Spring naar inhoud

- - - - -

Tijgertje verloren in Genk

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Guest_Sookie_p_*
Guest_Sookie_p_*

#1 Geplaatst 19 april 2012 - 14:47

Ons lief Tijgertje van 10 maanden is sinds 12.04.2012 vermist. Het is een grijs-bruine kater, hij heeft een voelbaar knikje in het puntje van zijn staart. Hij is gecastreerd en is het laatst gezien op de Hoevezavellaan. Hij is langs de voordeur ontsnapt en zo de Hoevezavellaan opgelopen. Hij gaat normaal alleen buiten in de achtertuin, dus hij kent zijn weg daar niet.

ondertussen al verschillende sites geraadpleegd, asiel en andere organisaties verwittigd, overal al gaan zoeken, maar helaas zonder resultaat. Zijn mama, zusje en wij missen hem heel erg!

Bijgevoegde thumbnails

• Genk-20111202-00194.jpg

Bewerkt door Sookie_p, 19 april 2012 - 20:48.

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#2 Geplaatst 19 april 2012 - 14:49

Heb ik jou mijn lijst met tips al per mail verstuurd? (misschien daardoor dat je het hier gepost hebt, maar ik herken je natuurlijk niet met de gegevens die ik hier zie...  ;-)

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 19 april 2012 - 14:51

Dierenartsen in de buurt niet vergeten vragen!

Guest_Sookie_p_*
Guest_Sookie_p_*

#4 Geplaatst 19 april 2012 - 15:27

dankje Nadine, heb je tips gelezen!

Droppie
Droppie
  • 574 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 19 april 2012 - 19:33

hoi Sookie_p, wij wonen in Heideblook en zullen onze oogjes zeker goed open houden!!! hier passeren vaak katten... ik hoop zo hard dat hij bij ons passeert!
is hij gechipt? anders moet je zeker ook het dierenasiel contacteren en een foto bezorgen!! je weet maar nooit als iemand hem daar zou binnenbrengen...
wij duimen mee dat ie snel terecht is!!!

Guest_Sookie_p_*
Guest_Sookie_p_*

#6 Geplaatst 19 april 2012 - 19:38

Droppie, bedankt! Hij is niet gechipt nee. Iemand had me zondag verteld dat er een grijs poesje omver gereden was in Heideblook, ik ben overal gaan zoeken maar ze hadden het poesje waarschijnlijk al weggehaald. Ik hoop dat hij het niet was. Dierenasiel en de dierenartsen in de buurt zijn ook al verwittigd maar tot nu toe zonder resultaat spijtig genoeg.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 19 april 2012 - 20:10

Je moet je telefoonnrs verwijderen hier op de site dit is in strijd met de forum regels.
Ze kunnen je contacteren via mail of via privé bericht.

Ik hoop dat hij snel terug komt. :thumb: :thumb:

Droppie
Droppie
  • 574 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 19 april 2012 - 21:09

Sookie_p zei:

Droppie, bedankt! Hij is niet gechipt nee. Iemand had me zondag verteld dat er een grijs poesje omver gereden was in Heideblook, ik ben overal gaan zoeken maar ze hadden het poesje waarschijnlijk al weggehaald. Ik hoop dat hij het niet was. Dierenasiel en de dierenartsen in de buurt zijn ook al verwittigd maar tot nu toe zonder resultaat spijtig genoeg.

ik hoop het ook..... hier lopen zoveel katten rond! laat dat een geruststelling zijn!
als we 'em zien, probeer ik 'em met temptations te lokken en dan stuur ik je een berichtje ;)

Guest_Sookie_p_*
Guest_Sookie_p_*

#9 Geplaatst 19 april 2012 - 21:13

Droppie zei:

ik hoop het ook..... hier lopen zoveel katten rond! laat dat een geruststelling zijn!
als we 'em zien, probeer ik 'em met temptations te lokken en dan stuur ik je een berichtje ;)

Super! Bedankt!