Spring naar inhoud

- - - - -

paasdagen weer voorbij

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_engeltje_*
Guest_engeltje_*

#1 Geplaatst 19 april 2012 - 23:59

En hebben jullie lekkere en fijne paasdagen beleeft samen met de poezels.
Onze Tom kreeg 3 nieuwe paasgeschenkjes erbij,een gloednieuwe hoekkattenbak,natvoer en zijn nieuw blauw wormpje wat zo elastisch is.Toch niet slecht vind ik,ik vond het mooie cadeau'tjes.

Hebben jullie katten ook paasgeschenkjes gekregen?En hoe hebben jullie samen met de katers en kattinnetjes pasen gevierd.

engeltje

Sarah_saar
Sarah_saar
  • 559 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 20 april 2012 - 00:08

Hier is de speeldoos volledig hernieuwd :) Alle oude speeltjes (lees: met haken en ogen nog aaneen hangen, onze enthousiastelingen kennende ;) ) weggegooid en nieuwe speeltjes gekocht. In de dierenwinkel heb ik enkele sokjes gevuld met kattenkruid gekocht, en ook een paar bollekes wol precies. Op Beestjes en baasjes enkele mousse balletjes gekocht en pluche muizen :LOL:
Paasmaandag lekker lui bij de katjes op de zetel doorgebracht, zaaaaalig :d
Kuch...ze zijn niet verwend hoor :oops: Ze zijn het waard hé :love3:

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 20 april 2012 - 00:10

Ik heb geen pasen gevierd, doe daar niet aan...dus mijn katjes hebben ook geen pasen gevierd :) Hoewel Taco vast en zeker een kuikentje bij de buren heeft gegeten.
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.182 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 20 april 2012 - 09:25

Ik had met pasen een wedstrijd dressuur met het paard en ik werd 4de :) Ik had lekker paaseitjes gekregen als prijs :) Dus ik heb pasen toch nog een beetje gevierd :d Voor de rest niets speciaals eigenlijk.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 20 april 2012 - 09:40

Familiebezoek gehad wat héél leuk maar ook erg druk is.
Heb die dag geen kat gezien, ze houden niet van drukte.
Paasmaandag met een paar goede vriendinnen lekker gaan uiteten en dat was het.
Oh ja.....goed misselijk geweest van al die eieren, yak....
Voor de katjes is het elke dag verjaardag, Pasen, Kerst en feest, die hebben niks gekregen, dèh. ;)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 20 april 2012 - 09:52

Bij pasen krijgen alleen mijn kinderen en peter en meter kinderen een envelop met centjes in. De katjes hebben zoal genoeg waar ze de helft toch niet van bezien.