Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn broer...

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
142 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#91 Geplaatst 18 april 2012 - 16:58

Eerst de dna test, dat zal al miserie genoeg worden :louche: .

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#92 Geplaatst 18 april 2012 - 17:00

het zal idd miserie zijn, veel scheldpartijen, bedreigingen, ... veel sterkte voor je broer!!!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 18 april 2012 - 17:03

Stijn_Poezenpaleis:-) zei:

het zal idd miserie zijn, veel scheldpartijen, bedreigingen, ... veel sterkte voor je broer!!!

Idd maar je daarvoor inhouden vergeef je jezelf nooit weer hé. Best dat hij zoveel mogelijk in gezelschap is en toch eventueel een camera plaatst aan zen deur bv. Bestaat dat niet zo'n camera die elke beweging opneemt? Dacht dat eens gezien te hebben en die prijs viel nog best mee meende ik me te herinneren :) . Oh ja zen stiefvader zei ook zo: Scheelt me niks dat ik in de bak moet gaan zitten hiervoor... Ik maak je van kant,... Denk niet dat die te onderschatten is... Heeft zo al op zijn geleeg gestaan.

Bewerkt door Fairness, 18 april 2012 - 17:05.

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#94 Geplaatst 18 april 2012 - 17:04

ja, mijn broer heeft zo 1 om dieren in het bos te kunnen bekijken (voor zijn boswachterschap :) )

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#95 Geplaatst 18 april 2012 - 17:04

druggebruik lachen ze niet mee hoor. Dat nemen ze zeer ernstig, zo heb ik iemand gekend die zijn kind enkel maar 2 uurtjes om de 14 dagen mocht zien, en dan nog enkel onder begeleiding, zolang hij cannabis gebruikte, en gezien dit tot 3 maanden terug te vinden is in het bloed moest hij er dus echt wel afblijven. voor iemand die maar af en toe een jointje rookt was dit wel ff moeilijk, want eraf blijven was zeer moeilijk voor hem. weet niet hoe het is verder gelopen, want heb nu al lang geen contact meer met hem.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#96 Geplaatst 18 april 2012 - 17:14

het idee van het haartje lijkt me nog wel wat. Maar hoe raak je daaraan hé...

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#97 Geplaatst 18 april 2012 - 17:15

heeft je broer geen goeie vriend die "toevallig" op bezoek gaat en kijkt voor 2 haartjes? :catangel

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 18 april 2012 - 17:17

hilleke zei:

druggebruik lachen ze niet mee hoor. Dat nemen ze zeer ernstig, zo heb ik iemand gekend die zijn kind enkel maar 2 uurtjes om de 14 dagen mocht zien, en dan nog enkel onder begeleiding, zolang hij cannabis gebruikte, en gezien dit tot 3 maanden terug te vinden is in het bloed moest hij er dus echt wel afblijven. voor iemand die maar af en toe een jointje rookt was dit wel ff moeilijk, want eraf blijven was zeer moeilijk voor hem. weet niet hoe het is verder gelopen, want heb nu al lang geen contact meer met hem.

Idd een ex van mij zijn zus is ook zo het hoederecht over haar 2 eerste kinderen verloren... Strafste van alles... Vervolgens raakte ze zwanger van haar volgende vriend en heeft er geen haan gekraaid, nog straffer ze raakte weer zwanger van NOG een andere vriend wat later... Dus ze had 4 kinderen van 3 verschillende mannen waarvan ze de eerste 2 kinderen niet mocht zien maar dat deerde haar amper wat :( . Haar druggebruik was toen beperkt tot jointjes maar ze heeft het wel jaren gewoon blijven doen. Waarom stoppen als je gewoon nieuwe kindjes kan maken :misselijk: .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 18 april 2012 - 17:22

heeft je broer geen goeie vriend die "toevallig" op bezoek gaat en kijkt voor 2 haartjes? :catangel

Ze had geen vrienden dat mijn broer weet. En mijn broer zijn vrienden die haar kenden hebben ze al het contact mee verbroken...

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#100 Geplaatst 18 april 2012 - 18:15

:hug: pff wat een verhaal... wat er ook gebeurt... Ik wens jou en je hele familie veel sterkte... natuurlijk dubbel voor je broer ... want dit is niet niks :hug:
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 18 april 2012 - 18:16

Pas daar maar mee op... Valt dat niet onder "nietig" wanneer het illegaal verkregen is?
Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#102 Geplaatst 18 april 2012 - 19:22

Als het bevolen is, dan hoeft hij ze niet toevallig te verkrijgen hé.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#103 Geplaatst 18 april 2012 - 19:41

[Knip]

Bewerkt door Pixel, 21 april 2012 - 22:29.
Reden van bewerken: Verwijderd op vraag van lid.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#104 Geplaatst 18 april 2012 - 19:52

Zo'n vader is het niet waard de naam vader te dragen. Gewoon volledig mee breken, geloof me je zal je na een tijdje beter voelen die stress valt weg.
Jullie hebben mekaar, je broer zal ook door deze moeilijke periode geraken en dat dank zij je steun en die van je broers en zus.  :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 18 april 2012 - 20:04

[Knip]

Bewerkt door Pixel, 21 april 2012 - 22:30.
Reden van bewerken: Verwijderd op vraag van lid.