Spring naar inhoud


- - - - -

Mijn broer...


  • Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
142 reacties op dit onderwerp
Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
    • Locatie: Deftinge
  • 6 katten
OFFLINE

#121 Geplaatst 19 april 2012 - 19:53

het is toevallig geen negerinnetje haar dochter? anders wist je het al zonder DNA test hé :x

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
    • Locatie: Mechelen
  • 2 katten
OFFLINE

#122 Geplaatst 19 april 2012 - 19:56

Stijn_Poezenpaleis:-) zei:

volgens mij is het meest positieve dat het niet van hem is en dan VER VER VER weg van haar blijven!

Ja ja, we weten al dat je rationeel denkt :)

Emotioneel is iets anders he.
Geplaatste afbeelding

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
    • Locatie: Deftinge
  • 6 katten
OFFLINE

#123 Geplaatst 19 april 2012 - 19:58

ja Gwyn maar je weet ook maar al te goed dat als het blijkt dat hij wel de vader is dat de kans groot is dat hij voor een hele juridische strijd staat en met heel veel contact met haar en haar geschifte familie hé.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
    • Locatie: Mechelen
  • 2 katten
OFFLINE

#124 Geplaatst 19 april 2012 - 20:02

Ja, maar dan zal het kindje hem kennen en hopelijk niet geschift eindigen, wegens een stabiel evenwicht. Eens 12 jaar mag het kind zélf kiezen waar het wil wonen, en de rechter luistert ook naar in hoeverre het kind contact wil met de andere partij.

Vergeet niet dat hij wél graag kinderen ziet en wil hebben he... Anders zou hij de test in eerste plaats al niet willen doen. Tuurlijk zal hij dan nog contact hebben met de moeder, maar hij zal ook vader zijn.
Geplaatste afbeelding

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
    • Locatie: Deftinge
  • 6 katten
OFFLINE

#125 Geplaatst 19 april 2012 - 20:05

ja mss wel maar mijn idee is toch dat hij veel gelukkiger kan zijn door dit hoofdstuk te kunnen afsluiten en met iemand anders wel een gelukkige toekomst op te starten hé...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten
OFFLINE

#126 Geplaatst 19 april 2012 - 20:07

Gwynyth zei:

Ja, maar dan zal het kindje hem kennen en hopelijk niet geschift eindigen, wegens een stabiel evenwicht. Eens 12 jaar mag het kind zélf kiezen waar het wil wonen, en de rechter luistert ook naar in hoeverre het kind contact wil met de andere partij.

Vergeet niet dat hij wél graag kinderen ziet en wil hebben he... Anders zou hij de test in eerste plaats al niet willen doen. Tuurlijk zal hij dan nog contact hebben met de moeder, maar hij zal ook vader zijn.

Kind moet 16 zijn voor ze zelf mag kiezen en dan gaat er nog een psychologisch rapport aan voor. Zo simpel is het allemaal niet. Weet dit omdat mijn vriendin haar kinderen niet meer naar de papa wouden gaan.

Het is niet omdat hij bezoekrecht heeft dat ze het kind effectief gaat meegeven, ze zal alles doen om tegen te werken.
Je zou moeten kunnen bewijzen dat ze zich nog drogeerd en niet stabiel maar eerder labiel is. Maar ja denk niet dat er veel zullen getuigen, niemand wil me zo'n zaken iets te maken hebben uit schrik.

Dat hij maar eerst een dna test afdwingt via gerecht en dan verder zien. Het heeft geen nut te speculeren en zus of zo te zeggen. Hij maakt zich mss wel ziek voor niks.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
    • Locatie: Mechelen
  • 2 katten
OFFLINE

#127 Geplaatst 19 april 2012 - 20:07

Mja, zo zwart wit kan ik het niet zien :)

Het gemakkelijkste zou dat inderdaad zijn, maar of dat ook het "gelukkigste" gevoel zal geven... Niets weerhoudt hem om met iemand anders een gelukkig leven op te bouwen he, met of zonder dat dit kindje van hem zou zijn.
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
    • Locatie: Mechelen
  • 2 katten
OFFLINE

#128 Geplaatst 19 april 2012 - 20:10

catherine zei:

Kind moet 16 zijn voor ze zelf mag kiezen en dan gaat er nog een psychologisch rapport aan voor. Zo simpel is het allemaal niet. Weet dit omdat mijn vriendin haar kinderen niet meer naar de papa wouden gaan.

Het is niet omdat hij bezoekrecht heeft dat ze het kind effectief gaat meegeven, ze zal alles doen om tegen te werken.
Je zou moeten kunnen bewijzen dat ze zich nog drogeerd en niet stabiel maar eerder labiel is. Maar ja denk niet dat er veel zullen getuigen, niemand wil me zo'n zaken iets te maken hebben uit schrik.

Dat hij maar eerst een dna test afdwingt via gerecht en dan verder zien. Het heeft geen nut te speculeren en zus of zo te zeggen. Hij maakt zich mss wel ziek voor niks.

