Spring naar inhoud

- - - - -

Show Deinze 17 juni

• Log in om te reageren
585 reacties op dit onderwerp
Nouka - Cayenne - Coco
Nouka - Cayenne - Coco
  • 278 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 02 mei 2012 - 06:02

Wij komen ook met onze twee poezels die voor het eerst in klasse CAC gaan :-)

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#47 Geplaatst 08 mei 2012 - 18:17

Dit snap ik echt niet. Ik kan me niet inschrijven met mijn dubbele sturdi omdat ik maar 1 katje heb.
Dit stond in de mail:

een dubbele sturdy kan alleen indien u 2 katten inschrijft. Voor een sturdy van 1m30 met daarin 2 ingeschreven katten wordt er 10 € extra aangerekend
.

Koop ik speciaal zo'n grote omdat ik wil dat mijn katje plaats genoeg heeft, en nu weigeren ze dit.

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#48 Geplaatst 08 mei 2012 - 19:18

hilleke zei:

Dit snap ik echt niet. Ik kan me niet inschrijven met mijn dubbele sturdi omdat ik maar 1 katje heb.
Dit stond in de mail:

een dubbele sturdy kan alleen indien u 2 katten inschrijft. Voor een sturdy van 1m30 met daarin 2 ingeschreven katten wordt er 10 € extra aangerekend
.

Koop ik speciaal zo'n grote omdat ik wil dat mijn katje plaats genoeg heeft, en nu weigeren ze dit.

Ik dacht dat ik het ook ergens gelezen heb dat dubbele sturdi is alleen toegelaten als je meer dan 2 katjes inschrijft. ( heb juist denk ik eergisteren gezien... ik vind het wel niet eerlijk, als je 2 kooien reseveert voor een katje dat mag wel, maar dubbele sturdi voor eentje mag niet... :louche: )

Bewerkt door BestCoonsEver, 08 mei 2012 - 19:21.

Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 08 mei 2012 - 19:53

hilleke zei:

Dit stond in de mail:

.

Dit is afhankelijk van vereniging tot vereniging. Ze weigeren dit niet hoor, maar je betaald wel veel voor 1 kat. Bij sommigen betaal je dus voor 2 katten als je met een dubbele sturdi gaat waarin maar 1 kat zit. Bij anderen betaal je gewoon een extra. Wat je eventueel ook kan doen is de sturdi maar voor de helft openzetten en het andere deel met koorden vastbinden zodat het niet open gaat.

Bewerkt door Maranweke, 08 mei 2012 - 19:54.

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#50 Geplaatst 08 mei 2012 - 20:03

Tja, ik had wel in mijn mail gevraagd wat ik moet bijbetalen voor een dubbele sturdi en bovenstaande kreeg ik als antwoord, waaruit ik opmaak dat ze het niet toelaten voor 1 kat.
Wetende dat er op hun show in Sint Niklaas in maart er wel werden toegelaten.
Heb nogmaals gevraagd toch te mogen showen, mits een meerprijs, we zullen wel zien wat het wordt.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 08 mei 2012 - 20:12

Volgens mij zal je voor 2 katten betalen = 50 EUR, daarbij ook nog es 10 EUR (omdat je met eigen kooi gaat) en dan de verplichte catalogus. Ik ging normaal ook gaan maar als het 65 EUR kost voor 1 kat weet ik niet of ik mij inschrijf. Dat is me net iets te duur :( Laat je het es weten als je meer info gekregen hebt. Mercikes

Bewerkt door Maranweke, 08 mei 2012 - 20:13.

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#52 Geplaatst 09 mei 2012 - 10:21

Ze hebben gisteren niet meer gereageerd op mijn mail, maar ik betaal desnoods wel zoveel, gewoon omdat Nelle moet wennen aan het showen en ik daarna ten vroegste kan in september.
Maar ja, ze moeten het willen toelaten natuurlijk. Begrijp er niet veel van maar ja.

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#53 Geplaatst 09 mei 2012 - 10:45

Ik heb dat ook al meegemaakt en dan schrijf ik altijd een 2de kat in die ik sowieso thuis laat maar heb dan wel de plaats van 2 katten.

Bewerkt door Randa, 09 mei 2012 - 10:45.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#54 Geplaatst 09 mei 2012 - 10:46

Probleem is dat ik geen 2de kat heb, onze andere zijn HTK's.

Bewerkt door hilleke, 09 mei 2012 - 10:47.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#55 Geplaatst 09 mei 2012 - 10:49

Htk's kan ook Hilde ;)

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#56 Geplaatst 09 mei 2012 - 10:52

Solotje zei:

Htk's kan ook Hilde ;)

Ok, zal nog even antwoord afwachten en desnoods schrijf ik joske ook even in. :d

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#57 Geplaatst 09 mei 2012 - 12:03

hilleke zei:

Dit stond in de mail:

een dubbele sturdy kan alleen indien u 2 katten inschrijft. Voor een sturdy van 1m30 met daarin 2 ingeschreven katten wordt er 10 € extra aangerekend.

Ik stuur ze ook eens een mailtje. Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb de volgende sturdi Vouwbare benches voor een veilig transport: Sturdi Show Shelter Double Standard en die is 106 cm.

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#58 Geplaatst 09 mei 2012 - 12:04

Ben benieuwd hoe ze bij jou zullen reageren. :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#59 Geplaatst 09 mei 2012 - 12:05

Ik heb geluk dat ik er met 2 kan showen. :)

Bewerkt door Solotje, 09 mei 2012 - 12:05.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#60 Geplaatst 09 mei 2012 - 15:01

Voila ingeschreven met Twilight, Chiana, Daja en Bjorre! :cheer: