Spring naar inhoud

- - - - -

Show Deinze 17 juni

• Log in om te reageren
585 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#406 Geplaatst 15 juni 2012 - 13:40

:ha :ha :ha Jij bent al even zot als ik :goofy: :thumb: ik heb een ventje he en die gaat er ook zijn dus hou je handen dan liever omhoog. :p :lachen:
Ik ben eigenlijk benieuwd dat jij daar zelf ook zo'ne praat hebt? :LOL:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#407 Geplaatst 15 juni 2012 - 13:43

Juist. En dat ventje had een duidelijk tricep zeker? Ik zal maar wat opletten :doh: ;)

Nee, als daar teveel volk is, ga ik gewoon erg verlegen zijn :p Ik voel me zelden goed in grote groepen :oops:

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.716 berichten
  • 4 katten

#408 Geplaatst 15 juni 2012 - 13:47

kate2 zei:

Nee, als daar teveel volk is, ga ik gewoon erg verlegen zijn :p Ik voel me zelden goed in grote groepen :oops:

Ik ben ook zo.  Hier praat voor 10, en in't echt mijne mond nie durven open doen.  Tenzij ik op mijn gemak ben, dan zal je wss willen dat ik af en toe mijn klep hou O:)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#409 Geplaatst 15 juni 2012 - 13:50

Evyke81 zei:

Ik ben ook zo. Hier praat voor 10, en in't echt mijne mond nie durven open doen. Tenzij ik op mijn gemak ben, dan zal je wss willen dat ik af en toe mijn klep hou O:)

:lachen: :lachen: Heel herkenbaar!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#410 Geplaatst 15 juni 2012 - 13:56

:lachen: Ik wist het wel :LOL: Evy heb ik al eens ontmoet en was inderdaad wat stiller maar ik denk dat de meeste mensen zo zijn.

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#411 Geplaatst 15 juni 2012 - 14:00

Evyke81 zei:

Ik ben ook zo. Hier praat voor 10, en in't echt mijne mond nie durven open doen. Tenzij ik op mijn gemak ben, dan zal je wss willen dat ik af en toe mijn klep hou O:)

ge moet er maar eens 3 jaar samen mee op het werk zitten :x :goofy:

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#412 Geplaatst 15 juni 2012 - 14:00

Evyke81 zei:

Ik ben ook zo.  Hier praat voor 10, en in't echt mijne mond nie durven open doen.  Tenzij ik op mijn gemak ben, dan zal je wss willen dat ik af en toe mijn klep hou O:)

Same here :onzeker: :oops:

Hier op het werk leren ze mij nu ook kennen en dan zeggen ze al "het is zo stil als Lizzy er eens niet is", nochtans zou je dat zeker niet denken als je mij voor de eerste keer ziet :LOL: :p
banner

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#413 Geplaatst 15 juni 2012 - 14:02

Ja, misschien wel. Is eigenlijk wel niet zo handig. Straks word ik na de show van het forum gebannen :o ;)

loes55
loes55
  • 17 berichten

#414 Geplaatst 15 juni 2012 - 14:02

Liz zei:

Super, ik zal ons Lola meebrengen, enige nadeel dat ze gromt op iedereen, zou dat dan als "niet hanteerbaar" bestempeld worden :x O:) :p
Maar hanteerbaar is toch voor alle rassen- lees katten, de keurders moeten ze toch op de tafel hebben en kunnen bevoelen.Anders is het niet te doen, ook niet voor een "ras"kat.
En er gebeuren nog wel eens ongelukjes bij de keurders, of de exposanten, als de kat niet te hanteren is, ik denk dat velen dat hebben gezien, maar laat u er niet van weer houden, toch in te schrijven volgende keer, want het is zo leuk, met gelijk gestemden daar te zijn.We hebben toch allemaal hier op KS liefde voor onze poezen, met of zonder stamboom, en da's daar nog vele malen leuker. ;)

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#415 Geplaatst 15 juni 2012 - 14:03

loes55 zei:

Maar hanteerbaar is toch voor alle rassen- lees katten, de keurders moeten ze toch op de tafel hebben en kunnen bevoelen.Anders is het niet te doen, ook niet voor een "ras"kat.
En er gebeuren nog wel eens ongelukjes bij de keurders, of de exposanten, als de kat niet te hanteren is, ik denk dat velen dat hebben gezien, maar laat u er niet van weer houden, toch in te schrijven volgende keer, want het is zo leuk, met gelijk gestemden daar te zijn.We hebben toch allemaal hier op KS liefde voor onze poezen, met of zonder stamboom, en da's daar nog vele malen leuker. ;)

Klopt helemaal, maar ik zei het maar voor te lachen hoor ;) Mijn HTK's zijn niet sociaal genoeg voor mee naar show te nemen en ik zou hen er alleen maar stress mee bezorgen, zou ik natuuurlijk hen niet willen aandoen :LOL:
banner

saitenu
saitenu
  • 657 berichten
  • 2 katten

#416 Geplaatst 15 juni 2012 - 14:15

Vanfa hoelaat begint het eigenlijk? Kan je om 10 uur in de ochtend al katjes zien?
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#417 Geplaatst 15 juni 2012 - 14:17

saitenu zei:

Vanfa hoelaat begint het eigenlijk? Kan je om 10 uur in de ochtend al katjes zien?

Van 10 tot 17u is het open voor de bezoekers. :LOL:

saitenu
saitenu
  • 657 berichten
  • 2 katten

#418 Geplaatst 15 juni 2012 - 14:31

Solotje zei:

Van 10 tot 17u is het open voor de bezoekers. :LOL:

Ik ben er van 10 tot 13.30 u :d Mijn pa zag een hele dag toch niet zitten :ha en op 4u tijd zal mijn geld wel al op zijn :x :x
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#419 Geplaatst 15 juni 2012 - 14:36

Flauw van uwe pa hoor :p
Nee maar is ook lang voor een bezoeker he.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#420 Geplaatst 15 juni 2012 - 14:42

Hoe groot is die show eigenlijk? Qua aantal fokkers/katten die meedoen en winkeltjes ed?