Spring naar inhoud

- - - - -
Korthaar

Princess Twilight Sparkle Her Majesty - blz 10 foto's update 19.06

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 20 april 2012 - 09:17

Dank u :LOL:

Ja Hilleke mijn lief Chanelleke :8 die toch al de moeite heeft moeten doen voor zo'n mooie kleintjes op de wereld te zetten.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 20 april 2012 - 09:18

Stijn_Poezenpaleis:-) zei:

ja Chanelleke is ook een prachtige mega mooie poes :d
Anja haar katten zijn eigenlijk allemaal echt wel supermooie poezen ze!!! :love3:
Haïsy, Sala, Angel,... :heart: :heart: :heart:
En Anja volgend jaar voor een 4 geslacht dan????? Dan moet je toch de GVA bellen hé :LOL:

Aaah :loveshower: dus toch :loveshower:

Ja wie weet :LOL: maar of de gva daar interesse voor heeft weet ik niet hoor.

hilleke
hilleke
  • 19.505 berichten

#33 Geplaatst 20 april 2012 - 09:20

Wel Anja, als ik  heel eerlijk ben vind ik Chanel eigenlijk mooier dan Chiana. Dat zwarte lijntje rond haar oogjes vind ik zoo prachtig :heart: , en die lichte vacht zie ik eigenlijk ook héél graag. . En ook al voldoet ze niet helemaal aan de rasstanddaard, je ziet hoe vlug je dit met nakomelingen kan rechtzetten he.

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 20 april 2012 - 09:20

oh eerst een 4 geslacht en dan die alle4 nog eens samen zwanger, dan moet het zeker in de krant komen :LOL:

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#35 Geplaatst 20 april 2012 - 09:21

hilleke zei:

Wel Anja, als ik heel eerlijk ben vind ik Chanel eigenlijk mooier dan Chiana. Dat zwarte lijntje rond haar oogjes vind ik zoo prachtig :heart: , en die lichte vacht zie ik eigenlijk ook héél graag. . En ook al voldoet ze niet helemaal aan de rasstanddaard, je ziet hoe vlug je dit met nakomelingen kan rechtzetten he.

jij bent ook enorme fan van Lancelotje dan zeker???????? :d
Die wittekop is toch zooooo charmant é :love3:

hilleke
hilleke
  • 19.505 berichten

#36 Geplaatst 20 april 2012 - 09:27

Wel Stijn, ik vind hem wel mooi, maar Twilight en Silverspoon sprongen er bij mij toch direct bovenuit.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 20 april 2012 - 09:34

hilleke zei:

Wel Anja, als ik  heel eerlijk ben vind ik Chanel eigenlijk mooier dan Chiana. Dat zwarte lijntje rond haar oogjes vind ik zoo prachtig :heart: , en die lichte vacht zie ik eigenlijk ook héél graag. . En ook al voldoet ze niet helemaal aan de rasstanddaard, je ziet hoe vlug je dit met nakomelingen kan rechtzetten he.

Chanelleke heeft een hele mooie lieve uitstraling en heeft echt een poppengezichtje :love4: ik vind haar ook heel mooi, ook al is ze niet helemaal aan de rasstanddaard.
En inderdaad de lichte strepen is haar minpunt maar ook haar bouw, ze is heel mager en ik krijg er niets bij.
Een Brit heeft echt 3 jaar de tijd nodig om te groeien en uit te zetten maar Chanel is bijna 4 jaar en is nog altijd het mager prille poesje :( en dat gaan we proberen om er uit te fokken.
Chiana is ook nog klein en mager maar op haar 1.5 jaar is ze toch al iets breder dan haar mama.
En weet je als ik hier bezoek heb dan vinden de kittenkopers Chanel prachtig ondanks dat ze zo mager en licht is.
Op show trouwens ook, de bezoekers zijn altijd weg van haar, zelfs meer dan van de donkere.
Al heeft Chiana ook een groot succes dankzij haar kopje, ik denk vooral die ogen, ze heeft een te kleine kop met van die reuze ogen :lachen: ongeloofelijk schattig, ik hoop dat Twilight ook zo van die ogen heeft. :love4:

oh eerst een 4 geslacht en dan die alle4 nog eens samen zwanger, dan moet het zeker in de krant komen :LOL:

Zal niet gaan vrees ik.
Ten eerste omdat ik maar 2 nestjes mag fokken op een jaar en ten tweede dan ga ik niet genoeg aandacht kunnen geven aan ieder kitten, ik vind met deze twee nestjes al krap.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#38 Geplaatst 20 april 2012 - 09:37

Je mag ze gerust bij komen plaatsen met de mama, ik zal ze dan zeker genoeg aandacht geven :heart: En ik doe het uit pure poezenliefde! Ik moet helemaal geen geld hebben. Als je dan één kleintje bij mij laat, is het meer dan goed :x

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#39 Geplaatst 20 april 2012 - 09:42

Hela hela... van Chanelleke en Chiana blijf je af :zweep:
Ze hebben beide een speciale plaats in mijn hart en die zal ik nooit nooit weg doen...

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#40 Geplaatst 20 april 2012 - 09:46

ja, met die 8 nu zal het al zwaar genoeg zijn zeker? :)

Het zijn alle2 inderdaad wel redelijk magere poesjes, denk dat een stevige kater daarin wel langzaam verandering in kan brengen?

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#41 Geplaatst 20 april 2012 - 09:47

Mag ik daaruit concluderen dat het voorstel wel kan gelden voor Twilight en haar kittens? :x

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#42 Geplaatst 20 april 2012 - 09:50

ja, met die 8 nu zal het al zwaar genoeg zijn zeker? :)

Het zijn alle2 inderdaad wel redelijk magere poesjes, denk dat een stevige kater daarin wel langzaam verandering in kan brengen?

Ik heb al elke keer een stevige kater gekozen maar ze zijn met twee die doorgeven dus ik zal geduld en geluk moeten hebben. :)

kate2 zei:

Mag ik daaruit concluderen dat het voorstel wel kan gelden voor Twilight en haar kittens? :x

Ah nee Twilight zit ook al in mijn hartje! :knuppel:

Bewerkt door Solotje, 20 april 2012 - 09:51.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#43 Geplaatst 20 april 2012 - 09:53

Is toch een kunst fokken (dank u Hilleke! :-p) !!! Ik vind het wel knap als je de generaties zo ziet evolueren. Zijn er zo geen katers waarvan geweten is dat die quasi altijd een bepaald aspect (vb. breedte) doorgeven? Of werk dat zo niet bij katten?

Bewerkt door kate2, 20 april 2012 - 09:58.

hilleke
hilleke
  • 19.505 berichten

#44 Geplaatst 20 april 2012 - 09:55

Oei, Kate, verander da woordje maar rap in fokken, want dat is een woord dat fokkers echt niet graag horen hoor. :oops:

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#45 Geplaatst 20 april 2012 - 09:59

tgoh Kate, als je een vrouw hebt met blond haar en een man met donker haar, ben je dan altijd zeker dat het kindje donker haar gaat hebben?

Denk met katten dat het ook een beetje gecontroleerd gokken is en hopen dat de eigenschappen er uitkomen hé... :)

Wat mij bij het knuffelbezoekje zo opviel is dat de kittentjes echt super sociaal zijn bij Anja, ze komen echt direct naar je toe, snuffelen, alles behalve schrik.... ZALIG!!!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Korthaar