Spring naar inhoud

- - - - -

Schrik bij de trimmer

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_.c._*
Guest_.c._*

#1 Geplaatst 15 april 2012 - 21:27

Leentje haat het om naar de trimmer te gaan dus dacht ik om het zelf maar eens te proberen... Ik ben begonnen met haar kopje.
Let wel, dit is een eerste poging ( met een willekeurige keukenschaar).
Leentje had er na een uurtje en een buik vol snoepjes wel degelijk genoeg van. Ben best trots op mijn eerste resultaat....morgen doen we hopelijk verder want het is geen zicht met dat klein kopje :-)
Foto1: voor
Foto 2: na

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_2395.JPG
  • IMG_2556.JPG

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 16 april 2012 - 12:38

Hopelijk lukt het je om haar volledig te doen :thumb: :thumb: :geluk: . Mijn maltezertje ging vroeger ook niet graag naar de kapper, maar ik zag dat niet zitten om het zelf te doen, dus heb ik toch gewoon volgehouden en na een tijdje vinden ze het al niet meer zo eng hoor. Ik ben in het begin wel een aantal keer van trimster veranderd, want het is toch wel een groot verschil soms. De trimster waar ik uiteindelijk bij blijven gaan ben wist ook het best hoe ze haar moest aanpakken.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_.c._*
Guest_.c._*

#3 Geplaatst 16 april 2012 - 20:52

Lukt dus niet al te best.....jammer. Haar snoetje vind ik prachtig maar toe ik begon aan de billetjes is het beginnen verkeerd lopen. Ze heeft het echt, echt, echt niet graag. Nu ja, heb dan toch maar afspraak gemaakt met trimmer. Zal de korte pijn zijn want bij mij zal het nog daaaaaaaaaaaaaagen duren :-)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 17 april 2012 - 10:31

Inderdaad, even doorbijten, die trimmers weten meestal toch beter hoe je het moet aanpakken en is de stress van kortere duur.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 18 april 2012 - 14:04

Mijn mama haar hondje gaat ook niet graag naar de trimmer, dus tegenwoordig doe ik het zelf. Met een schaar en tondeuse. Hij heeft gelukkig een vacht die gewoon afgeschoren mag worden en die niet hoeft geplukt te worden of iets dergelijks. Ik ben er dan wel een uurtje aan bezig maar dan is het ook gedaan. En ik krijg van mijn mama een kleine vergoeding ervoor. Best leuk, op deze manier een zakcentje bij te verdienen, als je student bent :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 18 april 2012 - 14:14

het is al vrij mooi hoor :bravo:
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten