Spring naar inhoud

- - - - -

Bv's geven het 'goede' voorbeeld en kopen een broodfok kitten/pup.

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 14 april 2012 - 21:39

Als die mensen maar in de schijnwerpers staan, eender op welke manier. Slimmer zijn ze in elk geval niet. :evil:

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.816 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 14 april 2012 - 21:59

Mensen, lees ook het antwoord eens van het management...

Guest_fiekesof1979_*
Guest_fiekesof1979_*

#18 Geplaatst 14 april 2012 - 22:30

Waar,Thundernimf?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 14 april 2012 - 22:33

In de link, links onder ;) .

Guest_fiekesof1979_*
Guest_fiekesof1979_*

#20 Geplaatst 14 april 2012 - 22:35

Ok gelezen.

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#21 Geplaatst 15 april 2012 - 01:26

Ze wou een goede thuis zoeken, YEAH RIGHT!
Een chihuahua kan ze gewoon makkelijker meenemen en een Franse bulldog niet.
Sorry maar mevrouw Kato heeft al mijn respect verloren, niet dat ze dat had want ik moest er al sinds ik haar zag niets van weten. :misselijk:
Schijnheilig kind vind ik het, en helemaal niet zo braaf, lief en goed als ze zich zelf voordoet.

Bewerkt door Shadow, 15 april 2012 - 01:26.

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 15 april 2012 - 07:25

Shadow zei:

Ze wou een goede thuis zoeken, YEAH RIGHT!
Een chihuahua kan ze gewoon makkelijker meenemen en een Franse bulldog niet.
Sorry maar mevrouw Kato heeft al mijn respect verloren, niet dat ze dat had want ik moest er al sinds ik haar zag niets van weten. :misselijk:
Schijnheilig kind vind ik het, en helemaal niet zo braaf, lief en goed als ze zich zelf voordoet.

Ik ken Kato helemaal niet persoonlijk en heb ook geen mening over haar. Ben ook totaal geen fan ofzo :ttth: . Maar staat er nu niet dat de Franse bulldog een hond van in de familie is en niet haar hond?

En het feit dat bv's honden kopen bij broodfokkers is triest. Het getuigt enkel van het feit dat er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinige diep nadenken over de aanschaf van hun hond/kat :( . Daarom doen ze het niet perse met opzet. Natuurlijk zijn er daar bij die het niet willen zien ook. Maar sommige weten zoals vele mensen gewoon niet beter.

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#23 Geplaatst 15 april 2012 - 07:44

moeten deze mensen geen voorbeeld geven dan ??? misselijk word je daar van pffffff

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 15 april 2012 - 08:05

ramses zei:

moeten deze mensen geen voorbeeld geven dan ??? misselijk word je daar van pffffff

Die mensen zijn toch niet beter dan ons?? Waarom mogen bv's geen misstappen begaan of iedereen hangt in hun nek. Toch niet elke bekendheid die bv goed kan zingen is verplicht goed te zijn in alles? Ik krijg het ervan als mensen zeggen dat bv's het goede voorbeeld horen te geven. Ja idd het is fijn wanneer ze dit doen, heel zeker. Maar eerlijk hoeveel ervan spelen erop in en steunen goede doelen waar ze geeneens echt achter staan puur om goed in de kijker te staan :louche: . Je bent toch fan van hun stem en niet hun karakter zeker?? Zo gaat dat bij mij toch. Hun karakter ken je toch nooit dat schuilt verborgen achter het hele imago dat de media er rond hangt.
Ik vind het anders pure realiteit dat ook zulke mensen net als ons al eens misstappen begaan. Bv's zijn niet heilig en al zeker niet perfect. Perfectie bestaat voor niemand.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 15 april 2012 - 08:13

En ik keur het zeker niet goed dat er broodfok word gesteund :cry: . Vraag is echter of ze het zelf goed en wel beseffen.

jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 15 april 2012 - 10:54

Thundernimf zei:

Mensen, lees ook het antwoord eens van het management...

