Spring naar inhoud

- - - - -

Vileda robotstofzuiger

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 15 april 2012 - 08:55

Via groupon kan je nu zo'n robotstofzuiger aanschaffen, heeft iemand hier ervaringen mee of met een ander model?

Twijfel, kopen of niet kopen ??

Guest_precious sapphire_*
Guest_precious sapphire_*

#2 Geplaatst 15 april 2012 - 10:04

Ik heb zo'n robot in huis, een "naviboot", het is zeker handig om tussendoor even op te frissen maar dit vervangt zeker geen grondige beurt.
Ik, persoonlijk heb een hekel aan dat "beestje", het loopt in mijn weg en doet zijn werk maar half :x ! Mijn wederhelft daarentegen is er dol op en gebruikt het vaak, en met goede resultaten...
Ik ben nu éénmaal geen geduldige mens :oops:

jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 15 april 2012 - 10:49

Ik heb ook de navibot, heel tevreden van! Hier wordt hij tijdens de week gebruikt om de kattenbak-uitloop op te ruimen. Als we echt gaan poetsen, nemen we wel nog de gewone stofzuiger, de navibot komt niet tot in de hoekjes namelijk.

Droppie
Droppie
  • 574 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 16 april 2012 - 19:56

hier ook de navibot! zeer content!

zoals voorheen al gezegd: nee, het vervangt zeker de wekelijkse stofzuigbeurt niet, maar het is een ideaal hulpmiddel als je het overtollige haargedoe op de grond of de uitloop van de kattenbak tijdens de week ook wilt weren...

randvoorwaarden: het is het gemakkelijkste als je stoelen en zo omhoog zet, want anders  komt ie niet overal... losse draden, daar haakt ie zich ook in vast...
en zwarte meubels zijn naar het schijnt niet ideaal, want daar botst ie tegenop!

in ieder geval: ik ben een zeeer tevreden eigenares van Stoff-E ;) (beestje moet een naam hebben eh...)

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 16 april 2012 - 20:17

Merciekes maar heb hem toch maar niet gekocht :oops: Ventje heeft me aan het twijfelen gebracht en zei dat hij wel elke dag ging stofzuigen om die 130 euro uit te sparen :x