Spring naar inhoud

- - - - -

Show Deinze 17 juni

• Log in om te reageren
585 reacties op dit onderwerp
Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#511 Geplaatst 17 juni 2012 - 21:57

Een hele dikke proficiat :flower: aan iedereen met de behaalde resultaten.

Hier ook terug thuis.
Het was een hele fijne dag :dans: : weer lekker kunnen bijbabbelen, nieuwe ks'sers leren kennen :thumb:  
Wauw Lut: zitten leuke foto's bij :LOL:

Bjorre & Daja hebben het heel flink gedaan :loveshower:
Bjorre: CAPIB
Daja: CAP

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#512 Geplaatst 17 juni 2012 - 21:58

Iedereen heel erg grote proficiat met de mooie resultaten!! En bedankt voor de heel aangename companie aan iedereen die ik ontmoet heb! Iedereen was supervriendelijk en al die katjes... :heart: :heart: :heart: Zeker voor herhaling vatbaar!

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#513 Geplaatst 17 juni 2012 - 22:02

Mauro zei:

Zaaaaalige dag achter de rug...!! :goofy: :heart: :LOL:

Was de eerste keer dat ik "als bezoeker" naar een show ben geweest...en ik heb er enorm van kunnen genieten :heart: :heart:

Vele lieve KS-ertjes ontmoet én ook terug gezien, super mooie poezekes gezien, heel toffe sfeer, nieuw speeltje gekocht... :goofy:

En...nu ben ik nog meer overtuigd dat ik een 3de lieverdje in huis wil halen... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

:dans: :dans: ik duim mee voor je Els :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#514 Geplaatst 17 juni 2012 - 22:05

Ik duim ook zeker mee Elsje! :eDance: :eDance: :eDance:

Kate, alles goed, ben je al bekomen? :x

loes55
loes55
  • 17 berichten

#515 Geplaatst 17 juni 2012 - 22:08

Lut je deed het fantastisch, voor allemaal proficiat met het behaalde, en voor de anderen, hoop toch dat jullie een leuke dag gehad hebben

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#516 Geplaatst 17 juni 2012 - 22:16

Ons Nelleke haar eerste show zit erop.
Er is wat twijfel over haar kleur, maar ze heeft toch maar een mooie U1 behaald, dus ik ben echt wel fier op mijn kleine meisje.
Aan alle anderen, proficiat met de mooie resultaten, en Magic Coonie, prachtige meid die je hebt, je mag fier zijn op zo'n eigen fokje. Ze is dan ook een prachtig poesje.

Lut, mercikes voor de foto's. Mijn speelvogeltje Nelle staat er nog vrij goed op. :LOL:

Bewerkt door hilleke, 17 juni 2012 - 22:16.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#517 Geplaatst 17 juni 2012 - 22:27

Haha :) Nog niet helemaal, nee ;)

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#518 Geplaatst 17 juni 2012 - 23:32

Proficiat iedereen. :flower:

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#519 Geplaatst 18 juni 2012 - 00:44

Proficiat aan iedereen :thumb:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.994 berichten
  • 1 katten

#520 Geplaatst 18 juni 2012 - 06:51

Proficiat met de behaalde resultaten iedereen . :flower: :flower: :flower:
En wat leuke foto's Lut . :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Adhimisha
Adhimisha
  • 339 berichten
  • 5 katten

#521 Geplaatst 18 juni 2012 - 07:19

Iedereen proficiat met de behaalde resultaten.
Eros haalde zijn eerste punt CACIB.
Fresia haar eerste punt CAPe.

Fijne dag gehad weer veel gebabbeld, gelachen en nieuwe ksers leren kennen. :d

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#522 Geplaatst 18 juni 2012 - 08:28

Iedereen proficiat met de behaalde resultaten :flower: :flower:

Ik vond het ook superleuk gisteren, mijn standje stond ook goed gepositioneerd naast de "KS-rij", dus heb veel prachtige poezels zien passeren: Casper, Nelle, Curly en nog zoveel meer poezies :thumb:
Ik heb mijn ogen dus ook goed de kost kunnen geven, echt prachtige poezen allemaal :thumb:

Heb ook nieuwe KS-ers ontmoet en ook KS-ers van de KS-party terug gezien, het was echt fijn om met jullie te praten en ik hoop dat de poezen tevreden zijn van de speeltjes :thumb: :LOL:

Het was ook mijn eerste show die ik gedaan heb en heb dus ook een beetje kunnen leren kennen hoe het eraan toe ging, heb toch veel KS'ers op het podium gezien, dus goed gedaan :LOL: :thumb:

Ik vind wel dat er weinig geklapt wordt voor de mensen op het podium als ze iets gewonnen hebben, ik had de neiging om na elk resultaat te willen applaudiseren, gelukkig heb ik die neiging kunnen onderdrukken, want het zou er nogal onnozel hebben uitgezien, :ha :ha :ha :x

Maar in ieder geval al een applausje voor alle KS-ers :bravo: :bravo: :cheer:

Ik vond het echt heel leuk en ga zeker nog meer shows doen :LOL:

Ohja, en bij de tombola heb ik een badspons gewonnen, hoera :LOL: :lachen: :slach:
banner

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#523 Geplaatst 18 juni 2012 - 08:43

Iedereen die ik ken die mee aan de tombala heeft gedaan hebben allemaal zo'n spons gewonnen. :lachen:

saitenu
saitenu
  • 657 berichten
  • 2 katten

#524 Geplaatst 18 juni 2012 - 08:51

Hier ook een badspons gewonnen op de tombola :ha
Was echt leuk om zo veel mensen van KS te kunnen ontmoeten, en hun katten natuurlijk :love3: Vind het jammer dat ik er in de namiddag niet meer was, toen iedereen samenzat, dus volgende keer maak ik er zeker een daguitstapje van :LOL:
Solotje, het spijt me van de kwijlplekken op je bench, maar je katjes zijn eeeeecht mooi... :heart: :love3: Jij was weg naar de keurmeesters, dus ik zag mijn kans voor een katnap :ha maar alles was te goed afgesloten :p
Ook aan de rest die mij aangesproken hebben na het zien van mijn naamkaartje, het was echt leuk om jullie eindelijk eens te ontmoeten! :LOL:
En natuurlijk een zeer dikke en welverdiende proficiat aan de geweldige poezen en baasjes, en de mooie titels die ze toegewezen kregen! :thumb:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#525 Geplaatst 18 juni 2012 - 09:01

saitenu zei:

Hier ook een badspons gewonnen op de tombola :ha
Was echt leuk om zo veel mensen van KS te kunnen ontmoeten, en hun katten natuurlijk :love3: Vind het jammer dat ik er in de namiddag niet meer was, toen iedereen samenzat, dus volgende keer maak ik er zeker een daguitstapje van :LOL:
Solotje, het spijt me van de kwijlplekken op je bench, maar je katjes zijn eeeeecht mooi... :heart: :love3: Jij was weg naar de keurmeesters, dus ik zag mijn kans voor een katnap :ha maar alles was te goed afgesloten :p
Ook aan de rest die mij aangesproken hebben na het zien van mijn naamkaartje, het was echt leuk om jullie eindelijk eens te ontmoeten! :LOL:
En natuurlijk een zeer dikke en welverdiende proficiat aan de geweldige poezen en baasjes, en de mooie titels die ze toegewezen kregen! :thumb:

Ik heb je gewoon helemaal niet gezien :8 jammer...  
Ik wist dat er catnappers aanwezig gingen zijn daarom dat ik alles heb voorzien. :x
En ook een spons gewonnen. :LOL: :lachen: