Spring naar inhoud

- - - - -

Rosse kater omgeving Hofstade/Mechelen

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_Maudi_*
Guest_Maudi_*

#1 Geplaatst 16 april 2012 - 21:52

Geplaatste afbeelding

Deze lieve kater zit al een paar dagen bij mijn schoonouders. Ik vermoed dat hij ongeveer 1 jaar is. Hij is enorm lief en heel aanhankelijk. Hij krijgt niets liever dan aandacht en liefde. Maar spijtig genoeg is het onmogelijk om hem in huis te halen.

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#2 Geplaatst 16 april 2012 - 21:58

Wat een knappe kerel !!
hopelijk vinden zijn baasjes hem terug of vind het hem een  gouden mandje

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#3 Geplaatst 16 april 2012 - 22:41

Zit hij daar veilig in de buurt?
Andere sites die nuttig kunnen zijn: Binnenbeest, gevondenenvermistehuisdieren.be, Kiavu.kapaza en 2dehands kunnen bruikbaar zijn.
Hoop dat je de eigenaar snel vindt!
Hang ook affiches op aan winkels, op plaatsen waar veel mensen komen, zet de foto er bij op, ook flyers in brievenbussen zijn nuttig!
Verwittig dierenartsen uit de buurt, asielen, ...
Eventueel laten controleren of ze een chip heeft?
Zoveel te meer mensen op de hoogte zijn, zoveel te meer kans heb je om de eigenaar terug te vinden...
Groetjes, Nadine
PS: wat als er geen eigenaar komt opdagen?

Bewerkt door Nadine, 16 april 2012 - 22:42.

Guest_Maudi_*
Guest_Maudi_*

#4 Geplaatst 16 april 2012 - 22:59

Ik heb al papieren omhoog gehangen met zijn foto en zal er straks of morgen ook zeker werk van maken om hem op die websites te zetten.
Ook heb ik reeds een vriendin gecontacteerd waarvan ik weet dat ze enorm goed is voor dieren. En wanneer ik niemand vind wil ze zeker is proberen of het lukt met haar andere kat.
Ik zou het beestje nooit aan zijn lot overlaten, dat kan ik niet aan.
Zelf zou ik hem graag in huis halen, maar 1 van mijn katten heeft vandaag een zware operatie ondergaan (bekken waren gebroken) en ze zal nog een zware revalidatie nodig hebben waar ik veel tijd en moeite zal moeten insteken en ik vrees dat de stress van een nieuwe kat in huis wat veel zal zijn voor haar.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 16 april 2012 - 23:15

Wat een knapperd hopelijk vind je de baasjes snel terug en anders een nieuwe thuis voor hem. :)

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#6 Geplaatst 17 april 2012 - 08:56

Maudi zei:

Ik heb al papieren omhoog gehangen met zijn foto en zal er straks of morgen ook zeker werk van maken om hem op die websites te zetten.
Ook heb ik reeds een vriendin gecontacteerd waarvan ik weet dat ze enorm goed is voor dieren. En wanneer ik niemand vind wil ze zeker is proberen of het lukt met haar andere kat.
Ik zou het beestje nooit aan zijn lot overlaten, dat kan ik niet aan.
Zelf zou ik hem graag in huis halen, maar 1 van mijn katten heeft vandaag een zware operatie ondergaan (bekken waren gebroken) en ze zal nog een zware revalidatie nodig hebben waar ik veel tijd en moeite zal moeten insteken en ik vrees dat de stress van een nieuwe kat in huis wat veel zal zijn voor haar.

Zo te horen zeker in goede handen bij jou!

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 17 april 2012 - 12:19

Wat een mooierd :loveshower: :loveshower: :loveshower: hopelijk vindt je de eigenaar, of misschien dan een gouden mandje bij je vriendin he :d
Heel veel beterschap voor je eigen lieverd :)

Bewerkt door Nashota, 17 april 2012 - 12:21.
Reden van bewerken: aanvulling

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Ventteke
Ventteke
  • 2.255 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 18 april 2012 - 18:52

Oh , wa een mooike! :heart:
Trekt een beetje op mijn deugenieten. :heart:
Gelukkig dat ze jouw is tegen gekomen en veel sterkte met je eigen poezeltje.
Ik hoop dat ze vlug haar baasje terugvind of een mandje krijgt. :oops:
KS2015

Guest_Maudi_*
Guest_Maudi_*

#9 Geplaatst 18 april 2012 - 20:25

Vandaag vetas gecontacteerd om te vragen of ze hem zouden willen komen ophalen om te castreren, maar amai ik mag blij zijn dat ik mijne neus nog heb...
Morgen gaan ee er zelf mee naar den dierenarts om hem te laten castreren en hem is te onderzoeken enz. Hopelijk vinden we sneller een baasje voor hem als hij gecastreerd en alle.nodige zorgen heeft gehad, want this echt zo ne lieve schat. Mijn haet breekt als.ik.hem van buiten naar binnen zie kijken...

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#10 Geplaatst 19 april 2012 - 08:57

Maudi zei:

Vandaag vetas gecontacteerd om te vragen of ze hem zouden willen komen ophalen om te castreren, maar amai ik mag blij zijn dat ik mijne neus nog heb...
Morgen gaan ee er zelf mee naar den dierenarts om hem te laten castreren en hem is te onderzoeken enz. Hopelijk vinden we sneller een baasje voor hem als hij gecastreerd en alle.nodige zorgen heeft gehad, want this echt zo ne lieve schat. Mijn haet breekt als.ik.hem van buiten naar binnen zie kijken...

Ging die vriendin van jou het niet proberen?