Spring naar inhoud

- - - - -

Van lang blond naar kort koper haar..

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#16 Geplaatst 17 april 2012 - 20:39

brithany zei:

Pff schrik wel van de reactie's  dat een hoop het blonde mooier vonden ik was heel lang aan het twijfelen ben ook vaak zo onzeker over dingen van me uiterlijk, ik zelf vind het heel leuk en Peter ook, vind het een stuk verzorgder staan als dat lange haar want dat deed ik toch vaak voor het gemak in een staart, en ja misschien ben ik het later weer zat en neem ik me eigen blonde haren weer terug haha..

Kreeg ook al de tip dat ik me make up aan kan passen en dat is ook zo he want  met dat koper kan dat ook veel schelen weer, dus dat ga k ook eens bekijken..

Bedankt voor jullie eerlijke reactie's..

He Janetje nu stoppen met twijfelen aan jezelf je bent een mooie meid en je nieuwe coupe maakt je nog mooier :thumb: :thumb: :thumb:

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#17 Geplaatst 17 april 2012 - 20:43

Sihirci zei:

He Janetje nu stoppen met twijfelen aan jezelf je bent een mooie meid en je nieuwe coupe maakt je nog mooier :thumb: :thumb: :thumb:

Mee eens! :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 18 april 2012 - 00:21

Ik vond je super knap met je blonde haren en die lengte. :)

Hoe je het nu hebt vind ik helemaal niet verjongend kleur noch kapsel :) Maar daar zal iedereen anders over denken hé !

Slecht is het niet hoor ! En eens iets anders doen is toch ook leuk, voel je jezelf weer lekker fris. Want dat lange haar kan wel eens gaan storen. Ik heb ook al heel mijn leven lang haar dus ik weet het :LOL: 1 keer had ik het tot op mijn schouders ^^

Ik denk altijd dat je met je haartjes en uiterluik moet doen waarbij je jezelf goed en/of beter voelt. Dan doe je nooit iets mis want je bent gewoon jezelf ^^

Je blijft een mooie vrouw, dus veel mis kan je niet doen hé ;)
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.465 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 18 april 2012 - 01:11

Dat is ook een gevaarlijke vraag om te stellen op een forum ;) .
Meerderen hebben het al gedaan, en smaken verschillen : dus sowieso krijg je verschillende meningen.
Ik ga er ook van uit als mensen raad vragen hierover dat ze het liefst een eerlijk antwoord krijgen.
Enerzijds zoek je naar bevestiging omdat je wat onzeker bent, of misschien om raad.
Dat is voor ons moeilijk te achterhalen, en dan ook spijtig als we daarna lezen dat je geschrokken bent van de reactie's, want niemand wou je terug doen twijfelen...

Mijn mening? Ik vind het moeilijk te vergelijken omdat ik jou met je blond haar enkel van opzij zie, en met je nieuwe look frontaal.
'k Vind het kapsel zeker leuk, de kleur staat je ook.
Zelf ben ik niet voor roodachtige tinten nochtans en zelf zou ik het kapsel behouden en later eventueel terug naar blond gaan.
Maar zoals ik schreef smaken verschillen, en het is vooral jij en je partner die het leuk moeten vinden.

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#20 Geplaatst 18 april 2012 - 07:47

Mooi Janet, je staat er heel goed mee en je ziet er totaal anders uit vind ik.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 18 april 2012 - 10:03

Het staat je goed hoor.

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#22 Geplaatst 18 april 2012 - 10:57

Inderdaad, smaken verschillen en je moet doen waar je je goed in voelt.

Ik ben wel te vinden voor rode haartinten en vind het knap! De coupe ook :thumb:

Als je voor andere make-up gaat, dan kan je misschien eens langsgaan bij een schoonheidsinstituut en daar wat kleuradvies vragen voor oogschaduw etc. Heb ik ooit ook eens gedaan en dat bespaart je een pak geëxperimenteer. :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 18 april 2012 - 11:19

Met je blonde lange haar leek je ouder vond ik, ik vind het dus een geslaagde make-over :thumb: :thumb: , het staat je jeugdiger.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#24 Geplaatst 18 april 2012 - 11:27

Vind de coupe heel mooi die past echt bij je, de kleur is effe wennen maar lelijk is het niet. Vind ook dat het je jonger maakt. :duim:

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#25 Geplaatst 18 april 2012 - 11:33

Het belangrijkste is inderdaad wat jij en je partner er van vinden en wat ik of een ander er van denkt doet er gewoon niet toe ;)
Soms is een mens eens toe aan een beetje verandering.
En ik blijf vinden dat je er lekker pittig uitziet ;) :) , dat is toch niet slecht hé
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#26 Geplaatst 18 april 2012 - 15:39

Jullie geven allemaal lieve reactie's hoor, en kan wel tegen eerlijke reactie's hoor, en ik vraag idd wel eens bevesting ,omdat ik idd onzeker ben met mij uiterlijk..

Maar toen ik vanmorgen wakker werd en me haar ging doen ik deed er een soort mouse in, was ff kneden en het zat al goed, dus keek nog eens en ja was toch wel tevree weer, gelukkig haha..

OP mijn werk vanmorgen zei me baas , zooo ben je zo wakker geworen vanmorgen haha, ik ja erg hee, hij zei het staat je leuk :d :d

Me dochter vond het me jonger maken en ook pittig, dus al met al ook een hoop leuke reactie, dus ik mag blij zijn..

En voor de gene die het blonde leuker vonden bij me, ook bedankt voor de eerlijke reactie, ben tenslotte jaren blond geweest, dus heb ik dan toch ook niet voor gek gelopen haha..

Bewerkt door brithany, 18 april 2012 - 15:40.

Geplaatste afbeelding

Guest_Kristel_F_*
Guest_Kristel_F_*

#27 Geplaatst 19 april 2012 - 10:03

Je moet gewoon doen waar je jezejf goed mee voelt :)
Ik vind lang haar zowiezo mooier, maar de nieuwe kleur staat je zeker, net als het kapsel, ik vind je gezicht er mooi mee uitkomen. Mensen reageren anders omdat ze je zo niet gewoon zijn van te zien, ik had dat ook als ik van blond naar zwart ging :LOL: :oops: Velen zeiden dat het te hard was tegen men gezicht, na een maand was het allemaal van het staat je idd toch beter hoor want het blond was te bleek tegen je gezicht. Er is altijd wel iets, gewoon doen waar jij je goed in voelt ;)

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#28 Geplaatst 19 april 2012 - 10:20

Ik zou vooral niet onzeker zijn, er is altijd een weg terug, je hebt niets 'definiets' gedaan. Ik vind het bovendien heel sterk van je dat je zo'n verandering aandurft, zelf ben ik een pak conservatiever wat mijn haar betreft. Maar verandering doet deugd, en kan je een echte boost geven.

't Is trouwens heel moeilijk om iets op foto te beoordelen. De meesten kennen je hier niet in levenden lijve, en we zien je enkel van de zijkant met je blonde haren. Op de eerste foto met je rode haren lach je en zie je er zeer goed uit met je nieuwe kapsel, op de tweede kijk je iets norser. Het rode haar maakt je misschien wat 'harder'. Maar ik vind het zeker een geslaagde formatie!!