Spring naar inhoud

- - - - -

volt - politie steelt

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.105 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 18 april 2012 - 22:56

iemand volt gezien? daar gingen ze een portefeuille met 150 euro binenbrnegen als gevonden.
Van de 10 portefeuilles zijn er 7 terugbezrogd aan de eigenaar met dat geld in
2 zijn verdwenen en zijn zogezegd nooit binnengebracht :o
eentje is verdwenen tijdens de bewaring bij de politie

Ik verschoot hier van zeg!
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#2 Geplaatst 18 april 2012 - 23:00

Amai, daar sta'k toch ook van te kijken :s

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 18 april 2012 - 23:03

Denk dat we zouden verschieten van wat er allemaal zo maar verdwijnt bij de politie.

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 18 april 2012 - 23:04

heb het gezien.. verschieten ervan nee nie echt... :censored:

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#5 Geplaatst 19 april 2012 - 08:04

Dit is nog maar een kleinigheidje in vergelijking met andere zaken waarin ze "foefelen"

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 19 april 2012 - 09:21

wij zijn er nu verbaasd over maar het zijn praktijken die in andere landen nog veel extremer voorkomen.
Voorbeeld uit eigen ervaring: rondreis in Zuid-Afrika, 9u 's avonds nog onderweg naar het hotel, we waren met 3 auto's, 1 van de 3 krijgt controle door de politie, stopt onmiddelijk, politie haalt de hele auto leeg en rijdt weg...
Verhaal verteld in het hotel: ah ja, je moet doorrijden naar het politiekantoor zodat er controle is door de camera's anders ben je alles kwijt...

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 19 april 2012 - 09:38

de praktijken gaan ook soms heel ver van de politie..

In 2010 kocht ik een koeler voor mijn zeewateraquarium bij een webshop in nederland...prijskaartje 400€.. na een drietal weken had ik dus behalve een orderbevestiging niks gehoord .. het geld was wel reeds van de rekening gehaald (bankoverschrijving)... toen ik wou kijken naar de max levertijd van dat bedrijf was de webshop ineens verdwenen.. die vent leek van de aardbodem te zijn verdwenen.. ook het nummer dat ik had bleek buiten gebruik te zijn... via een nederlands forum kreeg ik een tweede nummer vast... bleek dat die vent een nederlandse politieagent te zijn... en ik moet eerlijk zeggen ik was niet zijn enige gedupeerde...  
Gelukkig ben ik na een intern onderzoek van mijn bank nog aan mijn geld teruggeraakt... waarvoor ik hen nog steeds dankbaar ben

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 19 april 2012 - 09:54

Ik verschiet er niet van eerlijk gezegd.  Er zitten overal rotte appels tussen he :) Hier hebben we er ook eentje gehad he...

Geplaatste afbeelding