16 hier? Ik dacht 12... In sommige landen weet ik dat het 12 was, en ik dacht dat ze hier ook vanaf hun 12 inspraak hadden, dat die leeftijd vervroegd was...

Maar tot er zekerheid is of het kindje van hem is of niet, blijf ik hopen dat eender wat de uitspraak, hij er blij mee kan zijn.
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
    • Locatie: Lierde
  • 3 katten
OFFLINE

#129 Geplaatst 19 april 2012 - 20:11

Wel eigenlijk is jouw idee dat jijzelf wellicht veel gelukkiger zou zijn, maar daarom zal fairness haar broer dat daarom niet zijn é. Hij heeft bv. 9 maand lang gedacht dat zijn kind ging geboren worden, dat doet iets met een mens.
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
    • Locatie: Amsterdam
  • 1 katten
OFFLINE

#130 Geplaatst 19 april 2012 - 20:12

catherine zei:

Kind moet 16 zijn voor ze zelf mag kiezen en dan gaat er nog een psychologisch rapport aan voor. Zo simpel is het allemaal niet. Weet dit omdat mijn vriendin haar kinderen niet meer naar de papa wouden gaan.

Het is niet omdat hij bezoekrecht heeft dat ze het kind effectief gaat meegeven, ze zal alles doen om tegen te werken.
Je zou moeten kunnen bewijzen dat ze zich nog drogeerd en niet stabiel maar eerder labiel is. Maar ja denk niet dat er veel zullen getuigen, niemand wil me zo'n zaken iets te maken hebben uit schrik.

Dat hij maar eerst een dna test afdwingt via gerecht en dan verder zien. Het heeft geen nut te speculeren en zus of zo te zeggen. Hij maakt zich mss wel ziek voor niks.
Ik was 14 en mocht ook zelf kiezen hoor bij wie ik ging wonen toen mijn ouders gingen scheiden.Maar das misschien een andere situatie
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
    • Locatie: Mechelen
  • 2 katten
OFFLINE

#131 Geplaatst 19 april 2012 - 20:16

Lilia2055 zei:

Wel eigenlijk is jouw idee dat jijzelf wellicht veel gelukkiger zou zijn, maar daarom zal fairness haar broer dat daarom niet zijn é. Hij heeft bv. 9 maand lang gedacht dat zijn kind ging geboren worden, dat doet iets met een mens.

Zeg; dan mag je ook zeggen dat het eigenlijk Stijn zijn idee is om te vinden dat hij gelukkiger zou zijn als hij de papa niet was.

Geen persoonlijke aanvallen voeren; da's niet fair.

Ik heb nooit gezegd dat ik hoop voor hem dat het zijn kind is he. Ik heb alleen maar de 2 kanten belicht: het kan evengoed zijn dat hij heel blij is als hij niet de vader is, maar ook dat hij heel blij is wanneer wél de vader is. Ik heb alleen gezegd dat ik hoop dat hij blij is met het resultaat van die test, wat die ook is.
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
    • Locatie: Lierde
  • 3 katten
OFFLINE

#132 Geplaatst 19 april 2012 - 20:24

Dat was zo niet bedoeld hoor. Ik bedoel alleen maar dat het niet is omdat Stijn dit een logische actie vind dat dat voor iemand anders ook zo is. Was geen persoonlijke aanval. Hetgeen de 1 gelukkig maakt is dat voor een ander niet zo. Ik wil zeggen dat zelfs al is het zijn kind niet dat het nog steeds een serieuze klap zal zijn.
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
    • Locatie: Mechelen
  • 2 katten
OFFLINE

#133 Geplaatst 19 april 2012 - 20:26

Da's helemaal waar.
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten
    • Locatie: France
OFFLINE

#134 Geplaatst 19 april 2012 - 20:29

Het is inderdaad als buitenstaander makkelijker om hier licht overheen te gaan.
Maar als je weet dat de kans er is dat je vader bent lijkt het me logisch dat die onzekerheid voortdurend aan je knaagt. Het is makkelijk gezegd om je leven op te pakken en achter je te laten, maar zijn kinderwens is blijkbaar enorm groot. Wat als hij de gelegenheid niet meer krijgt om vader te worden?


Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
    • Locatie: Wezemaal
  • 2 katten
OFFLINE

#135 Geplaatst 19 april 2012 - 20:32

Ik denk dat hij zelf niet weet wat hij nu het liefste zou horen. Hij zegt wel dat hij hoopt dat het niet van hem is, maar ik denk wel dat hij gekwetst en met een bedrogen gevoel zal achterblijven dan. Maar dat gevoel is maar van korte duur... Als het zijn kind is word het een martel gang van hele lange duur... Ik hoop alvast dat het niet van hem is, in deze situatie!!! Weet niet hoelang het zal duren voor het resultaat er is... Zal afhangen van hun samenwerking alweer...
En isd Stijn mijn broer zei dat ook :lachen: . Het zou makkelijk zijn moest het duidelijk zichtbaar niet het zijne kunnen zijn.