? :)
Wat er wel nog aan mijn pakketje ontbrak was een dekentje uit het nest (probleem is dat ze elk dekentje onderplasten) en een boekje met informatie. Dat kalendertje was in ruil voor een fotoboekje, want voor dat boekje had ik niet genoeg tijd meer en ik vond het ook beter om dat op dvd te zetten, zo kon ik er tenminste nog foto's van 1 augustus opzetten als het kitten 2 augustus verhuist :)

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het toch wel heel leuk vind! Als kittenkoper zie ik het kittenpakket wel als wat extra's. ;)

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

borduurpoes
borduurpoes
  • 125 berichten

#53 Geplaatst 14 augustus 2009 - 14:04

tja waarom ik de stamboom niet meekreeg vraag ik mij ook af, heb herhaaldelijk moeten 'zagen'  om het te krijgen! kreeg geen antwoord op mijn mails en heb het dan maar duidelijk in het gastenboek vermeld en na een week had ik het... toevallig of niet, weet ik niet... enfin, al doende leert men en ik was/ben groentje op dat gebied... daarom ben ik zo blij dat ik dit forum ken! Leer heel veel bij!

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#54 Geplaatst 14 augustus 2009 - 14:17

Is wel een leuk topic :)

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#55 Geplaatst 16 augustus 2009 - 13:58

Moest het ooit zover komen vraag ik zeker het pakket van RC (geef ik nu als voer)
Welke merken hebben nog kittenpakketen? En waar (link) kan je deze aanvragen?

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#56 Geplaatst 16 augustus 2009 - 14:23

Tirza zei:

Moest het ooit zover komen vraag ik zeker het pakket van RC (geef ik nu als voer)
Welke merken hebben nog kittenpakketen? En waar (link) kan je deze aanvragen?

Die moet je dan eerst nog vastkrijgen, dat kan pas als je 2 nestjes per jaar hebt :evil:

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#57 Geplaatst 16 augustus 2009 - 14:28

Heb ik ook al gehoord. En heb het eens nagevraagd bij dierenwinkel, soms moet je 6 maanden wachten.

Daarom wil ik eventueel linken naar andere kittenpakketen. Zodat ik toch iets kan geven als pakket, aangevuld met eigen dingetjes (speeltjes, foto's, stamboom, ...)

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#58 Geplaatst 17 augustus 2009 - 11:44

Zijn er nog foto's van zo'n kittenpakketjes? O:)

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#59 Geplaatst 24 augustus 2009 - 22:52

heb eens gegoogled vind er wel enkele waar je kittenpakketten kan vragen maar ben niet zeker of deze ook voor Belgiƫ zijn.
Iams/ Eukanuba
tel: 08000200970

purina:
08000228383

Smolke (enkel Nederland)
www.smolke.nl
kittenpakketten

Prins
12 + 1
kittenboxen te koop aan 5,95€ het stuk
kitten care boxen zijn gratis
www.prinspetfoods.nl

Biofood
10+1 catteryregeling + kittenpakketten te verkrijgen
www.biofooddiervoeding.nl

Carocat
Vind er weinig over terug, best is om contact op te nemen.
015.24.98.46
info@asp-international.be
Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#60 Geplaatst 28 augustus 2009 - 01:10

Is leuk om te weten.

Nu nog iemand  die BelgiĆ« een beetje kent