Heb ik gedaan, maar ik ken de mensen van de dierengazet en die checken echt wel hun bronnen. Zijn ze niet zeker, dan verschijnt er geen artikel over. Maar ja, het is de taak van het management natuurlijk om aan 'damage control' te doen.

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 15 april 2012 - 11:54

[quote name='Fairness']   Maar staat er nu niet dat de Franse bulldog een hond van in de familie is en niet haar hond?

Blijkbaar wordt dat NU gezegd ja, maar er schrijft ook iemand ( bij de reacties op dat krantenartikel) dat dat wichtje ( ik heb dus echt geen idee wie zij is) voor alle kritiek losbarste op haar facebook pagina had staan dat dit haar hondje is hoor, gekregen toen ze twaalf jaar oud was.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#28 Geplaatst 15 april 2012 - 12:23

Als ze groot genoeg zijn om bv te worden, en bekent te willen zijn dan moeten ze maar leren in een rechte lijn te lopen en het goede voorbeeld te geven.
Ze hebben zelf gekozen voor bekent te worden en geld te verdienen met hun kop te laten zien, dan moeten ze het maar waarmaken ook.
Sorry ik heb geen commpasie met bv's.
Ze verdienen tonnen geld, het enige dat ze moeten doen is eens een liedje zingen en geen broodfok dieren kopen als dat al te moeilijk is dan wil ik me niet uitspreken over mijn job, dies dan aartsmoeilijk!
Maar ik verdien wel gaan +50euro per uur...

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 15 april 2012 - 12:59

Ik ben het eigenlijk een beetje eens met fairness..
natuurlijk is het mooi en goed als mensen het goede voorbeeld geven, maar soms weten mensen ook niet beter.
We leven in landen met redelijk strenge wetten, sommige mensen gaan er gewoon vanuit dat het hier wel allemaal netjes geregeld is.. vooral grote ondernemingen.

Ik ken dit meisje echt niet, maar ze is dus begin 20... Veel oudere mensen maken deze fout ook zonder dat ze het van te voren wisten,... logisch dat een meisje (in mijn ogen) dit ook kan overkomen..

Het probleem is dat je vaak zo'n eenzijdig verhaal leest en niet over alle informatie beschikt... Een hond van 8 wegdoen is natuurlijk belachelijk, maar..... hoeveel mensen doen dit wel niet die ouder en wijzer zouden moeten zijn...
Ik wil het niet goed praten, maar sommige commentaren (in het artikel) vind ik een beetje "te"
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 15 april 2012 - 13:07

Shadow zei:

Als ze groot genoeg zijn om bv te worden, en bekent te willen zijn dan moeten ze maar leren in een rechte lijn te lopen en het goede voorbeeld te geven.
Ze hebben zelf gekozen voor bekent te worden en geld te verdienen met hun kop te laten zien, dan moeten ze het maar waarmaken ook.
Sorry ik heb geen commpasie met bv's.
Ze verdienen tonnen geld, het enige dat ze moeten doen is eens een liedje zingen en geen broodfok dieren kopen als dat al te moeilijk is dan wil ik me niet uitspreken over mijn job, dies dan aartsmoeilijk!
Maar ik verdien wel gaan +50euro per uur...

Ik zou dat "tonnen geld" hier in Vlaanderen maar niet onderschatten hoor... ze treden bv ook geen 8uur per dag op he. En ik denk bv niet dat hun pensioen zo hoog gaat zijn als het jouwe. En meestal duurt die bekendheid ook geen 40 jaar, da's alleen voor een paar mensen weggelegd.

Ik ben het wel met je eens dat ze best een voorbeeldfunctie geven, als ze dan toch bekend willen worden. Je hebt sowieso mensen die je zullen nadoen, gewoon omdat je bekend bent, en da's een verantwoordelijkheid die bij de job komt. Ik moet ook vertrouwelijk omspringen met de info die ik krijg via mijn job, hoe aanlokkelijk het soms kan zijn om het niet te doen, maar ik doe het toch ook maar? Je kan niet alleen maar het leuke van je job willen aannemen, heel naïef, zonder je ook maar iets aan te trekken van de minder leuke kanten van je job...
Geplaatste afbeelding