Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn broer...

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
142 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 18 april 2012 - 20:35

[Knip]

Bewerkt door Pixel, 21 april 2012 - 22:30.
Reden van bewerken: Verwijderd op vraag van lid.

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#107 Geplaatst 18 april 2012 - 20:40

Goed dat je het van jezelf kan afschrijven. :hug: Veel sterkte, nogmaals.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#108 Geplaatst 18 april 2012 - 20:49

[Knip]

Bewerkt door Pixel, 21 april 2012 - 22:31.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#109 Geplaatst 18 april 2012 - 20:57

[Knip]

Bewerkt door Pixel, 21 april 2012 - 22:39.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#110 Geplaatst 18 april 2012 - 21:45

Aldhissla zei:

Ze klinkt als een zware borderliner...

Jij zegt wat ik denk :(

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 18 april 2012 - 21:48

Sihirci zei:

Jij zegt wat ik denk :(

En als mijn broer. Hebben jullie daar kennis in dan?

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#112 Geplaatst 18 april 2012 - 22:10

Goh, weet je, Borderline is moeilijk vast te stellen. Tot ze degelijk onderozcht is geweest, kun je dat nooit zeker weten. Maar ja, het klinkt er wel naar. Borderline-persoonlijkheidsstoornis - Wikipedia

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#113 Geplaatst 18 april 2012 - 22:24

Ik denk ook DNA zo snel mogelijk laten vaststellen.

Mijn neef heeft 2 zoontjes en is de verzorgende ouder. Zijn ex is meerdere malen opgenomen geweest (borderline) en heeft (zover ik weet) nog omgangsrecht, de jongens gaan eens per twee weken een weekend naar hun moeder.

Jaar of wat langer geleden zag ik de ex van neef tijdens een avondje uit en ohhhhhh wat deed ze lelijk over mensen met mijn achternaam... heb haar laten razen en tieren zonder reactie te geven maar wel neef en mijn broer later ingelicht.

De ex is geestelijk niet oké, borderline en manisch depresief :( . Ben voor de kindjes zo blij dat mijn neef zo goed voor hun zorgt en het zo goed geregeld heeft dat HIJ de enige voogd is.

Als dit kindje werkelijk van je broer is en dit middels DNA is aangetoond lijkt mij dat het een kwestie van tijd zal zijn voor haar rechten kunnen/zullen worden afgenomen en dan zal het goed zijn als er een goedwillende liefhebbende pappa op zijn dochtertje wacht.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#114 Geplaatst 18 april 2012 - 22:24

Nakthis zei:

Goh, weet je, Borderline is moeilijk vast te stellen. Tot ze degelijk onderozcht is geweest, kun je dat nooit zeker weten. Maar ja, het klinkt er wel naar. Borderline-persoonlijkheidsstoornis - Wikipedia

Idd deze link vond ik intussen ook al terug. Ja veel van wat er staat komt overéén maar idd zoals je zegt zal er veel vergelijkbaars kunnen zijn. Ze was de ene moment wel mega positief om vervolgens over te gaan tot een compleet andere mening. Zo ook toen ze hem meedeelde over het feit dat ze zwanger bleek en haar pa er niet kon om lachen. Mijn broer zei ja dat is omdat je nog steeds niet hebt rechtgezet wat je beloofde te doen (ze ging hen zeggen dat ze gelogen had over hem toen). Toen ontplofte de bom en heeft hij haar niet meer gehoord... Was met veel zaken zo dat wanneer mijn broer haar ergens op wees ze ontplofte. En idd zoals daar staat heeft mijn broer bepaalde zaken met schaamte verzwegen. Zaken die ze zei/deed. O.a. toen ze hem bedreigde dat ze zichzelf ging verminken en hem aangeven :trance: . Echt gevaarlijke toeren waar ze mee bezig was.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#115 Geplaatst 18 april 2012 - 22:27

Fairness zei:

En als mijn broer. Hebben jullie daar kennis in dan?

Uit alles wat hier beschreven wordt lijkt jou broer mij een man met het hart op de juiste plaats die zeker kans maakt om net als mijn neef de rechten en plichten als ouder toegewezen te krijgen.

Zal morgen proberen mijn neef te bellen en vragen of hij advies kan geven gezien zijn ervaring.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#116 Geplaatst 19 april 2012 - 18:26

De dna test zal aangevraagd worden :) . Rest is even af te wachten...
Ik hou jullie op de hoogte!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 19 april 2012 - 18:57

Aldhissla zei:

Ze klinkt als een zware borderliner...

In combinatie met manisch depressief misschien? Kan er niet bewezen worden adhv haar gedrag en medicatie dat ze psychisch niet in orde is en een bedreiging kan vormen voor haar eigen kind?

In dat geval is het inderdaad het beste doen wat Stijn zegt, zo ver mogelijk afstand houden van alles wat ook maar met haar te maken heeft. Zo'n mensen ben je echt veel liever kwijt dan rijk en zoals al meermaals gezegd geweest is...hopelijk is het kind niet van hem, hij verdient inderdaad veel beter
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#118 Geplaatst 19 april 2012 - 19:45

Fairness zei:

Ik weet niet wat ik voor hem moet hopen, dat het zijn kindje is of niet.

Maar wat ik wel weet, is dat ik zal hopen dat hij blij zal zijn met de uitkomst van die test :)
Geplaatste afbeelding

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#119 Geplaatst 19 april 2012 - 19:48

volgens mij is het meest positieve dat het niet van hem is en dan VER VER VER weg van haar blijven!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#120 Geplaatst 19 april 2012 - 19:49

Fairness zei:

Ik hoop voor je broer wat de uitslag ook mag zijn  dat hij terug rust vindt . :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag