Spring naar inhoud

- - - - -

Hoe hou ik mijn baasjes binnen

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#1 Geplaatst 18 februari 2009 - 10:46

Sinds midden december heeft Zwartje een nieuwe manier om te protesteren als ik wil doorgaan. Vroeger ging hij soms gewoon aan het raam zitten, om dan zo zielig mogelijk te kijken terwijl ik mijn spullen in de auto gooide enzo.

De eerste toneelopvoering was ergens midden december. Ik ging naar de winkel, en was mijn spullen aan het inladen in de auto. Plots hoor ik een grote bonk achter mij. Een bekende YouTube cat heeft hetzelfde eerder al gedaan, visueel ziet het er zo uit:

letmein.jpg

Op dat moment komt er iemand voorbij op't straat, blijft naast mij staan en staart met grote ogen naar de kat. Ik zeg schouderophalend "hij krijgt genoeg aandacht hoor, en genoeg eten ook ze". Het mens kijkt mij bedenkelijk aan... En je ziet de kat met zo'n glimlach van bahahahah, nu durf je me niet meer achter te laten hé.

Waar ik nu vooral niet kan achterkomen, is hoe hij het gordijntje voor het raam weggeschoven heeft gekregen zodat hij er zo kon tegen plakken :o

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 18 februari 2009 - 10:47

:LOL: Super kat die zwartje, echt wel :LOL:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 18 februari 2009 - 10:47

:ha :ha :ha
hier gaat Toulouse gewoon zo voor de deur zitten dat je niet meer naar buiten kunt zonder dat zij mee is, als ze doorheeft dat je weg zou gaan :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#4 Geplaatst 18 februari 2009 - 10:49

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:  Super poezel heb jij!!

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#5 Geplaatst 18 februari 2009 - 10:52

:ha :ha :ha :ha  grappig Zwartje
Als ik wil vertrekken dan moet ik een kauwstokje in de living gooien, zoniet loop Gizmo gewoon mee achter mijn auto !!!! Hij heeft waarschijnlijk last van verlatingsangst :LOL: O:)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#6 Geplaatst 18 februari 2009 - 10:54

Amai, heb je ook een grote voorraad kauwstokjes nodig hé :ha

Gelukkig kan de kat hier niet naar de voorkant toe. Of hij zou snel mee in de auto zitten denk ik!

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 18 februari 2009 - 11:00

:LOL: :LOL: :LOL: Geweldige kat heb je

Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 18 februari 2009 - 11:09

foto, foto, foto

bij mij komt er altijd wel een van de drie voor het raam zitten

met van die zielig oogjes

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 18 februari 2009 - 11:11

Is Zwartje soms in zijn vorige leven een mens geweest? Hoe die soms denkt en handelt, dies gewoon superzalig, hij is mss in zijn vorige leven een Stand Up Comdedian geweest :ha

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#10 Geplaatst 18 februari 2009 - 11:13

Ik heb zelden foto's van zijn kattenkwaad, meestal is er geen fototoestel voor handen en anders reageert het fototoestel niet snel genoeg :ha

Volgens mij is iets van ons denken overgeslagen op die kat na zoveel jaar bij ons in huis te wonen :ha hij slaapt bij mij ook onder het dekentje met zijn pootje erover en, in dezelfde houding als ik mij leg ;)

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 18 februari 2009 - 11:15

Vosse zei:

anders reageert het fototoestel niet snel genoeg :ha

Of de bediener van het fototoestel :LOL:

Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#12 Geplaatst 18 februari 2009 - 11:18

:LOL: :LOL: :LOL:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#13 Geplaatst 18 februari 2009 - 11:22

Zeg! :p

dat duurt 5 seconden ofzo tussen het afdrukken en tegen dat het een foto neemt. Als je dan hebt afgedrukt, dan duurt het nog is 20 seconden ofzo tegen dat je een nieuwe foto kan nemen! Irritant! En het was nochtans geen goedkope van canon. (misschien snap ik dat fototoestel gewoon niet natuurlijk...)

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#14 Geplaatst 18 februari 2009 - 11:48

Vosse zei:

Amai, heb je ook een grote voorraad kauwstokjes nodig hé :ha

Gelukkig kan de kat hier niet naar de voorkant toe. Of hij zou snel mee in de auto zitten denk ik!

Ah ge weet et !! hij eet dus op een gewone werkdag gemiddeld 2 kauwstokjes, ééntje s morgens en ééntje s middags. Wekelijks moet ik dus een verse voorraad snoep kopen!!
en dan ben ik verwonderd dat hij een "beetje" te zwaar weegt voor zijn leeftijd :oops:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 18 februari 2009 - 12:16

:ha :ha :ha